Minulla on rokottamaton pieni pentu (9vko). Tuttuni tuo ulkomailta (eu-maa) itselleen pennun.
Onko näiden pentujen kohtaamisessa joku riski olemassa?
Koiranpentu ja toinen pentu ulkomailta
5
129
Vastaukset
- eläinlääkäritietää
En veis liki, ennekun oma on rokotettu ja varoaika ummessa.Samalla voit kysyä asiaa lekurilta kun tilaat rokote ajan, ihan vaan varmuudeksi.
Tietty riippuu,et onko tuttusi koira joku jo vanhemmatkin rokotettu kennelin rotukoira, vai pelastettu kaduilta ,jossa ainakin taudit jyllää...- Tietämätön77
Kiitos. Ihan on kennelistä (hyvä maineisesta) tuttuni pentu. On n.8vko kun tulee.
- Britishdog
On. Itse liikun pentujen ihan normaalisti ulkona jo ihan senkin takia, että ne tottuvat normielämään. Mutta ulkomaantuonnit ovat aina arvoitus, joten odottelisin vaikka pari viikkoa.
- synnytysrääkkiä
mikä on kenneli.kokoajan koirat tiineenä.matkustetaan vaikka suomenpäästä tooiseen ja katotaa ku koirat nai.sit niitä pentuja kaupataan.koirapordellia pidetää.rahaa tehää.ja ne on niin ihanii.teidän pentuje koiraäidit.ovat synnytysrääkissä.alistettuja ihmisen mielivallalle.
- eiosunut
Ei mulla mitään jalostuskoiria ole, leikattu koira vain .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172