Mun parhaalla kaverilla on synttärit ja haluun mennä sinne, mut sinne on tulossa myös mun vanhat luokkalaiset, eli siis mun kiusaajat. Ei ne mua enää oo kiusannut viime vuoden jälkeen kun ei olla pidetty yhteyttä (siirryttiin yläasteelle nii luokat vaihtuu) mut on ne haukkunut selän takana. Mua ahdistaa mennä sinne synttäreille, koska se kiusaaminen sillon romutti mut ihan kokonaan. Miten tuun selviin :(
Apua kiusaajien kanssa
6
183
Vastaukset
Eli paras kaverisi on vihollistesi puolella? Itse jättäisin menemättä.
No siis alunperin ne kiusas sitäkin ja sit jotenki ne yritti saada sen mukaan porukkaan myöhemmin et mä jäisin ihan yksin. Se oli siis mun ainut kaveri eikä se jättänyt mua vaikka sen kiusaaminen olis varmaan loppunut. En ite oikein tajuu tota et se haluu olla niiden kaveri, kuitenki ne kiusaa sitä mut juhla on ohi ja siellä meni ihan hyvin, ei ne mulle oikeestaan puhunu mut välillä tuijotti oudosti :)
T.Ap
- HAISTAKYRPÄ
TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE!! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN!! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!
- Boinboing
Kehumistaktiikka
Kannattaa puhua kaikille muille paitsi niille. Jos ne tulee kuitenkin juttelemaan niin ...
1. Ala kehumaan niitä ensin ennen kuin ne kerkää sanomaan mitään: Niitten vaatteita yms.
2. Kehu näitä kiusaajia muillekin siellä oleville vieraille vaikka et tuntisi edes kenelle puhut
3. Ja kun oot sanonut ne kehut niin sano moro ja lähde pois johonkin toiseen porukkaan kehumaan muita
4. Kiusaajat eivät uskalla kiusata sinua, jos kehut niitä muiden kuullen. Eikä ne uskalla kiusata, jos ne näkee, että muutkin pitävät sinusta
Toimiva taktiikka. Älä tuhlaa yhtään liikaa aikaa näitten kiusaajien kanssa, Aloita keskustelu ja lopeta se
-HenriJuhlat meni jo mut kiitos tästä kommentista! Kokeilen tätä jossain vaiheessa kun tarvii, joudun varmasti vielä heidän kanssaan tekemisiin kun samassa koulussa kuitenkin ollaan :) Ja siis siellä synttäreillä meni ihan ok
T. Ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922039
- 581213
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2261098Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971095- 101036
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64971IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56929Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.87895Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175888Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸42820