Mun parhaalla kaverilla on synttärit ja haluun mennä sinne, mut sinne on tulossa myös mun vanhat luokkalaiset, eli siis mun kiusaajat. Ei ne mua enää oo kiusannut viime vuoden jälkeen kun ei olla pidetty yhteyttä (siirryttiin yläasteelle nii luokat vaihtuu) mut on ne haukkunut selän takana. Mua ahdistaa mennä sinne synttäreille, koska se kiusaaminen sillon romutti mut ihan kokonaan. Miten tuun selviin :(
Apua kiusaajien kanssa
6
203
Vastaukset
Eli paras kaverisi on vihollistesi puolella? Itse jättäisin menemättä.
No siis alunperin ne kiusas sitäkin ja sit jotenki ne yritti saada sen mukaan porukkaan myöhemmin et mä jäisin ihan yksin. Se oli siis mun ainut kaveri eikä se jättänyt mua vaikka sen kiusaaminen olis varmaan loppunut. En ite oikein tajuu tota et se haluu olla niiden kaveri, kuitenki ne kiusaa sitä mut juhla on ohi ja siellä meni ihan hyvin, ei ne mulle oikeestaan puhunu mut välillä tuijotti oudosti :)
T.Ap
- HAISTAKYRPÄ
TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE!! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN!! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!
- Boinboing
Kehumistaktiikka
Kannattaa puhua kaikille muille paitsi niille. Jos ne tulee kuitenkin juttelemaan niin ...
1. Ala kehumaan niitä ensin ennen kuin ne kerkää sanomaan mitään: Niitten vaatteita yms.
2. Kehu näitä kiusaajia muillekin siellä oleville vieraille vaikka et tuntisi edes kenelle puhut
3. Ja kun oot sanonut ne kehut niin sano moro ja lähde pois johonkin toiseen porukkaan kehumaan muita
4. Kiusaajat eivät uskalla kiusata sinua, jos kehut niitä muiden kuullen. Eikä ne uskalla kiusata, jos ne näkee, että muutkin pitävät sinusta
Toimiva taktiikka. Älä tuhlaa yhtään liikaa aikaa näitten kiusaajien kanssa, Aloita keskustelu ja lopeta se
-HenriJuhlat meni jo mut kiitos tästä kommentista! Kokeilen tätä jossain vaiheessa kun tarvii, joudun varmasti vielä heidän kanssaan tekemisiin kun samassa koulussa kuitenkin ollaan :) Ja siis siellä synttäreillä meni ihan ok
T. Ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437