Miten miehet

nainen55

Onko miehille pelkkä seksi tunteitakin tärkeämpää, joskus tuntuu siltä.Mitä mieltä olette miehet? Naisten mielipiteet ovat myös erittäin tärkeitä.

32

2035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pohpoika

      Ei aina mutta kyllä joskus mukava harrastaa
      vaan se toisen läheisyys tuntea että se toinen on siinä vierellä ja kainalossa.

    • R.Moilanen

      Kyllä esim. bordellien maailmanlaajuinen pettämätön suosio perustuu herkkiin ja tunteellisiin tuokioihin. ;)

    • hessu51

      Riippuu suhteesta,joidenkin kanssa on seksi tärkeintä eikä paljon muuta sitten olekaan,joidenkin kanssa taas on enemmän sukulaissielu,varmaan ihan sama miehilläkin!

    • n52

      nainenkin voi olla suhteessa jota ei pidä mikään muu enää koossa kuin seksi.

      • liitossa

        johon Ei seksi enää kuulu, täytyy myöntää kokemuksesta, pahin vaihtoehto kaikista.


      • n52
        liitossa kirjoitti:

        johon Ei seksi enää kuulu, täytyy myöntää kokemuksesta, pahin vaihtoehto kaikista.

        elänyt lyhyen suhteen,jossa MIES yritti kiristää seksillä.
        Ilmoitin kylmästi hakevani sitä sitten muualta jos haluaisin!


      • Vanas
        liitossa kirjoitti:

        johon Ei seksi enää kuulu, täytyy myöntää kokemuksesta, pahin vaihtoehto kaikista.

        "liitossa" seksi ja tunteen kietoutovat yleensä yhteen. Jos toinen puuttuu, niin toinenkin kuolee. Miehillä seuraava porras on sitten uuden sivusuhteen" etsintä, raharakkaus, tai ilman olo - jokainen valitsee itselleen sopivimman.


      • "mies" avio
        n52 kirjoitti:

        elänyt lyhyen suhteen,jossa MIES yritti kiristää seksillä.
        Ilmoitin kylmästi hakevani sitä sitten muualta jos haluaisin!

        on pelkkää omaa itseään joka tarkoittaa-30v. kuudestakympistä, niin jopa osaakin olla yök. Vaimo no se on se synnyttänyt ja vanhettunut työkärpäsen purema pakollinen este mukavaan aikaan, joka oli silloin vuonna -79...85 oi aikoja. Mikäs onkaan muuttunut. No ei mikään muu vaan vaimo. Mutta vielä kuulema paistaa päivä ja hellii helle.?!?!


      • mukavaa
        Vanas kirjoitti:

        "liitossa" seksi ja tunteen kietoutovat yleensä yhteen. Jos toinen puuttuu, niin toinenkin kuolee. Miehillä seuraava porras on sitten uuden sivusuhteen" etsintä, raharakkaus, tai ilman olo - jokainen valitsee itselleen sopivimman.

        "liitossa" erillen revityt tunteet on juuri kuten kerroit. En olisi pahoillaan jos puolisoni olisikin "sivusuhteen" etsinyt, olisi hälläkin jotain elämässä. Itse Hän on paketin auki repinyt.


      • mys liitossa
        liitossa kirjoitti:

        johon Ei seksi enää kuulu, täytyy myöntää kokemuksesta, pahin vaihtoehto kaikista.

        Meillä on tunteet vain jonnekin kadonneet. Mieheni haluaa seksiä ja tunteilla ei näytä olevan väliä, mutta itse elän tunteilla. Seksi ei kiinnosta,jos ei välillämme ole mitään muuta.


      • Vanas
        mukavaa kirjoitti:

        "liitossa" erillen revityt tunteet on juuri kuten kerroit. En olisi pahoillaan jos puolisoni olisikin "sivusuhteen" etsinyt, olisi hälläkin jotain elämässä. Itse Hän on paketin auki repinyt.

        että nainen voi hyväksyä miehensä "loikat", jos nyt oikein ymmärsin? Kaipa jokaisella on "jotain" elämässään, mutta se ei olosuhteiden pakosta sillä hetkellä ole sitä ...xiä, eikä ...kautta. Sitä vaikka siirtelee lunta kasasta toiseen pihamaalla. :)


      • plunger
        mys liitossa kirjoitti:

        Meillä on tunteet vain jonnekin kadonneet. Mieheni haluaa seksiä ja tunteilla ei näytä olevan väliä, mutta itse elän tunteilla. Seksi ei kiinnosta,jos ei välillämme ole mitään muuta.

