Satun omistamaan kaksi Husqvarna -ompelukonetta. Ei hirveän vanhoja kuitenkaan. Mallit 2000 ja 5710. Yritin netistä etsiä valmistusvuosia, mutta en löytänyt. Yhden maksuttoman Service Manualin sain ladattua, mutta siinä oli haittaohjelma jonka Malwarebytes havaitsi ja poisti. Poistin koko latauksen...
Löytäisikö joku etevämpi tiedon, milloin näitä on valmistettu?
Husqvarnan ikä
4
2062
Vastaukset
- tilkkuilija63
Äitini osti Husqvarna 2000 -ompelukoneen vuonna 1970 tai -71.
Tuosta 5710-mallista löysin yhdeltä sivustolta kommentin, jossa henkilö sanoi ostaneensa kyseisen koneen vuonna 1978 ja kone oli ollut silloin aivan uusi. - kätevä_käsi
Mulla oli Husqvarna 2000, jonka ostin syksyllä 1977 uutena .....oli todella hyvä kone, jolla ompelin paljon ja kone kesti käytössäni 34 vuotta, huoltojakaan ei tarvinnut kuin muutaman kerran tehdyn täyshuollon.......jouduin viimein luopumaan siitä kun hajosi osa jota siihen ei enää saanut mistään
- Lahkeenlyhentäjä
Muistatko, mikä osa hajosi? Minulla kun on pakkomielteenä kokeilla, osaisinko itse tehdä sellaisen...
Niinkuin nyt tuokin 5710: joku on sen joskus jostakin syystä purkanut ja sitten kasannut väärin. Kolme isompaa vikaa siitä jo korjasin jumiin pikeentyneitten osien voitelun lisäksi, mutta ei se minun mielestäni toimi vieläkään aivan oikein, joten rassaus jatkuu. Siksi sitä manuaalia tarvitsisinkin. - kätevä_käsi
Lahkeenlyhentäjä kirjoitti:
Muistatko, mikä osa hajosi? Minulla kun on pakkomielteenä kokeilla, osaisinko itse tehdä sellaisen...
Niinkuin nyt tuokin 5710: joku on sen joskus jostakin syystä purkanut ja sitten kasannut väärin. Kolme isompaa vikaa siitä jo korjasin jumiin pikeentyneitten osien voitelun lisäksi, mutta ei se minun mielestäni toimi vieläkään aivan oikein, joten rassaus jatkuu. Siksi sitä manuaalia tarvitsisinkin.En kyllä enää muista osan nimeä, mutta sillä oli jotain tekemistä ommelvalitsimen kanssa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827