Sims4 Kissat ja koirat

Sims4lemmikit

Elikkä tänään 10.11. pitäis olla se lemmikit -lisäosa ladattavissa, mut mä en jostain syystä pääse päivittämään tätä peliä. Tulee vaan ilmoitus, että peli olisi jo ajan-tasalla. Mites muiden päivitykset? :)))

73

8978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SimahtanutJokaEiKirjaudu

      Päivitin tänään normaalisti muistaakseni n. klo 16.45. (Ei rikkonut läheskään niin monta modia kuin edellinen isompi päivitys)

    • Reallygameplz

      Mulla ei onnistu päivitys vaikka mitä yrittäisin.. Ärsyttää :(edellinenki päivitys oli yhtä tuskaa :/

      • Np08Hp00

        Miten saa luotua koiran ????🤔


      • OutoSim
        Np08Hp00 kirjoitti:

        Miten saa luotua koiran ????🤔

        Simin luonnissa: Lisää simi, lisää lemmikki, lisää koira. Siten.


    • Sims4lemmikit

      Eli pääsittekö pelaamaan lemmikit-lisäosaa?

      • OutoSim

        Pääsin pelaamaan ja siinä olikin sitten pähkinänkuoressa lähes kaikki positiiviset asiat tuosta balansoimattomasta tekeleestä.


      • Sims-Pelaaja

        Miten niitä lemmikkejä voi nuorentaa? Haluisin nuorentaa mun kaks kissaa mut en osaa.


      • OutoSim
        Sims-Pelaaja kirjoitti:

        Miten niitä lemmikkejä voi nuorentaa? Haluisin nuorentaa mun kaks kissaa mut en osaa.

        Ostamalla niille eläinlääkintäasemalta nuorennusherkkua. Hintaa en muista, mut tulin aikoinani kokeilleeksi ja toimivat silloin. Eikä ollut kovin kallista. (Jos koira tai kissa piti parantaa, niin oli halvempaa ostaa nuorennus- [ja mahdollisesti myös ikäännytyssapuska, jos halusi sen taas normaalin ikäiseksi] ruoka ja syöttää se lemmikille kuin antaa lääkärin lääkitä. Sairaudet hävisivät siinä vaiheessa kun lemmikki nuortui.)

        Sapuskan voi muistaakseni pitää simin inventariossa ja tarjota sitten lemmikille ruokana sitä lemmikkiä klikkaamalla. Siinä oli pikkasen viivettä, joten ei kantsi hermostua ellei annos vaikutakaan ihan saman tien.

        Toinen tapa on (tietenkin) huijata lemmikki nuoremmaksi siminluonnissa, kuten muutkin perheenjäsenet.

        Muita tapoja en äkkiseltään muista enkä viitsi omassa pelissä niitä etsiä, kun en normaalisti pelaa lemmikeillä. Jos pelaisin niillä, nuorruttaisin tai ikäännyttäisin modeilla.


      • OutoSim
        OutoSim kirjoitti:

        Ostamalla niille eläinlääkintäasemalta nuorennusherkkua. Hintaa en muista, mut tulin aikoinani kokeilleeksi ja toimivat silloin. Eikä ollut kovin kallista. (Jos koira tai kissa piti parantaa, niin oli halvempaa ostaa nuorennus- [ja mahdollisesti myös ikäännytyssapuska, jos halusi sen taas normaalin ikäiseksi] ruoka ja syöttää se lemmikille kuin antaa lääkärin lääkitä. Sairaudet hävisivät siinä vaiheessa kun lemmikki nuortui.)

        Sapuskan voi muistaakseni pitää simin inventariossa ja tarjota sitten lemmikille ruokana sitä lemmikkiä klikkaamalla. Siinä oli pikkasen viivettä, joten ei kantsi hermostua ellei annos vaikutakaan ihan saman tien.

        Toinen tapa on (tietenkin) huijata lemmikki nuoremmaksi siminluonnissa, kuten muutkin perheenjäsenet.

        Muita tapoja en äkkiseltään muista enkä viitsi omassa pelissä niitä etsiä, kun en normaalisti pelaa lemmikeillä. Jos pelaisin niillä, nuorruttaisin tai ikäännyttäisin modeilla.

