Uusi tv !!!!

uuusitvvvv

Pitäs hommaa uus tv 50 tuumaa minimi. mikäs ois paras tv hinta laatu suhteelt

2

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nopeat_syövät_hitaat

      TV:tä ostaessasi sinulla on varmaan tiedossa minimi ominaisuudet, joista et tietenkään muille kertonut. TV:stä nykyään löytyy T2-viritin, mutta alennetun hinnan malleissa se saattaa puuttua. Jos käytät tv:tä tallennuksiin, niin silloin kaksi viritintä on plussaa. Jos pelaat, niin pelitilan ominaisuudet kannattaa tarkistaa. Nettiominaisuudet vaihtelevat paljon, ja valmiit sovellutukset saattavat lopettaa toiminnan jossain vaiheessa. Lopulliset ominaisuudet riippuvat tietenkin kuvan koon ja käytössä olevan budjetin mukaan.

      Jos ostaa viimeisintä tekniikkaa, niin siitä joutuu maksamaan. Viimeisimmän 55" tv:ni ostin siinä vaiheessa, kun se oli ollut myynnissä vuoden ajan ja sen korvaava uusi malli oli ollut jo hetken markkinoilla. Alkuperäinen hinta oli 4 vuotta sitten n. 2400 €, ostohinta vähän päälle tonnin ja kun malli poistui myynnistä, niin hinta oli n. 700 €. Vuosien aikana tuli päivityksiä reilut 10 kpl ja niiden mukana joitakin ominaisuuksia tuli lisää. Uusimman sukupolven mallin esittelyssä kerrottiin, että ostamassani mallissa on piirisarja, jossa on jo seuraavan sukupolven ominaisuuksia, joita voidaan sitten päivityksillä ottaa myöhemmin käyttöön.

      Tutustu markkinoihin ja valmistaudu tutustumaan Black Friday -sivustojen avautumiseen 24.11. kello 00.00. Sitten hinnat varmaan pysyttelevät ennallaan kuukauden verran, sillä veronpalautukset ja joulu ovat taattua tuloa kauppiaalle. Viimeistään vuoden vaihteen jälkeen laitetaan varsinkin vanhemmat mallit alennusmyyntiin, joten kannattaa olla valmiina..

      • Nopeat_syövät_hitaat

        Jotta alan kuluttajat pysyisivät virkeinä, niin 11.11. voi jo harjoitella ostamista ja itsensä palkitsemista;)

        Giganttia lainaten: "Singles’ Day on alun perin kiinalainen juhla, jonka ideana on antaa sinkuille mahdollisuus juhlia ylpeästi sinkkuuttaan. Singles’ Day on eräänlainen versio ystävänpäivästä. Kukaan ei ansaitse ihania lahjoja yhtä paljon kuin sinä itse!"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe