Asiakkaan kohtelu tk:ssa

Hoidottajäänytpaha

Millaista kohtelua olet saanut Konneveden terveyskeskuksessa asioidessasi, lääkäriltä tai hoitajilta? Lääkäriltä tuntuvat välillä olevan ihmissuhdetaidot hukassa. Asiakasta tympääntyneesti ja kylmästi kohtelemalla ei ainakaan edistetä parantumista ja hyvinvointia. Joillekin lääkäreille saattaisi sopia joku muu homma paremmin, kuin sairaan ihmisen kohtaaminen. Lääkäriksi aikovilla pitäisi olla soveltuvuustesti jo ennen opiskelun aloittamista. Sellainen oli sairaanhoitajille menneinä vuosina, mutta lieneekö vielä?

19

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suolahtelainen

      Konneveellähän riittää vallan mainiosti se, että lääkäri kirjoitta lähetteen Suolahteen.

    • Hehkuttaja

      Olen saanut oivallista palvelua,hoitoa ja ohjeistusta moniin kroonisiin vaivoihini. En käsitä mitä aloittaja hakee nonsoleeraamalla koko hoidon maan rakoon. Jos ihmisellä on vaiva tahi
      tauti joka vaatii hoitoa niin sitä kyllä Konnevedeltä saa. Asiakkaan kohtelu taas on kaksipuoli-
      nen tapahtuma ihmisten kesken enkä usko että terveyskeskuksen väki paki paraastaan olisi
      häjysti joka päivälle suunnitellut aamupalaverissa päivän vittuilut asiakkaille kuten aloittaja
      hyppelevin sanakääntein antaa ymmärtää. Asiallista olisi jos avaisi suunsa asiakasaktissa lääkärille eikä valittaisi täällä tuppisuisuuttaan. -Puhu lääkärille!

      • vetiinen

        Lause-ja kappale jaottelun mestari taas vauhdissa. Oivallinen palvelu kuuluu oleellisena asiana Suolahden konseptiin.


      • Toiminimiessi

        Entä jos asiakkaana onkin vanhus, joka ei ole pitkästä iästä johtuvien vajaavuuksiensa takia ajan tasalla. Saako häntä kohdella alentavasti? Hän tarvitsee sitä hoitoa ja tukea ehkä vielä enemmän kuin nuoremmat omatoimiset ihmiset. On varmasti aikanaan tehnyt kovasti töitä ja maksanut veromarkkoja.
        Aloittaja ei tullutkaan tänne valitusta tekemään, vaan haluaa tietää useammankin henkilön kokemusta saamastaan palvelusta, jotta voi arvioida ilmiön yleisyyttä. Vai onko ollut vain yhteen henkilöön kohdistuvaa. Hoitoa toki saa muuallakin ja vahingosta viisastuu. Lääkärikin on vain asiakaspalvelija kuten myös hoitajat, jotka useimmiten osaavat käyttäytyä hienotunteisesti.


      • kylältä

        Niin aloittaja on tarkoittanut ja asiallisesti kysynyt, mutta kun näillä palstoilla asiatonta tekstiä näkyy aina vaan tulevan luettavaksi..Olen saanut hyvää palvelua lääkäreiltä ja sairaanhoitajilta..olen ollut Konneveden sairaalassa pariin otteeseen osastolla ja erittäin asiallista on ollut, niin myös vastaanoton puolella käydessä. Ainoa, mistä vähän joskus tulee mielessään suutahdettua, on vastaanoton naisten hieman koppava käytös..ei niin hirveän ihmisläheistä tosiaan siellä ole. Ketään ihmistä niin vanhusta kuin lastakaan saa kohdella alentavasti, kun työpaikkana on varsinkin sairaala..ihminen on silloin sinne tullessaan huolissaan omasta terveydestään ja henkilökunnalta odotetaan silloin empatiakykyä ja se varmaan jo koulutuksessa pitäisi varmistaa, että henkilö on alalle soveltuva..ei ihan totinen torvensoittaja sovellu, pientä huumorinkukkaakin pitäisi olla mukana. Minun mielestäni.