        Ai niin. Se nuorruttava eläinruoka oli säilössä jääkaapissa etuoikealla siellä eläinlääkintäasemalla. Sitä ostettiin kaappia hiirellä klikkaamalla ja valitsemalla sitten sopiva vaihtoehto. (Harmi ettei semmoista ole elävässä elämässä, vaan ainoastaan pelissä. Pelissä lemmikki myös syö mielellään lääkesatsit. Elävässä elämässä lääkkeet piti esimerkiksi kätkeä kierosti jonkin muun tarjottavan makupalan sisään, tai jäivät syömättä.)

        Jos simillä on eläinlääkärintaidot tasolla 6 tai yli, voi se itsekin valmistaa noita lemmikkiherkkuja, mut tarvittavat systeemit pitää olla ja ne ovat kai melko kalliita.


    • Sulnis

      Mulla toimii kyllä peli mutta ongelma syntyy koiran luonnissa, yhtäkkiä näytönsuoja poistuu käytöstä ja mulla ei ole mitään käsitystä miten sen saisi toimimaan paremmin.

      • Minskupelaa

        Siiis mulla on ihan sama
        Ongelma


      • Mulla on tismalleen sama ongelma. Sit kone menee tilttii ja se on pakko sammuttaa.


      • Disassociative

        Samoin.
        En tiedä pitäisikö bugista ilmottaa ea:lle vai onko siitä mitään hyötyä tähän hätään.
        Mitään muuta ongelmaa en ole huomannut pelissä kuin lemmikkien luonnissa näyttölaitteen käytön eston ja tästä johtuvan jumituksen.

        Onko muilla tullut muita ongelmia ilmi?


      • KIIISSAKISAMAUMAU

        Mimmoi kone teillä käytössä koska mulla on hp kone ja tismalleen sama ongelma


      • Lauraisojamsa
        KIIISSAKISAMAUMAU kirjoitti:

        Mimmoi kone teillä käytössä koska mulla on hp kone ja tismalleen sama ongelma

        Mulla toimii mut siinähän voi myös adoptoida eläimen.


      • Pelastakaamut

        Miten saa vietyä lemmikin eläinlääkäriin?Oon laittanut ne hoitojutut mutta pitääkö siinä olla se työpaketti vai hä?! 😭


      • Pelastakaamut kirjoitti:

        Miten saa vietyä lemmikin eläinlääkäriin?Oon laittanut ne hoitojutut mutta pitääkö siinä olla se työpaketti vai hä?! 😭

        Eläinlääkäriin pääsee puhelimen matkustusvalikosta tai klikkaamalla simillä sairasta lemmikkiä ja valitsemalla "Vie eläinlääkäriin" jos nyt oikein muistan... Peruspeli ja Kissat ja koirat riittävät.


      • Anonyymi

        Mulla aivan sama tänään saatiin se kissat ja koirat lisäosia mut koiran luonissa näyttö muuttuu valkoiseksi🙄


    • Sims4lemmikit

      No kiva että saitte ladattuu. Mä yritän ladata sitä, nii väittää että on maksullinen. ;(((

      • Jokulaiskahilb

        Maksullinen lisäosa tuo onkin, eli EA:n tarkoitus on, että jokainen lisärin tahtova maksaisi sen n 40€ tuosta.


    • Ongelmia

      Mulla taas on sellanen ongelma että: ostin ton normisti ja latasin sen toho koneelle sit avasin pelin aukes normisti siihe asti kunnes tulee se "sims4" sana siihe sit sinne ylös tuli teksti "not responding" ja valkone näyttö, neuvoi? :( (ei siis mee siitä mihinkään)

      • Jokulaiskahilb

        Onko sulla ladattavia? Esim joku vanhentunut hack voisi hyvinkin tehdä noin.


      • Ongelmia
        Jokulaiskahilb kirjoitti:

        Onko sulla ladattavia? Esim joku vanhentunut hack voisi hyvinkin tehdä noin.

        Ei ole mutta sain jostain idean korjata pelin, sen jälkeen lähti toimimaan :) mutta se täs viel on että peli pitää korjata joka kerta ennen ku se käynnistyy lisäksi alotuksessa tulee teksti: "VAROITUS." "Peli toimii parhaiten 32 bittisenä, mikä voi aiheuttaa epävakautta asennettujen pakettien kanssa. Voit vaihtaa pelin 64 bittiseksi Originissa. Lue lisää napsauttamalla tätä." Ilmeisesti mun kone on vaan huono tai ei kauhean hyvin pysty näitä pyörittämään :/ mistä ton voi sit vaihtaa? Jostain originista mutta mistä sieltä ja kummaksi mun pitäis vaihtaa? 32 vai 64 bittiseksi?


