Hei. Minä selailin ajankulukseni tietokonetta etsiäkseni pilkkivapoja, nämä minun kun ovat jo hirmu vanhoja ja osa jo rikki. Mielenkiintoinen vapa pisti silmään. Siksi käännynkin teidän puoleen. Mistä kaupasta tuota polex vapaa saa, että pääsisi tarkemmin tutustumaan ja hypistelemään. Onko täällä tuon vavan omistajia. Se löytyi netistä polex.fi
pilkkivapa
5
606
Vastaukset
- Taun068
Paras vapa ikinä. Suosittelen. Ostin Facebookin pilkkimarkkinoilta 2016.
- Mestaripilkkijä
Mainoksista täällä pitäisi tehdä erillinen sopimus.
Tuo vapa sopii lämpimän kelin pikkukalojen pilkkijälle. Ei kestä isompaa kalaa. Pakkasella vesi jäätyy teräsrenkaisiin ja jumittaa siiman.- viggen55
Mä olen nappulaa vemputtanut ikäni ja toi vapa pelaa täysin.
- Viggen55
Mestaripilkkijähän väsyttää kalansa vavalla :) Mä ostin vavan värikoukkupilkintään. Toi vapa pelaa täysin.
- kalajaska
Kiinnostais enemmänkin kalakaiut, nettikauppa Lightinthebox.com kauppaa netissä, on pätevän näköisiä, esitteet vain niukanlaisia, onko kellään kokemusta em. vermeistä, jos on laitappa tulemaan, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va426671Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko895232Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934825Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64659Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa724505Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä224086Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544047Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1513960Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173857Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213540