Hei. Minä selailin ajankulukseni tietokonetta etsiäkseni pilkkivapoja, nämä minun kun ovat jo hirmu vanhoja ja osa jo rikki. Mielenkiintoinen vapa pisti silmään. Siksi käännynkin teidän puoleen. Mistä kaupasta tuota polex vapaa saa, että pääsisi tarkemmin tutustumaan ja hypistelemään. Onko täällä tuon vavan omistajia. Se löytyi netistä polex.fi
pilkkivapa
5
679
Vastaukset
- Taun068
Paras vapa ikinä. Suosittelen. Ostin Facebookin pilkkimarkkinoilta 2016.
- Mestaripilkkijä
Mainoksista täällä pitäisi tehdä erillinen sopimus.
Tuo vapa sopii lämpimän kelin pikkukalojen pilkkijälle. Ei kestä isompaa kalaa. Pakkasella vesi jäätyy teräsrenkaisiin ja jumittaa siiman.- viggen55
Mä olen nappulaa vemputtanut ikäni ja toi vapa pelaa täysin.
- Viggen55
Mestaripilkkijähän väsyttää kalansa vavalla :) Mä ostin vavan värikoukkupilkintään. Toi vapa pelaa täysin.
- kalajaska
Kiinnostais enemmänkin kalakaiut, nettikauppa Lightinthebox.com kauppaa netissä, on pätevän näköisiä, esitteet vain niukanlaisia, onko kellään kokemusta em. vermeistä, jos on laitappa tulemaan, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä272289Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri291632Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241413- 891412
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082- 1211034
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa237877kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!14747- 10730