ei kauniita missään
nykyään on vain rumia
13
186
Vastaukset
- Riiittalt
ei ole olemassakaan enää kauniita täkkejä tarkoitin
- Ei-liian-ruma
Minä. Olen. Komea. Lojuessani täkin päällä ilman pussilakanaa.
- maissiiii
Kuule, mulla olisi tuolla yläkomerossa kaksi vanhanajan täkkiä.
Päällispuoli on vaaleanpunaista silkkikangasta ja vuori on pumpulia, niin kuin ennen vanhaan sanottiin.
Sieltä ne joutaisi, painavampia ovat kuin nykyiset peitteet.
ne ovat käyttämättömiä, olleet aikoinaan vieraspeitteinä.
Tuu hakee pois, ihan ilmatteiks saat. - maissiiii
maissiiii kirjoitti:
Kuule, mulla olisi tuolla yläkomerossa kaksi vanhanajan täkkiä.
Päällispuoli on vaaleanpunaista silkkikangasta ja vuori on pumpulia, niin kuin ennen vanhaan sanottiin.
Sieltä ne joutaisi, painavampia ovat kuin nykyiset peitteet.
ne ovat käyttämättömiä, olleet aikoinaan vieraspeitteinä.
Tuu hakee pois, ihan ilmatteiks saat.Mun mielestä ne on tosi kauniita.
Silkkikankaassa kukkakuvioita.
- Ruma.on.kaunista
Se on katsojan silmässä.
Ompelen itse pussilakanoita, saa uniikkeja. Täkin ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan on kevyt ja lämmin.
- sindina
Minun täkissä pitää olla painoa. Liian kevyt täkki ei käy. Siksi kuumina kesinä on tukalaa, kun ei osaa nukkua pelkkä lakana päällä
- kyl.vaihtoehtoja
sindina kirjoitti:
Minun täkissä pitää olla painoa. Liian kevyt täkki ei käy. Siksi kuumina kesinä on tukalaa, kun ei osaa nukkua pelkkä lakana päällä
entä jos vaan mies on päällä. ilman lakanaa. tuleeks sitten kuuma?
sindina kirjoitti:
On olemassa hyvin lämpimiä ja kevyitä täkkejä. Minua ahdistaa painava täkki. Se on kai tottumiskysymys.
- RÖÖKFITTANS
Parisuhteessa kärsinyt nainen on eteerinen.
- MitäsKummaa
Mulle tärkeintä on täkissä sen ominaisuudet ja esim. helppo pestävyys. Ei se täkki siieltä pussilakanan sisältä kuitenkaan näy, joten paras on vaalea, yksivärinen täkki.
- Riiittalg
haluaisin täkin näkymään ja lakanan sen kanssa, valkoinen pitsilakanan ja punainen silkkitäkki, vieraallekin joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 465870
- 495361
- 493734
- 143685
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993401- 313136
- 592894
- 582756
- 552413
- 381854