Miten saisin tallinnasta vakituisen naisen elämääni
vakituista naista tallinnasta,mistä löytäisin
9
383
Vastaukset
- SaaHetiVakituista
Kokeile Tallinnasta, voi natsata.
- NiinMinäTein
Mene vapaudunaukiolle ja kysy jokaiselta vastaantulevalta naiselta tulisitko meidän lapsille äidiksi!
- Pois-Mees
Tallinnassa on paaljoon villejä naisia!
- vedä.hanskaa.vaan
Pois-Mees kirjoitti:
Tallinnassa on paaljoon villejä naisia!
Ei nekään nyt kuitenkaan niin epätoivoisia ole, että sinua panisivat edes maksusta.
- Jeppe677
Ei peräkammarin poika tiedäkään miten kalliiksi vakituinen nainen tulee, virolainen h**ra on loppujen lopuksi edullinen.
- TuleKoeajolle
Minulta saat käytetyn hyväajoisen naisen sopivasti vaikka osamaksulla!
- nim.poikamies
Onko sinun naisella vaihto tai palautusoikeutta?
- HappyHeikki
Kirjoitin tuohon juuri yhden kokemukseni Tallinnan Julijasta.
Ihana tyttö oli mutta amfetamiinin orja. Hoikka likka ja mustat suorat hiukset pyllyyn asti mutta huonot hampaat. Vartalo poikamainen kuka nyt siitä pitää, minä kyllä.
Matkamme jälkeen lähetteli kiusaantumiseen asti rahapyyntöjä. Pari kertaa lähetin mutta sitten lopetin.
Suosittelen lämpimästi toiminnallisille poikamiehille Pattayaa, itse olen käynyt siellä yli 20 x:
https://www.youtube.com/watch?v=QzrPivz37-E
Oman kokemukseni pohjalta voinen sanoa ettei vakituista naista ole olemassa eikä sellaisesta kannata haaveilla. Valitan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286