        Mies on eri otus kuin nainen. Mies ajattelee yhtä suoritusta kerralla, tunteet taustakuva. Kyllä se rakastaa, jos joskus pyydettäessä sanoo että 'tykkää' tai joskus pukkaa. Ei mies elämän draamaan tarvitse romantiikkaa, silti ei elämä ole tragedia. Seksiä nyt 10 min, sitten auton pesu ja juoksulenkki, sitten telkkari. Mukavin kotona, jossa nainen luo sen hengen ja ei räksytä. Sellainen rakastava nainen.


      • e.secco
        Vanas kirjoitti:

        että nainen voi hyväksyä miehensä "loikat", jos nyt oikein ymmärsin? Kaipa jokaisella on "jotain" elämässään, mutta se ei olosuhteiden pakosta sillä hetkellä ole sitä ...xiä, eikä ...kautta. Sitä vaikka siirtelee lunta kasasta toiseen pihamaalla. :)

        Ei kai kummankaan pidä hyväksyä toisen loikkia?


      • Juntti
        mys liitossa kirjoitti:

        Meillä on tunteet vain jonnekin kadonneet. Mieheni haluaa seksiä ja tunteilla ei näytä olevan väliä, mutta itse elän tunteilla. Seksi ei kiinnosta,jos ei välillämme ole mitään muuta.

        Perheterapia tai ero,mitä turhaa valittelua!


      • japanitar
        e.secco kirjoitti:

        Ei kai kummankaan pidä hyväksyä toisen loikkia?

        kuitenkin onnistuu paremmin niin kuin, että vain toinen tekisi niitä..en tiedä..tämä on minun mielipiteeni.


      • Vanas
        e.secco kirjoitti:

        Ei kai kummankaan pidä hyväksyä toisen loikkia?

        Sitähän hiukan hämmästelin tuon "mukaavaa":n viestissä. Eli, jos oikein ymmärsin mitä hän tarkoitti. Mutta varmaan sellaisiakin pareja löytyy, joille se on mahdollista.


      • alkuun
        Juntti kirjoitti:

        Perheterapia tai ero,mitä turhaa valittelua!

        Se on hemmetin helppo lausua, mutta sanoista tekoihin on helvetin pitkä matka.25v. auvoista"onnea" takana niin ...jospa se olisi tämä kevät? Toivon sitä todella ja mitä tulee edellisiin vastauksiin olen todella työntämässä miestäni pois... Anteeksi kun valittelin.
        Tänne kuuluu kirjoittaa vain ja ainoastaan neutraaleja mielipiteitä, joskus menee vain kaikki Y L I .


      • japanitar
        Vanas kirjoitti:

        Sitähän hiukan hämmästelin tuon "mukaavaa":n viestissä. Eli, jos oikein ymmärsin mitä hän tarkoitti. Mutta varmaan sellaisiakin pareja löytyy, joille se on mahdollista.

        avioliitossa? Luonteenheikkouttako vai mitä..


      • Vanas
        japanitar kirjoitti:

        avioliitossa? Luonteenheikkouttako vai mitä..

        kyllä siinä siinä mennään jo tylsämielisyyden puolelle useimmissa tapauksissa. Ellei sitten ole sitä avioehtoa jätetty tekemättä.


      • olevani
        japanitar kirjoitti:

        avioliitossa? Luonteenheikkouttako vai mitä..

        vahva.Nyt en tiedä. Mutta olisko liikaa pyydetty mutta toivon "älkää tuomitko" etsin paraikaa siipiäni jotka on surkastuneet 25v. aikana. Kunhan suin höyhenet ja katson siipieni kantovoiman otan ja pyrähdän. Tähän itse uskon, vahvasti.


      • guassi
        alkuun kirjoitti:

        Se on hemmetin helppo lausua, mutta sanoista tekoihin on helvetin pitkä matka.25v. auvoista"onnea" takana niin ...jospa se olisi tämä kevät? Toivon sitä todella ja mitä tulee edellisiin vastauksiin olen todella työntämässä miestäni pois... Anteeksi kun valittelin.
        Tänne kuuluu kirjoittaa vain ja ainoastaan neutraaleja mielipiteitä, joskus menee vain kaikki Y L I .

        olisin oman liittoni eteen seissyt vaikka 10 vuotta päälläni.Joskus nuo akrobaattitemput eivät vaan enää riitä. Hangoittelin eroa vastaan tosi pitkään, mutta nyt jälkeenpäin olen todella helpottunut, että uskalsimme erota.Tämä kevät voi olla sinulle SE kevät...


      • kai mäntti
        Juntti kirjoitti:

        Perheterapia tai ero,mitä turhaa valittelua!

        Yksinkertainen vastaus eroa on helppo sanoa, mutta ei niinkään helppo toteuttaa vuosikymmenien jälkeen. Mielestäni tässä ei kukaan ole liiemmin valittanut, ainoastaan todennut tilanteen.


      • japanitar
        olevani kirjoitti:

        vahva.Nyt en tiedä. Mutta olisko liikaa pyydetty mutta toivon "älkää tuomitko" etsin paraikaa siipiäni jotka on surkastuneet 25v. aikana. Kunhan suin höyhenet ja katson siipieni kantovoiman otan ja pyrähdän. Tähän itse uskon, vahvasti.

        tarkoitus tuomita..mikä sopii itselle, ei sovi välttämättä toiselle..


    • Mies 50+

      Jos 50 ukko perustaa systeemit seksin varaan joka perustuu 30v sitten tapahtuneisiin asioihin potenssin ollessa viel huipuillaan,niin sanoisin että parisuhde on aika heikoilla,selityksen makua ilmassa muutenkin.Olen havannoinut,että seksin tarve naisilla tässä iässä on mieluummin pulma ukkoloille,että miten se oma mussukka pidettäs tytyväisenä silläkin saralla,no taitaapi olla aika parikohtainen juttu,mut se on saletti että konsteja on oltava,mut yksi kamu kiteytti aika hienosti ton jutun ku muut kehu panoillaan,niin tää totesi että munat on rakastelussa aivan turhat kamppeet,no sitä sietää miettiä

      • Totuusko?

        joka ei mahdu miehen aivoihin? Ainakaan meillä. OO puutteessa kun ei ota eteen niin ei ota.


      • Ehkäpä
        Totuusko? kirjoitti:

        joka ei mahdu miehen aivoihin? Ainakaan meillä. OO puutteessa kun ei ota eteen niin ei ota.

        Eikö ota eteen? Miksikö? TIEDÄN! Haluaa taakse! HEH HEH!


      • sänky hirmu
        Ehkäpä kirjoitti:

        Eikö ota eteen? Miksikö? TIEDÄN! Haluaa taakse! HEH HEH!

        h ö l ö m ö , jos oot mies. Naisena olisit kana aivo. Samantekevää, mutta meikäläisenkin tekis mieli olls joskus vielä NAINEN, haluttava vieläpä.


    • nainen

      Joskus tuntuu, että miehen halut vain kasvaa vaikka suoritukseen ei sitten pystyisikään.

      • Härskit jutut kans estää sen,että ei pääse eis koklaamaan suorituskykyä


      • Vanas
        RamiKS kirjoitti:

        Härskit jutut kans estää sen,että ei pääse eis koklaamaan suorituskykyä

        jossain aiemmin "sovittu", että "rentun" ruusut kelpaavat ainakin yhtä hyvin, kuin "nörttipokien" makeilut. Vai meniköhän se niin? Mutta eipä sovi sen seksin vaikutusta vähätellä, niiden osalta joilla kyky ja taito on tallella.


      • Pirre*

        ou armahtanu;))


    • miehille

      ..on tärkeintä sexi. Eivät tunnu tulevan toimeen ilman sitä. Kyllä se menee muita tunteita edelle reippaasti. KYLLÄ...on olemassa PIENI joukko toisenlaisiakin miehiä, mutta ne ovat kiven alla(ei sisällä-siellähän niille on sexi KAIKKEIN tärkeintä).

      Kaipa nuo miehet on luotu tarkoituksella sellaisiksi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe