Ns."suvaitsevaisuus"-linja vie Suomea vaaralliseen

pahaan-suuntaan

suuntaan, sillä juuri se jakaa nyt yhteiskuntaa. Nämä lähinnä vihervasemmistoa edustavat "suvaitsevaiset" sulkeutuvat sinne omaan outoon arvomaailmaansa, kaikki muut edustavat sitten sitä väärää linjaa.

Ikäviä esimerkkejä on nähtävissä monia kuinka nämä "suvaitsevaiset" hyökkäävät raivokkaasti kaikkien niiden päälle, jotka ovat sanoneet tai kirjoittaneet heidän mielestä väärin.

Esim. viimeksi toimittaja Pirkko Arstila kirjoitti erään henkilön pukeutumista arvostelevan kolumnin. Se ei ollut sopusoinnussa "suvaitsevan" arvomaailman kanssa. Seurauksena oli raju somehyökkäys lehteä ja Arstilaa kohtaan. Painostuksen jälkeen lehti ilmoitti poistaneensa kirjoituksen.

Toinen esimerkki oli tämä tapaus Kärkkäinen. Hesari käynnisti kampanjan Kärkkäisen tavarataloketjua kohtaan. Monet "suvaitsevat" tahot ottivat Kärkkäisen maalituksen kohteeksi ja vaativat tavarantoimittajia irtisanoutumaan kaupankäynnistä yrityksen kanssa.

Tällainen toimintahan on todella karmeaa, ja sillähän voidaan pystyä tuhoamaan pahimmillaan sen kohteeksi joutunut ihminen tai jopa hänen yrityksensä.

"Suvaitsevaisten" fanaattinen toiminta lisää vastakkainasettelua, joka koskee koko yhteiskuntaa - myös Lieksaa. Minä olen sitä mieltä.

Mitä mieltä muut ovat?

38

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lhohig

      Tavan suomalaisen kannattaa muistaa että ns."suvaitsevainen " syö hänen pöydästään.Näiltä omaan pesään paskojilta kannattaa aina kysyä millä he elävät.
      Kysymys saa useimmat kiemurtelemaan vaivaantuneena.

      • ajanmerkit

        No eipä taida suurin osa suvakeista edes hävetä omaan pesään paskomista.
        Vanha sanontahan kuuluu,että ennen maa repee kuin huora häpee.


    • Tavaratalo Kärkkäinen tukee uusnatsijärjestö Suomen vastarintaliikettä joka on mm. jakanut juutalaisvastaista materiaalia kouluihin ja ihmisten postilaatikoihin. Lisäksi sen sisarjärjestöltä Ruotsissa takavarikoitiin räjähteitä ja aseita eli periaatteessa Kärkkäinen tukee väkivaltaista terroristijärjestöä. Ei ole siis ihme jos eettistä kuluttajaa vähän närästää.

      Kukaan ei pakota Kärkkäistä natseilemaan ja tuhoamaan omaa firmaansa ja imagoansa. Ihan se on johdon oma vapaa valinta.

      • sikäli.että

        Väkivaltaiseen Antifa vasemmistonatseihin kuuluminen on myös näiden fanaatikkojen oma valinta.


      • heissanhopsan

        Niin vasurien Li Andersson tykkää väkivaltaisesta Antifa-järjestöstä, jonka kannattajia on tuomittu vankilaan Ruotsissa. Liillä on myös Antifan tarra läppärin kannessa, tai ainakin oli.


      • hahahahahahahahaa

        Kärkkäinen oli kato vaan yksi esimerkki, mutta senhän sinä vanhana kommarina ja nykyisenä vihersuvakkina otat puheeksi.


      • nokerro-
        sikäli.että kirjoitti:

        Väkivaltaiseen Antifa vasemmistonatseihin kuuluminen on myös näiden fanaatikkojen oma valinta.

        Miissä viipyy uuninpankon kommentti?


      • omaantietoa

        Kärkkäinen ei kuuleppa pankko hätkähtele suuntaan eikä toiseen vihervassareiden paskapuheista....


    • Jepjepppp

      Fiskars lopettaa yhteistyön Kärkkäisen kanssa. 👍

    • täti64

      Ketjun aloittaja on oikeassa. Olen kuusikymppinen nainen, en kuulu puolueisiin, mutta olen ollut kunnallisissa luottamustehtävissä Helsingissä. Lähtöisin maalta.

      Nykyisen "suvaitsevan" (ketä ja mitä suvaitsevan) linjan takia olen joutunut miettimään, millaisessa tilanteessa tekisin itsemurhan. Eli että milloin elämä olisi huonompi vaihtoehto kuin kuolema. Koen ettei tällaisella suomalaisessa tädillä ole arvoa tässä yhteiskunnassa. Päätän itse päiväni sitten kun olen nähnyt tätä tarpeeksi.

