Satun omistamaan kaksi Husqvarna -ompelukonetta. Ei hirveän vanhoja kuitenkaan. Mallit 2000 ja 5710. Yritin netistä etsiä valmistusvuosia, mutta en löytänyt. Yhden maksuttoman Service Manualin sain ladattua, mutta siinä oli haittaohjelma jonka Malwarebytes havaitsi ja poisti. Poistin koko latauksen...
Löytäisikö joku etevämpi tiedon, milloin näitä on valmistettu?
Husqvarnan ikä
4
2250
Vastaukset
- tilkkuilija63
Äitini osti Husqvarna 2000 -ompelukoneen vuonna 1970 tai -71.
Tuosta 5710-mallista löysin yhdeltä sivustolta kommentin, jossa henkilö sanoi ostaneensa kyseisen koneen vuonna 1978 ja kone oli ollut silloin aivan uusi. - kätevä_käsi
Mulla oli Husqvarna 2000, jonka ostin syksyllä 1977 uutena .....oli todella hyvä kone, jolla ompelin paljon ja kone kesti käytössäni 34 vuotta, huoltojakaan ei tarvinnut kuin muutaman kerran tehdyn täyshuollon.......jouduin viimein luopumaan siitä kun hajosi osa jota siihen ei enää saanut mistään
- Lahkeenlyhentäjä
Muistatko, mikä osa hajosi? Minulla kun on pakkomielteenä kokeilla, osaisinko itse tehdä sellaisen...
Niinkuin nyt tuokin 5710: joku on sen joskus jostakin syystä purkanut ja sitten kasannut väärin. Kolme isompaa vikaa siitä jo korjasin jumiin pikeentyneitten osien voitelun lisäksi, mutta ei se minun mielestäni toimi vieläkään aivan oikein, joten rassaus jatkuu. Siksi sitä manuaalia tarvitsisinkin. - kätevä_käsi
Lahkeenlyhentäjä kirjoitti:
Muistatko, mikä osa hajosi? Minulla kun on pakkomielteenä kokeilla, osaisinko itse tehdä sellaisen...
Niinkuin nyt tuokin 5710: joku on sen joskus jostakin syystä purkanut ja sitten kasannut väärin. Kolme isompaa vikaa siitä jo korjasin jumiin pikeentyneitten osien voitelun lisäksi, mutta ei se minun mielestäni toimi vieläkään aivan oikein, joten rassaus jatkuu. Siksi sitä manuaalia tarvitsisinkin.En kyllä enää muista osan nimeä, mutta sillä oli jotain tekemistä ommelvalitsimen kanssa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652153Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921462Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
- 69970
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j86965Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81870Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11835