Asetukset menee päin *****. En voi enää ikääntymisestä (pitkä ikä) säätää sitä kuinka monta siminpäivää simi on minkäkin ikäinen xc en edes lemmikkien. Voi ******
Sims 4 pakollinen pelipäivitys. Varoitus!
3
369
Vastaukset
- Simsimsim
Miten niihi pelin tekijöihin voi saada yhteyden ja kysyä asiasta???
- SimahtanutJokaEiKirjaudu
Ennen henkilökohtaista käyntiä niiden luona vois ehkä lähestyä netin (sähköpostin, LiveStreamien yms.) kautta tai vilkaista onko kyseistä asiaa käsitelty jo jossain nettikeskustelussa tai vastaavassa. Sitten voi kokeilla lähestyä pelin tekijöitä Originin ja oman pelitilin kautta, mutta voi olla käytännössä joskus aika hankalaa. Mullakin kesti vuorokauden ennen kuin viimeksi sain asiani hoidettua sitä kautta.
- simsssssnele
Origin päivitti mun sims 4 pelin ja sen jälkeen peli ei toiminut. Se päivitti sitä monena päivänä. Vasta ku origin sit korjas sen pelin kaks kertaa ni sit peli suostu käynnistymään.
Tietääkö joku muuten että minkä takia origin rupes yhtäkkiä päivittää sims 2 ultimate collection peliä vaikka sitä ei oo aiemmin päivittäny. Ja mun käsittääkseni siihen ei oo päivityksiä tullu moneen vuoteen ku on niin vanha peli. No sen päivityksen ansiosta peli toimii kyllä nopeammin, mutta oli aikamoinen urakka taas saada se resoluutiojuttu normaaliks ku päivityksen jälkeen vaihtoehtona oli vaan 800x600, eikä muita vaihtoehtoja ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066