      • Hehkuttaja
        kylältä kirjoitti:

        Niin aloittaja on tarkoittanut ja asiallisesti kysynyt, mutta kun näillä palstoilla asiatonta tekstiä näkyy aina vaan tulevan luettavaksi..Olen saanut hyvää palvelua lääkäreiltä ja sairaanhoitajilta..olen ollut Konneveden sairaalassa pariin otteeseen osastolla ja erittäin asiallista on ollut, niin myös vastaanoton puolella käydessä. Ainoa, mistä vähän joskus tulee mielessään suutahdettua, on vastaanoton naisten hieman koppava käytös..ei niin hirveän ihmisläheistä tosiaan siellä ole. Ketään ihmistä niin vanhusta kuin lastakaan saa kohdella alentavasti, kun työpaikkana on varsinkin sairaala..ihminen on silloin sinne tullessaan huolissaan omasta terveydestään ja henkilökunnalta odotetaan silloin empatiakykyä ja se varmaan jo koulutuksessa pitäisi varmistaa, että henkilö on alalle soveltuva..ei ihan totinen torvensoittaja sovellu, pientä huumorinkukkaakin pitäisi olla mukana. Minun mielestäni.

        Olen kanssasi jyrkästi samaa mieltä ja yritetään me asiakkaatkin murtaa byrokratian totista luukkuilmettä leikillisillä kokkapuheilla,mutta omassa asiassamme jämpteinä.
        -Kun hiljaisen kuuntelemisen sijasta kyselee niin oppii enemmän!


    • paikkansavalitsee

      Mielestäni olen saanut hyvää palvelua siihen nähden, etten palvelusta mitään itse hiluistani ole maksanut.
      Jos omasta lompakosta maksaisin(Josta luojankiitos ei tarvitse maksaa, samoin asumisesta ja oikeastaan mistään muustakaan )niin vaatisin tietenkin itseäni käsiteltävän kuin kuningasta.

      Ainahan voi mennä yksityiselle?

      • Ilmaistaetsaa

        Etkö ole verojasi maksanut? Minä ainakin ajattelen, että kyllä hyvä hoito kuuluu minullekin, eikä ole ilmaiseksi tullut. Töitä on tehty.


      • leppoisasti
        Ilmaistaetsaa kirjoitti:

        Etkö ole verojasi maksanut? Minä ainakin ajattelen, että kyllä hyvä hoito kuuluu minullekin, eikä ole ilmaiseksi tullut. Töitä on tehty.

        Ei työnteon oravanpyörässä kannata tuhlata suurinta osaa elämästään. Siitä saa vain kipeän selän ja katkeran mielen.


    • uhri75v

      Olen 20 vuotta joutunut kärsimään puoskareitten tunaroinnista, jokainen päivä on kärsimystä aamusta iltaan. Toivon että noutaja hakisi että kärsimys loppuu.

      • Hehkuttaja

        Hyvä.


    • suolahtelaine

      Lääkärin ainoa hyvä ja oikea päätös oli passittaa Hehkuttaja suolahteen.

      • Lopetajo

        Tyhmä ja typerä sinä olet, saman jankuttaja. Hoito ei ole sinuun tepsinyt.


      • suolahtelaine
        Lopetajo kirjoitti:

        Tyhmä ja typerä sinä olet, saman jankuttaja. Hoito ei ole sinuun tepsinyt.

        Kokemuksellako kerrot?


      • Hep_Hep

        Aloittajan kanssa samaa mieltä lisäten melkein koko muun henkilökunnan. Ehkä henkilökunnan kannattaisi mennä silmäluomien kohotukseen että maailmankuva laajentuisi vallankin heidän jotkaovat pitkään olleet Konneveden telkkarissa töissä.


    • Palautaminkäveit

      Epärehelliset varkaat pois vanhusten kotihoidosta!

      • Hehkuttaja

        En epäile yhtään etteivätkö vanhusten kotihoitajat heivaisi varkaat huut helkkariin asian havaitessaan ja raportoisi tapauksesta eteenpäin.
        -Millainen muuten mahtaa olla rehellinen varas? Taidatkos sen selittää. Kotihoitajat kuten
        muutkin hyvinvoinnistamme huolehtivat ihmiset tekevät hyvää ja tärkeää työtä josta hyötyy koituu meille kaikille tuottamaan onnellisuuden tuokioita elämäämme. <3


    • kotikuntanikonneves

      Ajokortti ainakin annetaan vanhukselle, jolla ei edes jalat toimi.

      • ErittäinVIhainen

        Ja vanhukselle jolla jalat toimii muttei pää. Ja vanhukselle joka valotta jatkuvasti ajelee että vaimo pääsee kauppoaan. Lääkereseptejä uusitaan vuosia ilman kokeita niiden lääkkeden haitoista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe