POJAT! Teille kysymys

Murmeli12

Katsotteko te tytöissä enemmän ulkonäköä vai luonnetta?

14

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justdet

Jos nyt pilkkua aletaan viilaamaan niin luonnetta ei voi katsoa... Mutta vastauksena kysymykseen kyllähän ekana tulee vastaan ulkonäkö. Mutta kyllä pidemmälle mennessä se luonne tulee ennen ulkonäköä.

• Itse kun tutustun ihmisiin lähinnä netissä, tulee luonne ensin. Ja oikeastaan en niin ulkonäöstä välitä muutenkaan.

• 1.4sunny

50/50

• No kyllä kiinnostus varmasti helposti herää jotain ihmistä kohtaan ulkonäön perusteella, mutta ensimmäinen kunnon ihastumiseni oli sellainen että tutustuttuani kyseiseen tyttöön ihastuin hänen luonteeseensa. Olen edelleenkin häneen hyvin ihastunut enkä tiedä ketään joka ois joskus saanu mut tuntemaan jotain näin voimakasta tunnetta.

• wergerht

Parempi katsoa kuin katua

• 15vpoikatykkään

Kyl mää luonteest enemmän välitän ja siit et kuinka täysil on mukana ja kyl mä tykkään kans kauniist tytöist mut ei mitää kauheet tiimalasii

• Yritän nyt vaikka tuoda moderniutta tänne syöpä24 sivustolle.
      Selvennykseksi vielä, en ole poika mutta minä tykkään myös tytöistä nii..

No siis luonne, ei ulkonäöllä oikeasti ole niin välii jos niinku on tehny sen vaivan tutustuu johonki :)

• poika15vee

Ulkonäköä tietenkin, ei nyt puolta elämää mitään persereikää huvita katsella :). Toki jokaisella oma maku

• Ulkonäköön ihastutaan luonteeseen rakastutaan...

• lovrrrromaber

Kiinnitän huomiota ensin rintoihin ja sitten pimpsaan

• gjlliuj

No jos ollaan rehellisiä niin kerran kyllä aattelin aika ilkeästi erään vähän tuhdimman tytön ulkonäöstä en tiedä miksi, mutta sitten mä en voinut kuitenkaan olla miettimättä tai katsomatta sitä ja ihastuin häneen. Otin häneen yhteyttä ja sitten meistä tuli kaverit. Mä olin siihen ihan hulluna ja pidin sitä fiksuna ja kaikkee. Vieläkin muistan kaikki pienet asiat hänestä. Hän leikki mun tunteilla ja sitten me lopetettiinkin yhteys. Mulle kyllä varoteltiin jo siitä mutta tyhmä kun olin ja ihastuin korviani myöten.

• Klbhk123

Molemmat.

• Ainakinnelosluokkalainen

Veikkaan että molempia tarvitaan. Mutta luonne on helpommin sellainen pois sulkeva tekijä, että 'ei missään tapauksessa tuon kanssa'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56