Apua kiusaajien kanssa

ProAna

Mun parhaalla kaverilla on synttärit ja haluun mennä sinne, mut sinne on tulossa myös mun vanhat luokkalaiset, eli siis mun kiusaajat. Ei ne mua enää oo kiusannut viime vuoden jälkeen kun ei olla pidetty yhteyttä (siirryttiin yläasteelle nii luokat vaihtuu) mut on ne haukkunut selän takana. Mua ahdistaa mennä sinne synttäreille, koska se kiusaaminen sillon romutti mut ihan kokonaan. Miten tuun selviin :(

6

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli paras kaverisi on vihollistesi puolella? Itse jättäisin menemättä.

      • No siis alunperin ne kiusas sitäkin ja sit jotenki ne yritti saada sen mukaan porukkaan myöhemmin et mä jäisin ihan yksin. Se oli siis mun ainut kaveri eikä se jättänyt mua vaikka sen kiusaaminen olis varmaan loppunut. En ite oikein tajuu tota et se haluu olla niiden kaveri, kuitenki ne kiusaa sitä mut juhla on ohi ja siellä meni ihan hyvin, ei ne mulle oikeestaan puhunu mut välillä tuijotti oudosti :)
        T.Ap


    • HAISTAKYRPÄ

      TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE!! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN!! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!

      • Lakkasiko ripuli jo?
        T. Ap


    • Boinboing

      Kehumistaktiikka

      Kannattaa puhua kaikille muille paitsi niille. Jos ne tulee kuitenkin juttelemaan niin ...
      1. Ala kehumaan niitä ensin ennen kuin ne kerkää sanomaan mitään: Niitten vaatteita yms.
      2. Kehu näitä kiusaajia muillekin siellä oleville vieraille vaikka et tuntisi edes kenelle puhut
      3. Ja kun oot sanonut ne kehut niin sano moro ja lähde pois johonkin toiseen porukkaan kehumaan muita
      4. Kiusaajat eivät uskalla kiusata sinua, jos kehut niitä muiden kuullen. Eikä ne uskalla kiusata, jos ne näkee, että muutkin pitävät sinusta

      Toimiva taktiikka. Älä tuhlaa yhtään liikaa aikaa näitten kiusaajien kanssa, Aloita keskustelu ja lopeta se

      -Henri

      • Juhlat meni jo mut kiitos tästä kommentista! Kokeilen tätä jossain vaiheessa kun tarvii, joudun varmasti vielä heidän kanssaan tekemisiin kun samassa koulussa kuitenkin ollaan :) Ja siis siellä synttäreillä meni ihan ok
        T. Ap


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe