Herkkävatsaiselle koiralle ruoka mikä ei sisällä maissia?? Onko kellään ehdotuksia?
Maissiton koiranruoka?
8
1671
Vastaukset
- koirallesopii
Barking Heads, merkissä on monia vaihtoehtoja.Meille se käy hyvin ,herkälle koiruudelle.
- koirallesopii
Voit vertailla vertailla.....
Suuren koiran ruoka ja tarvikeliikkeen nettisivustolta katsot.
Siellä voit valita minkälaista ruokaa etsit, viljatonta jne.Ja sitten se sivusto näyttää vaihtoehdot, niistä sitten katsot tarkemmat ruuan sisällöt.
Ja valitset sopivan merkin.
Itse en käytä halpoja merkkejä, enkä mitään herkkuja joissa väri, haju, säilöntä aineita jne.Koska niistä koiralle tuli kutinoita.Ostan mielummin raakaa ja kuivattua herkkua laadukkaan nappulan seuraksi.Nyt nappula maksaa jotain 80-90€/säkki, ja koira voi mainiosti.
Mielummin laadukas ruoka, ja koira voi hyvin, kun halpa ruoka ja eläinlääkärissä rampaamista laskuineen. - Hande77
Golden Eaglen Hypo-allergenic ruoat ei sisällä.
- apustajasi
Hau Hau Superpremium Lammas peruna :)
- etsivälöytää
ProBooster lammas-riisi, Earthborn holistic, ProPac ultimates, Riverwood, Arden Grange premium
- 76r8r68r8
En tiedä mutta menen nyt syömään maissia aamiaiseksi
- Maisimaissi
Sinänsä mielenkiintoista, jos katsotaan vaikka eläinlääkäri sarjoja niin nehän juuri sisältää maissia. Kokeile tuotetta ilman kasviproteiinijä ja varsinkin riisi on erittäin hyvää koiran vatsalle. Vältä myös liika lihan syönti, niin vatsa ehtii nopeammin sulattaa ruokaa :)
- winkkinävaan
Acanalla on hyviä vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312