    • simsfan6

      Mä pääsin pelaamaan,tosin kamalan tuskan jälkeen ku noin 2 pv latas sitä isompaa ja sitte viel latas sitä lemmikit lisärii noin 2 ja puol tuntii abt:) Mut macille tuli kyl hyvin eikä oo mulle mitää tommosta tapahtunu. Mut nyt oot varmaan jo päässy pelaamaan aijempien kommentiesi perusteella joten hyviä pelihetkiä:)!

    • Moooiii

      Miten lemmikit lisääntyy sims 4 pelissä? :(

      • NerdTopical

        WoooHooooo! eli ne parittelee


      • Anonyymi

        Mietin tota samaa :/


    • Tahonpelaa

      Onks jotain koodia et sais pelattua niillä eläimillä?

      Ja mun koira ei synnytä vaik ilmotus siit synnytyksestä on tullu pelissä jo monta päivää sitte, help

    • lemmikitlisaosa

      Moi. Siis miten noilla lemmikeillä saa pelattua? Pitääkö tosta linkistä ladata jotain? En ihan ymmärrä =D

      • "... Siis miten noilla lemmikeillä saa pelattua? Pitääkö tosta linkistä ladata jotain? ..."

        Joo. Pitää klikata sitä DOWNLOAD-kohtaa, eikä siinä vielä kaikki. Pitää tietää mihin tietska laittaa sen ladatun, purkaa se zipattu tiedosto package-muotoseks ja sijoittaa (joko ennen tai jälkeen sen purkamisen) Mods-kansioon. No siit löytyy ohjeita netissä, jos tarvii.

        Tuon kun on saanut tehtyä, on täysin mahdollista et voi pelissä sitä lemmikkiä klikata ihan samoin kuin simejäkin - ja pelata sitten sillä kulloisellakin lemmikillä sen mitä sillä yleensä nyt pystyy pelaamaan. Voi esimerkiks houkutella omistajan halaamaan tai hellimään, voi mennä käymään ruokakupilla tai pöydällä tms. tai viedä vaiks pihalle pissalle. Mut ei sillä lemmikillä sittenkään ihan mahdottomia voi tehdä, yleensä, eli niiden valikossa ei oo kaikkea mitä simien vastaavassa. Lisämodeilla saa kuitenkin aika kummia juttuja *) toimeksi, mut ne on sitten ladattava ja sijoiteltava samoin kuin tuo edellinenkin.

        En oo aikonut ryhtyä pelaamaan lemmikeillä sen enempää, mut on aika kiva tietää mikä niitä joskus vaivaa ja esimerkiks vilkasta mihin hitsiin ne on menneet silloin kun niistä joku on karannut tms.

        *) mulla kissa sai pelissä omistajansa tekemään temppuja. Aika metkaa, mut siinä oli kyseessä useamman modin yhteensovitus, ei mikään yks ja ainoo modi, eikä se varmaan mullakaan kauaa toimi.


      • Siltsu12345678
        Simahtanut kirjoitti:

        "... Siis miten noilla lemmikeillä saa pelattua? Pitääkö tosta linkistä ladata jotain? ..."

        Joo. Pitää klikata sitä DOWNLOAD-kohtaa, eikä siinä vielä kaikki. Pitää tietää mihin tietska laittaa sen ladatun, purkaa se zipattu tiedosto package-muotoseks ja sijoittaa (joko ennen tai jälkeen sen purkamisen) Mods-kansioon. No siit löytyy ohjeita netissä, jos tarvii.

        Tuon kun on saanut tehtyä, on täysin mahdollista et voi pelissä sitä lemmikkiä klikata ihan samoin kuin simejäkin - ja pelata sitten sillä kulloisellakin lemmikillä sen mitä sillä yleensä nyt pystyy pelaamaan. Voi esimerkiks houkutella omistajan halaamaan tai hellimään, voi mennä käymään ruokakupilla tai pöydällä tms. tai viedä vaiks pihalle pissalle. Mut ei sillä lemmikillä sittenkään ihan mahdottomia voi tehdä, yleensä, eli niiden valikossa ei oo kaikkea mitä simien vastaavassa. Lisämodeilla saa kuitenkin aika kummia juttuja *) toimeksi, mut ne on sitten ladattava ja sijoiteltava samoin kuin tuo edellinenkin.

