Kertokaa, mitä palveluja tai kauppoja Perhoon pitäisi saada?
Perhon palvelut
6
453
Vastaukset
- 32156
Jos tänne saataisiin se liikenneasema ja kauppakeskus. Sitä on huhuttu Huhtakankaaseen.
- RMA2828
Perhoon ei kannata laittaa mitää uutta kauppakeskusta ennenkuin perholaisetkin oppivat että mitä se invapaikan merkki tarkoittaa ja ne keltaiset kieltomerkit maassa kaupan oven edessä. Toistuvasti näkee kun täysin liikuntakykyinen ajaan sen "mersunsa" niin lähelle kaupan ovea kuin mahdollista ja ne joilla invapaikkaan olisi oikeus joutuvat jättämään autonsa kauemmaksi tai kiertämään kauempaa liukkaalla pihalla, kun jonkun pakettiauto tai farkkuaudi tukkii esteettömän sisäänpääsyn. Hävetkää!
- aaltomari
sama pätee kaupassa käyviä takseja jotka käyvät omilla asioilla. onko pakko tukkia se väylä kauppaan. volvotkin voi ajaa kauemmas
- Toiveissamme
Jäätelökioski/kahvila kesäksi. Halpoja vuokra-asuntoja. Paluumuuttajille (perheille) kunnon täkyjä. Uusille syntyville vauvoille kymmenen vuoden ajan 1000 euroa vuodessa bonusta. Työllistäviä uusia yrityksiä Perhoon "miljoonapotkuilla". Salmelanharjuntien peruskunnostus IsoValkeiselle. Talouskaupan rauta ja Kipakka nettikauppiaiksi - tuotteet nettiin tilattavaksi ja tuotevalikoimat hintoineen esiin. Uusia omakotitaloja ostettavaksi osamaksulla - rakennetaan valmiiksi haja-asustusalueille hyville paikoille - ei kolhooseihin. Kolhoosi-rivitalokulttuuri jätettävä pois. Kunnan perimät vesimaksut maximi 1 e kuutio, johon sisältyy myös jätevesimaksu. Jalkapallojoukkue, jääkiekkojoukkue sarjoihin. Junnukoukkueet myös. Kouluautokuljetukset ilmaisiksi kaikille.
- toiveissamme
Uusi pankki joka toimii!
- Alko
Viinakaupa, Kaustiselle liian pitkä matka. Lessut hakee viinansa Kokkolasta, mutta me muut asioisimme mieluiten Perhossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569