      On vaarallista viedä tilanne siihen, että ei ole enää mitään väliä ja ihminen kokee, ettei hänellä ole kantasuomalaisena arvoa suomalaisessa yhteiskunnassa. Sitä viestiä kun tulee näiltä "suvaitsevilta".

      • Voitko sanoa esimerkin tällaisesta viestistä mitä suvaitsevaisilta kuulee ja mikä saa sinut tuntemaan itsesi arvottomaksi?


      • kuten.sinä
        Uuninpankko kirjoitti:

        Voitko sanoa esimerkin tällaisesta viestistä mitä suvaitsevaisilta kuulee ja mikä saa sinut tuntemaan itsesi arvottomaksi?

        Voi voi kun esität taas tietämätöntä. Punapääpastorikin sanoi suoraan että inhoaa suomalaisia miehiä, mutta pitää tummista.


      • omaantietoa
        kuten.sinä kirjoitti:

        Voi voi kun esität taas tietämätöntä. Punapääpastorikin sanoi suoraan että inhoaa suomalaisia miehiä, mutta pitää tummista.

        Pankko ei omaa käsitystä realismista, jäpikkä on mielipiteidensä vanki joten sitä noubadia ei edes kannata kommentoida...jätkä on redardi!


      • faktaa.on
        omaantietoa kirjoitti:

        Pankko ei omaa käsitystä realismista, jäpikkä on mielipiteidensä vanki joten sitä noubadia ei edes kannata kommentoida...jätkä on redardi!

        Uuninpankko on keski-ikäinen vanhapiika.


      • dhfhvhfhdhdh
        kuten.sinä kirjoitti:

        Voi voi kun esität taas tietämätöntä. Punapääpastorikin sanoi suoraan että inhoaa suomalaisia miehiä, mutta pitää tummista.

        Se pastori on kadonnut täysin julkisuudesta, liekkö hoidossa.


    • aivan.sama

      Minua ei haittaa kuuluuko kärkkäisen kauppa mihinkään järkjestöön, pääasia että tuotteet ovat halpoja,,,lienee vaikka matutyövoimalla tehtyjä ulkomailla!
      Kaikella ne ihmiset päätään vaivaa, että kuuluuko joku johonkin aatteelliseen järjestöön!

      • jeeeesss

        Nettikommenttien perusteella ei tunnu haittaavan normaaleja suomalaisia, mutta vihervassufemakot eivät ole normaaleja.


    • näinon-

      Minuahan ei hesari eikä kukaan muukaan ohjeista missä asioin.

    • orvokki-itä

      Hesari on sellainen "puolivillasten" juttujen ja kommenttien lehdykkä.Osa lukijoista pitää sitä edelleen ns. puolueista riippumattomana julkaisuna.Usein lehden julkaisemat jutut ovat osa/puolitotuuksia täynnä tai totuus jätetään kertomatta lukijoille.

      • kskdkfkkkvkvk

        Hesari on kaukana puolueettomasta.


    • eikäs-pinnat-pala

      Kuinkas kauvan liekas ruakitaan vetkuttelijoita aisasa riiputelijoita mitään tekemättömiä, kysyn vain.

    • rulaalieksanpunikit

      Minä ja lieksan toinen punakaartilainen, sekä punafasisti uuninpankko emme käytä Kärkkäisn palveluja. Meidän punafasistien väkivalta on parempaa ja oikeutettua, sillä käytämme vain sitä rasisteja, sekä persuja vastaan. Tietysti meidän punafasistien väkivalta on oikeutettua muitakin vastaan, jotka ovat eri mieltä kanssamme. Olet joko puolellamme tai meitä vastaan.

    • voinatsiparkoja

      Moni suomalainen yritys on lopettanut ja moni harkitsee yhteistyön lopettamista. Eikös nämä yhtiöt ole porvareiden omistuksessa?

    • uyhdgeduyewdg

      Pieni on ihmisen sielu jos ei voi ostaa kaupasta joka on erimieltä asioista! Ei senpuoleen, kyllä minäkin vihaan suvakkeja ja vihervasemmistolaisia, ja eikös se ole pääasia että jotain vihataan!

      • erjtjgjfjvjfjjd

        Kärkkäinen saa vaan lisää asiakkaita.


      • omaantietoa

        Vassareita vituttaa kun Kärkkäisen myynti vain kasvaa, vai mitä pankko?


    • kyllä-meinaan

      Ajattelin pistää oikeusministeri Häkkäselle postia tästä suomalaisten kyttäämisestä, mutta muut jätetään huomiotta. Olen kirjoittanut sille ennenkin ja vastannut on.

    • palstapörrääjä

      Olette naurettavia. Uuninpankko antaa hassuttaa, ja hassuttajat lyövät tilkkasen lisää, hassutettavaa löylyä, henkisien kiukaittenne kiville;).

