Muutaman kuukauden on tuntunut jomottavaa kipua suunnilleen häpykummun korkeudella, vähän sen yläpuolellakin. Kipu tuntuu vain istuessa, seisoessa tai maatessa kipua ei tunnu. Olen 58-vuotias, kuukautiset loppuivat viisi vuotta sitten. Vuotoa, kuumetta tms. ei ole, ja tunnen muuten itseni terveeksi.
Tuntuuko kenestäkään tutulta? Eli mitäköhän voisi olla?
Kipua alavatsalla
Daalia_59
2
312
Vastaukset
- Maikonlehto
Minulla myös kipua,oiskohan kuivat paikat kun en jaksa laittaa joka ilta sita voidetta
Vaivaa vaan että mitähän se kipu on - SagaMariaa
Minulla tuntuu kipua keskellä alavatsaa ja välillä tulee tunne, että jossain (kohdussa?) on jotain ylimääräistä. Kovin vakavaa se ei liene, kun on tuntunut melkein vuoden jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747664Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj132109Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352054- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599