Hei. Minä selailin ajankulukseni tietokonetta etsiäkseni pilkkivapoja, nämä minun kun ovat jo hirmu vanhoja ja osa jo rikki. Mielenkiintoinen vapa pisti silmään. Siksi käännynkin teidän puoleen. Mistä kaupasta tuota polex vapaa saa, että pääsisi tarkemmin tutustumaan ja hypistelemään. Onko täällä tuon vavan omistajia. Se löytyi netistä polex.fi
Vastaukset 5
- Taun068
Paras vapa ikinä. Suosittelen. Ostin Facebookin pilkkimarkkinoilta 2016.
- Mestaripilkkijä
Mainoksista täällä pitäisi tehdä erillinen sopimus.
Tuo vapa sopii lämpimän kelin pikkukalojen pilkkijälle. Ei kestä isompaa kalaa. Pakkasella vesi jäätyy teräsrenkaisiin ja jumittaa siiman.- viggen55
Mä olen nappulaa vemputtanut ikäni ja toi vapa pelaa täysin.
- Viggen55
Mestaripilkkijähän väsyttää kalansa vavalla :) Mä ostin vavan värikoukkupilkintään. Toi vapa pelaa täysin.
- kalajaska
Kiinnostais enemmänkin kalakaiut, nettikauppa Lightinthebox.com kauppaa netissä, on pätevän näköisiä, esitteet vain niukanlaisia, onko kellään kokemusta em. vermeistä, jos on laitappa tulemaan, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441