      • 24_tuntia-valvoo

        antteksi. Henkisten. Hönkäisen sikaristani kohta ulospäin. Omenaa purren. Lähetetty iPhonesta;)

        Uneni valvoo. Bitin lailla. Se on yksi, vain yksi aivosolu;)


    • sanokaa

      Varallinen tai vaarallinen suunta on aina epäkelpo. Viisaus on arvaamaton vara ilman vaarallisuutta, ja vara torjuu vain osittain vaarallisuden.

    • Heh. Melkein tuitui, tai tuntuukin, että tuon taisin itse kirjoitaa, edellisen.

    • Onko joku lieksalainen suvakki itsetuntijansa? ;)

      IITIN TILTU

      Iitin Tiltu oli viidentoista,
      kun pääsi se rippikoulusta.
      Sulhasia tuli sille ympäri maata
      ja pastorin poikaa Oulusta.
      Renki se sano että "mieshä se on
      minnäe, vaikka on paikka housussa.
      Olen syönynnä silakkata, piimää ja mojokkata,
      palvellu rikkaissa taloissa."

      Tiltun kotona kun öisiä valvottiin,
      niin pirtissä polkat ne tanssittiin.
      Kyökissä kahvit keitettiin
      ja kamarissa vieraita kestittiin.
      Pannu oli Hellillä, Tiltu oli rengillä,
      polkassa pyöri kuin vimmattu.
      kyseli se Tiltulta: "Jokos sinä oot
      tuolle pastorin poijalle kihlattu?"

      Kun pelimanni istui uuninpankolla,
      soitteli polkat rivakat,
      renki se sano että janottaa jo alkaa
      rikkaan talon suolaset silakat.
      Voi tuota Miinaa, joka tuo viinaa
      kaksikorvalla tuopilla.
      Harmoonipeli laulo pelimannin polvella
      kääpälämmällä nuotilla.

      Kun pelimanni ryyppäsi tuopin laijasta,
      harmoonipeli meni kahtia.
      Reikäleivät putosivat pirtin orsilta,
      hiestä jo kastui lattia.
      Pappi tanssi polkan emännän kanssa,
      jutteli, jos hän tyttären nais.
      Tiltu meni kihloihin rengin kans, sano
      minkäs tuolle hurjalle tais.

    • päävalot_roudarilla
    • Liksalla kannattaa aina muistaa, että Lieksa elää. Liksattomasti euron tyhjillä penninkin käpälillä.
      Toki budjetti ei päde minulla aina. Ei suuremmillakaan. Mistä löytyy rehellinen tuttu. Se, joka sanoo, että ei olisi takakontissa matkustaa?
      Pennissäkin on kynnet, joilla kiivetään karhun lailla hevostellen ravaten, laukaten puuhun.

      Seuraava on kulttuuria suurta. Riemu riidasta jos tämän taatta poistetaan???

      Nyt koetellaan, ei niin pehmoista, vain moraalista ymmärrystä!!

      https://www.youtube.com/watch?v=jwu-vAI3xo4

    • En peukuta aloitusta. Siksi, että se on tutkimustieteellisesti sopivan keskinkertainen. Olen pitkälti yhden polkuni kera samoin mielin. Tarinat poliittisesti ovat jatkuvat.

      Elämme mielenkiinnnolla aikoja.

      https://www.youtube.com/watch?v=O5tsXXmMvyg

      No, röhöm. Ei ihan tarkoitus ketään loukata. Kestäkää.

      Ottakkaatte kuten minä. Isäntämiehen elkein ymmärryksellä.

      Suvakit paketoidaan hienoittelemattomiin helmoihin; tulevassa.

      https://www.youtube.com/watch?v=vxSGNwK52kQ

    • yhes_surevat_hyö

      Hävettääkö?

      Minua hävetää! Tai ei kuitenkaan. Tai ehkä hieman ammattini etiikan kautta. Se on puun kaato;)

      Eettistä.

      Olkaa kavereita. Toverit ovat kyseenalaisia aina vieressä. Siksi. että toveri on sanana vika, kaveriin verrattuna.

      Höh. Aiheutan kohta mukavaa;)
      En virsiä.
      https://www.youtube.com/watch?v=vDAd09-Id80

      Tämän jälkeen vielä harmitan ymmärtämättömyydelläni teit suuria tietäjiä.

      https://www.youtube.com/watch?v=3rYjCXLmk9E

      Suvakit hyö keksiiki kaikkee kivvaa. Se ei miulle käy.

      • Ååååhhhhh

        Onko Akseli vähän hiprakassa?


    • zbcbbzbxbzz

      SOme on ihan hyvä asia, mutta mahdollistaa valitettavasti tuollaiset älyttömät hyökkäykset myös.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      118
      1690
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      143
      1031
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      877
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      851
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe