Älkää ostako Vitaepro:ta

Hei_teitä_huijataan

Teitä huijataan.

Vitaepron mainokset on taitavasti laadittu.

Mainoksissa luvataan, että "Vitaepro sisältää aineita, joilla on EU:n vahvistamat terveysväitteet moniin kehon eri toimintoihin". Varmaankin se sisältää, mutta missään ei ole sanottu, minkälaisina pitoisuuksina!

"VitaePro sisältää monipuolisen yhdistelmän huolella valittuja ainesosia. Niillä on tutkittu teho lukuisiin kehon eri toimintoihin. " Juu, varmaan niillä ainesosilla on tutkittu teho, mutta Vitaepro-napeissa on vain hyvin vähän niitä ainesosia.

Vai onko jollain tarkkaa tietoa pitoisuuksista? Minä luulen, että vaikutus on sama kuin kalkkitableteilla.

14

9525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En_ole_haksahatanut

      On vielä melkoisen kallista, mutta pitäähän ne suuret telkkarin mainoskulut saada kerättyä jostain. Viime viikolla apteekissa käydessä ostin ihan lääketehtaan valmistamia monivitamiinipillereitä, jotka sisältävät useampia vitamiineja ja hivenaineita kuin Vitaepro ja tuoteselosteessa on tarkasti eritelty vahvuudet ja kuinka suuren osan ne täyttävät vuorokauden tarpeesta. Tuo 17,90 euroa maksanut purkki riittää lähes seitsemäksi kuukaudeksi. Siinäpä sitä hintavertailua.

      • Anonyymi

        Ihme ettei ihmiset se kummemmin kyseen alaista näitä mainostettuja tuotteita , kovasti huudellaan muista lääkkeistä mutta tätä vedetään naamaan innolla.
        Omapahan on asiansa jos luottaa tavaroihin mitä oikein pitää mainostaakin .ja rahaa näyttää olevan näihin ” lääkkeisiin” vaikka huudetaan ettei eläke riitä.
        Usko näyttää siirtävän vuoriakin .
        Itse syön sen kerran tabletteja jos niitä lääkäri määrää. Mainokset eivät koskaan ole minuun vaikuttaneet mitenkään
        Urheilijat joilla on hyvä peruskuntoa ovat mieluisia objekteja mainostamaan .


    • RAL-
      • rautanki

        Samat vitamiinit imeytyy sapuskasta, kun ei syödä maito tuotteita samalla!


    • RAL-

      Eihän niitä tarvitse purkista syödä

      Astaksantiinia saa kyllä monista ruoka-aineista:
      http://www.ravintolisawiki.fi/index.php?title=Astaksantiini


      Luteiiniä saa kyllä monista ruoka-aineista:
      http://www.ravintolisawiki.fi/index.php?title=Luteiini

      Erityisen hyvä luteiinilähde on mustikka!

      Kaikki VitaePron tehoaineet on mahdollista saada syömällä
      sopivia ruoka-aineita.

    • veijo7309837w

      VitaePro näyttää olevan jälleen vauhdissa mainoskampanjalla johon on saatu mukaan uusia julkkiksia. Vanha totuus on kuitenkin edelleen voimassa. Näillä ostetuilla julkkiksilla ei ole mitään vertailupohjaa-pelkkää uskomusta. Kuinka menisi ilman VitaePro:ta?? Ja sitten se kaikkein tärkein: Yrityksellä ei ole mitään näyttöä itse tuotteen vaikutuksesta/tehosta. Se että tuotteessa on aineosia joilla on näyttöä ei sano yhtään mitään itse VitaeProsta. Koko homma näyttää perustuvan siihen että kun jotain toistetaan riittävän monta kertaa niin aina löytyy porukkaa jolla on enemmän rahaa kuin järkeä.

    • Anonyymi

      Sanoin kerran omalle lääkärille,pitäiskö alkaa käyttää vitaeprota. Lääkäri remahti nauramaan. Älä vaan rupea varmaan tarkoitti.

      • Anonyymi

        Lääketieteen opiskelija Hanna-Maria Seppälä mainostaa edelleen kyseistä tuotetta. Täysin epäeettistä toimintaa häneltä. Seppälä opiskelee Milanossa, jos hän opiskelisi Suomessa, tuollaiselle laitettaisiin loppu. Lääkäri ei ole kauppias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääketieteen opiskelija Hanna-Maria Seppälä mainostaa edelleen kyseistä tuotetta. Täysin epäeettistä toimintaa häneltä. Seppälä opiskelee Milanossa, jos hän opiskelisi Suomessa, tuollaiselle laitettaisiin loppu. Lääkäri ei ole kauppias.

        Ei varmaankaan käytä itse, mutta on saanut hyvät palkkiot esiintymisestä mainoksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaankaan käytä itse, mutta on saanut hyvät palkkiot esiintymisestä mainoksissa.

        JOS mainontaan käytetään suhteessa hurjasti,
        itse tuotteeseen, laatuun, tehoon ei sitten tarvekaan käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääketieteen opiskelija Hanna-Maria Seppälä mainostaa edelleen kyseistä tuotetta. Täysin epäeettistä toimintaa häneltä. Seppälä opiskelee Milanossa, jos hän opiskelisi Suomessa, tuollaiselle laitettaisiin loppu. Lääkäri ei ole kauppias.

        Lääketiedettä opiskelevan pitäisi tietää, että Vitaepron käyttäjän maksan tilaa on aiheellista seurata laboratoriotutkimuksilla.
        Maksansiirron ollessa edessä on sitten helppoa arvioida tuon norjalaisen epämääräisen tuotteen haittoja.


    • Anonyymi

      Mistä tiedät? Oletko saanut sisäpiiritietoa? Ottaa päähän tällaiset oman elämänsä vakoojamestarit kertomassa täällä omia salaliitto teorioitaan. Et varmaan ottanut koronapiikkiä jne muuta huuhaata. Olenko oikeassa?

    • Anonyymi

      Ei niii

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi saan jatkuvasti noita mainoksi s-postiin. Mistään en pysty estämään. Minulla on sellainen ruokavalio, että en tarvi tällasi hömppäjuttuja. Apteekin tuotteet paras valinta, jos tarvii.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe