Suunniteilla on ostaa uusi mp ensi kaudeksi, kun soitin toiselle paikkakunnalle tarjousta niin heti kysyttiin että mistä olen, kun vastasin niin kerrottiin missä on lähin merkkimyyjä meikäläiselle,tuli het sellainen olo että ei haluta myydä kun olen toisen myyjän alueelta?
Onko myyjillä myyntirajat?
3
241
Vastaukset
- sormipoisnenästä
Taisit kuulla väärin, ymmärtää väärin tai sitten sinulle ei haluta myydä..
Tällä hetkellä uusia moottoripyöriä myydään niin vähän, että jokainen, edes etäisesti ostajaa muistuttava otetaan todesta. - Spora02
Ei pidä paikkaansa, ei ainakaan Moto Seinäjoella. Tarjosin Sportsteria vaihdossa uuteen Triuphiin, soittivat ja kyselivät tietoja ja LUPASIVAT laittaa tarjouksen sähköpostiin. Ei ole kuukauteen mitään kuulunut, eli ei kiinnosta pyörien myyminen ainakaan sitä poijanmossia joka soitteli.
- ehkä.sittenkin.vastattu
Ootkos katsonut roskapostia? Sinne menee yllättävän paljon tavaraa, vaikka ei pitäis...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374