        En oo aikonut ryhtyä pelaamaan lemmikeillä sen enempää, mut on aika kiva tietää mikä niitä joskus vaivaa ja esimerkiks vilkasta mihin hitsiin ne on menneet silloin kun niistä joku on karannut tms.

        *) mulla kissa sai pelissä omistajansa tekemään temppuja. Aika metkaa, mut siinä oli kyseessä useamman modin yhteensovitus, ei mikään yks ja ainoo modi, eikä se varmaan mullakaan kauaa toimi.

        mistä se DOWLOAD on


      • Jokulaiskahilb
        Siltsu12345678 kirjoitti:

        mistä se DOWLOAD on

        Linkitetyn sivun alareunassa. Siinä viimeisessä foorumiviestissä lukee isolla DOWNLOAD. Jos kaivataan rautalankaa, voin ottaa vielä kuvakaappauksenkin:P


      • Jokulaiskahilb
        Jokulaiskahilb kirjoitti:

        Linkitetyn sivun alareunassa. Siinä viimeisessä foorumiviestissä lukee isolla DOWNLOAD. Jos kaivataan rautalankaa, voin ottaa vielä kuvakaappauksenkin:P

        (tuon DOWNLOAD-linkin klikkaaminen vie google drive -kansioon. Zipin saa ladattua oikeassa yläreunassa olevasta alaspäin osoittavaa nuolta esittävästä kuvasta.)


    • Sims4lemmikit

      Itekkin ostin toissa päivänä tuon lisä-osan. Ladatut modit ei poistunut ja peli toimi, niin kuin pitääkin. Lisä-osan lataamiseen meni vain reilu 10 minuuttia. Olen tyytyväinen! <3

    • Sims4lemmikit
    • Simssi

      Osaako ketään auttaa kun itse ostin ja latasin vasta tänään kyseisen lisäosan. Sen jälkeen peli ei toiminut yhtään kunnolla. Mm. En pysty nostamaan kissaa syliin tai edes ottamaan jääkaapista ruokaa?? Se hahmo vaan alottaa tekee sitä ja jäätyy sitten ja nollaa komennon :(((

      • SimahtanutJokaEiKirjaudu

        "Osaako ketään auttaa kun itse ostin ja latasin vasta tänään kyseisen lisäosan."

        Vaikea sanoa, kun mahdollisuuksia on monia. Ootko jo kokeillu "korjaa peli"-vaihtoehtoa?
        Ja sitten se vakiokysymys, että onko sulla ladattuja ja JOS on, niin vaikuttaako mitään, kun välillä ottaa ne pois pelistä.


      • SimahtanutJokaEiKirjaudu
        SimahtanutJokaEiKirjaudu kirjoitti:

        "Osaako ketään auttaa kun itse ostin ja latasin vasta tänään kyseisen lisäosan."

        Vaikea sanoa, kun mahdollisuuksia on monia. Ootko jo kokeillu "korjaa peli"-vaihtoehtoa?
        Ja sitten se vakiokysymys, että onko sulla ladattuja ja JOS on, niin vaikuttaako mitään, kun välillä ottaa ne pois pelistä.

        Vrt: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15113512/simit-ei-ikaanny
        (Eri ongelma, mutta sama ratkaisu voisi mahdollisesti toimia)


      • Simsims4
        SimahtanutJokaEiKirjaudu kirjoitti:

        Vrt: https://keskustelu.suomi24.fi/t/15113512/simit-ei-ikaanny
        (Eri ongelma, mutta sama ratkaisu voisi mahdollisesti toimia)

        En voi luoda lemmikkiä se menee tilttiin ja siihen tulee että joku näytön ohjain on pois käytöstä


    • Jokulaiskahilb
    • AUTTAKAAAA

      Voiko kahta kissaa lisäänyttää keskenään??? Vastatkaa pls!

      • OutoSim

        "Vastatkaa pls!"

        Ok, vastaamme pls!

        (Kissoja lisäännytetään peliohjeitten mukaan niin, että hankkiudutaan ainakin yhden kanssa sen verran hyviin väleihin, että sille voi ehdottaa pentujen hankkimista toisen kissan kanssa.)


      • Hernit

        Kissojen lisääntymisestä..mikä maksaa kun pelissä kamusuhteet sekä uros että naaraskissaan mutta ne vaan sähisee toisilleen kun ehdottaa pariutumista. Onko tämä joku kuuluisa bugi vai mitä ihmettä?


      • OutoSim
        Hernit kirjoitti:

        Kissojen lisääntymisestä..mikä maksaa kun pelissä kamusuhteet sekä uros että naaraskissaan mutta ne vaan sähisee toisilleen kun ehdottaa pariutumista. Onko tämä joku kuuluisa bugi vai mitä ihmettä?

        Lähinnä kai sitä ihmettä. En ole pentuja teettänyt kissoilla, mut JOS sellaista suunnittelisin, niin:
        - tsekkaisin kahden eri sukupuolta olevan kissan keskinäiset välit ja suhteet omistajasimiin, kun nekin pitäis olla hyvät, että mm. ehdottelut menee läpi
        - tarkistaisin ettei kissat ole steriloituja. (Jos ovat, niin eläinlääkärille korjauttamaan se juttu)
        - syöttäisin kissanminttua kummallekin kissalle, että tulisivat kiimaan (mintun siemenet ostetaan tietokoneella. Sitten vaan simin inventaarista pussit auki ja syöttämään siementä kateille). Kissat parittelee kiimassa "automaattisesti" tai ainakin niitä on silloin helpompi saada sitä tekemään.
        - antaisin simin yllyttää pikkasen jompaa kumpaa tai molempia pentujen tekoon keskenään. Kuvakkeet ilmoittaa onnistuiko parittelu vai ei. Ellei, niin uusiksi koko homma tai kissat vaihtoon.

        PS. yhdelläkin narttukissalla voi kuulemma pienellä onnenpotkulla teettää pentuja jos sillä kissalla on seikkailijaluonne (free spirit). Katti kartsalle muita tapaamaan, niin saattaa joskus palatessaan olla raskaana.


    • Olin

      Voiko simejä nuorentaa

      • OutoSim

        K: "Voiko simejä nuorentaa"

        V: Voi


      • jokulaiskaHilb
        OutoSim kirjoitti:

        K: "Voiko simejä nuorentaa"

        V: Voi

        Heh. Heh.

        Ainakin: testingcheats true -> CAS.fulleditmode -> muokkaa Simiä


    • Helpppppppp

      Haluisin ostaa Sims 4 mut ostanko ea sta vai originista helppppppp

      • OutoSim

        "Haluisin ostaa Sims 4 mut ostanko ea sta vai originista helppppppp"

        Varoitus: Seuraava selitys on yksinkertaistettu jotta ymmärtäisin sen itsekin. Asiantuntija voi halutessaan selittää saman todella tarkasti ja oikein, mutta samalla niin monimutkaisesti ettei sitä tavallinen kansalainen tai edes kokenut pelaajakaan ymmärrä.

        Selitystä: Jos asiaa ajattelee yksinkertaisesti, niin Origin on EA:n myynti- ja jakeluohjelma ja pelialusta - se softa minkä avulla ja kautta pelejä voi ostaa, asennuttaa koneelle ja pelata.
        Jos ostat Originista se on osapuilleen ihan sama kuin ostaisit EA:lta. Tuote on sama ja samalta valmistajalta.

        Kommentti: Mistä kukaan muu kuin kysyjä itse voi tietää mistä ja miten hän ostaa pelinsä? Tosi vaikeaa antaa suosituksia silloin, kun ei tarkkaan tiedä kysyjän tilannetta ja resursseja.

        Vastaus: Osta mistä saat halvimmalla tai itsellesi kätevimmällä tavalla. (Minä ostin Sims 4:n Originin kautta, koska se oli minulle sopivan helppo ja mukava tapa.)


      • hjälpämigplease

        hei hjälpä mig!!! mulla on kaks kissaa, pesukarhu ja ihan perus sekarotunen. hyvät välit molempiin jne. mutta ne ei parittele!? oon matkal eläinlääkäriin kattoos onksne steriloituja mut voiko olla vaa joku hacki vai onko rodut ristiriitasia??


      • Kanhändäsilvousplait
        hjälpämigplease kirjoitti:

        hei hjälpä mig!!! mulla on kaks kissaa, pesukarhu ja ihan perus sekarotunen. hyvät välit molempiin jne. mutta ne ei parittele!? oon matkal eläinlääkäriin kattoos onksne steriloituja mut voiko olla vaa joku hacki vai onko rodut ristiriitasia??

        Kissojen ois kai hyvä olla eri sukupuolta, taloudessa ei sais olla liikaa väkeä jne. Kahdeksan simin (mukaanluettuina lemmikit) raja voi pelissä vähentää kissojen pentujen hankkimishalua. Hakit voi tosiaan haitata. Jos semmoista epäilee, vois ne ottaa siksi aikaa pois että kissat ehtivät hankkia pennut - ja laittaa sitten vaikka takaisin jos niistä tykkää.

        Voi olla bugikin - niitä on tätä nykyä pelissä niin paljon ettei ainakaan mulla ole kaikista edes käsitystä - ja erilaisia ongelmia seuraa kun niitä on koetettu ratkaista vaihtelevalla menestyksellä.


    • Anonyymi

      Miten lemmikit tulee sairaaksi ja miten ne voi lisääntyä?

      • Anonyymi

        "Miten lemmikit tulee sairaaksi ja miten ne voi lisääntyä?"

        Lemmikkien sairastumiseen ei pelissä esitetä tarkkaa mekanismia - ne vain sairastuvat. Pelaaja voi itse vapaasti käyttää mielikuvitustaan ja löytää erilaisia intuitiivisia, okkultteja tai pseudotieteellisiä yms. selityksiä pelimekaniikan mahdollistamalle ilmiölle. (Ellei pelaaja halua lemmikkien lainkaan sairastavan, kannattanee eläinsairaala poistaa pelistä ensimmäisenä)

        Lemmikit voivat lisääntyä "Woohoon" (pelin nimitys parittelulle) jälkeen tapahtuneen hedelmöitymisen avulla silloin kun lemmikit ovat hedelmällisiä ja haluavat riittävästi pentuja. Lisääntymiselle ei ole oleellista seksuaalinen toiminta vaan tarkoituksellinen pentujen hankinta.
        Pelaaja voi niin halutessaan tehtailla lisää lemmikkejä peliin siminluonnissa myös ilman lemmikkien varsinaista osallistumista asiaan.


    • Anonyymi

      Miten kissat tai koirat saa tekemään pentuja ku mun kaveri sai mut mä en ku haluun pentui ku pidän sellast tarhaa??

    • Anonyymi

      Keksikö kukaan ratkaisua tuohon ongelmaan missä näyttö muuttuu valkoiseksi koiran luonnissa? Ärsyttää maksaa tommosesta, joka ei ees toimi. Typeriä kissoja kyllä pystyy luomaan, mutta heti ku alkaa tekemään koiraa niin näyttö muuttuu valkoiseks ja kone pitää sammuttaa. Olis kiva saada vastauksia ku kukaan ei oo vastannu edellisille kysyjille mitään...

      • Anonyymi

        "Keksikö kukaan ratkaisua tuohon ongelmaan missä näyttö muuttuu valkoiseksi koiran luonnissa? Ärsyttää maksaa tommosesta, joka ei ees toimi. Typeriä kissoja kyllä pystyy luomaan, mutta heti ku alkaa tekemään koiraa niin näyttö muuttuu valkoiseks ja kone pitää sammuttaa. Olis kiva saada vastauksia ku kukaan ei oo vastannu edellisille kysyjille mitään..."

        Vastaus: Päivitä näytönohjaimen ajurit. Älä maksa semmosesta mikä ei toimi ja koiratkin ovat Sims 4:ssä typeriä.
        Ei tarvitse kiittää. Oli kiva olla avuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Keksikö kukaan ratkaisua tuohon ongelmaan missä näyttö muuttuu valkoiseksi koiran luonnissa? Ärsyttää maksaa tommosesta, joka ei ees toimi. Typeriä kissoja kyllä pystyy luomaan, mutta heti ku alkaa tekemään koiraa niin näyttö muuttuu valkoiseks ja kone pitää sammuttaa. Olis kiva saada vastauksia ku kukaan ei oo vastannu edellisille kysyjille mitään..."

        Vastaus: Päivitä näytönohjaimen ajurit. Älä maksa semmosesta mikä ei toimi ja koiratkin ovat Sims 4:ssä typeriä.
        Ei tarvitse kiittää. Oli kiva olla avuksi.

        Päivitin. Ei toimi. Koitin ladata netistäkin uusia. Ei onnistu. Maksoin jo sellaisesta mikä ei näköjään edes toimi. Kiittäisin jos sinusta olisi ollut apua.. :( Jos kerta näin monella ollut tätä ongelmaa niin miksei voi tulla ilmottamaan saiko ongelmaa toimimaan vai ei ja miten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivitin. Ei toimi. Koitin ladata netistäkin uusia. Ei onnistu. Maksoin jo sellaisesta mikä ei näköjään edes toimi. Kiittäisin jos sinusta olisi ollut apua.. :( Jos kerta näin monella ollut tätä ongelmaa niin miksei voi tulla ilmottamaan saiko ongelmaa toimimaan vai ei ja miten.

        Tuolla on eräs pelaaja ilmoittanut päässeensä "valkoisesta ruudusta" eroon: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/Sims-4-Cats-amp-Dogs-white-screen/td-p/6663031

        Ikävä kyllä asianomainen ei kertonut tarkemmin. Ilmoitti vain että toimi. Oletan - mutten tiedä - että pelin korjaaminen oli se mikä auttoi tuossa tapauksessa.

        Lisää juttua aiheen tiimoilta mm: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/SIMS-4-white-screen-when-creating-dog/td-p/7986453

        PS: minun vastikään päivitetyssä pelissäni koirien (ja kissojen) luominen sujui hetki sitten kokeillessani normaalisti.


    • Anonyymi

      Miten saa kissat paritettua (ei ole leikattu)

    • Anonyymi

      Kun kissa synnyttää pentua (ilmoitustaululla lukee synnyttää) Mitä silloin tehdä?

      • Anonyymi

        Antaa vaan synnyttää.

        Ellei jostakin syystä tulos miellytä, niin sen (tai ne) voi mm. myydä *), editoida tai huijata jonkun muun harmiksi vaikkapa 'maailmojen hallinnassa'. Voi myös lähteä pelaamaan aiemmasta tallennuksesta esimerkiksi ajalta jolloin kissa ei vielä alkanut synnyttää. Tulos voi olla erilainen, vaikkei välttämättä aina sen parempi tai kauniimpi.

        *) Pentujen myynti masentaa eläinystävää pelissäkin kolme vuorokautta ja jos siihen ryhtyy, se kantsii tehdä kun pennut ovat vielä pieniä. Aikuiset kisut voinee antaa adoptoitaviksi, mutta taloudellista hyötyä siitä ei muistaakseni saa.


    • Anonyymi

      miten lemikin ees saa?

      • "miten lemikin ees saa?"

        Luomalla siminluonnissa, adoptoimalla, lataamalla pelissä galleriasta, lataamalla netistä joltain pelisivustolta, generoimalla huijauksilla, editoimalla tallennuksiin jne.


    • Anonyymi

      Jos haluaa saada lemmikin raskaaks kannattaa ottaa kaks eri sukupuolta olevaa eläintä samaan talouteen

      • Anonyymi

        "Jos haluaa saada lemmikin raskaaks kannattaa ottaa kaks eri sukupuolta olevaa eläintä samaan talouteen"

        Ei tuo vielä paljoa kannata. Ne pitää suostutella yrittään pentujakin eikä sekään vielä takaa kannatusta


    • Anonyymi

      Siis en tiedä miten voisin adoptoida kissan joka on koditon kun mun sim ystävysty siihen ja haluisin sen sen lemmikiks

    • Anonyymi

      Ärsyttää kun kissat ja koirat lisäri maksaa ja kaikki lisärit maksaa!!! Haluaisin kaikki lisätty ilmaiseksi!😢😢😢

    • Anonyymi

      Onko sims 4 kissat ja koirat lisäosa ilmainen?

      • Anonyymi

        ei ole ilmainen


    • Anonyymi

      Saako sitä lisärii puhelimeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe