Airsal 70cc viritys / huiput????

derbillehappea

Olisin hankkimassa Derbiin 70cc airsalin , 23mm polinin kaasari vaparilla (120 suutin), välit on 13-60 eli aika lyhyet, paljonko huiput olisivat optimaalisäädöillä? tarvitseeko uusia kampiakselia(ei mitään tietoa paljonko koneella ajettu)(samalla myös petilaakerit) ja kytkinjousia? putkena tällä hetkellä enoxi.

11

5137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DERBIDRDPROOOOO

      Kyllä se siinä 90-100 paikkeilla pyörii huiput ja kampiakselia ei tarvitse hankkia jos ei halua tai rahat riitä mut jos haluaa tehdä moposta kestävemmän niin kannataa hankkia airsalin kampiakseli ja jos hankit 70cc nii hanki myös joku muu putkikin ku enox ei oikee sovi noihi isompi pyttysii ku nii alakierroksilla kuitenki käy suosittelen gianellia kun kiertää hyvin ala väännöillä ja aika repäisevä piikki siinä lopussa

      • Jutustelija1

        Siis noilla väleillä niin ei paljoa huippuja ota, tehoa olisi mutta kierrokset loppuu.


    • nääin

      Noilla väleillä menee ehkä sen 70-75. Putki kannattaa vaihtaa ylävääntösempään niinku drd jo mainitti. Kokeile 13 tai 14-53 välejä.

      • Anonyymi

        No ei mitenkää mene 70-75 jos mul menee vakio viiskymppi 82 13-62 väleil


    • rgheryhgvyerhguyreg

      1000km/vuodessa

    • Anonyymi

      Hei tota oon aiva vitusti jälessä mut kuitenkii. Mulla olis tosiaa 70cc airsal, 21 dellortto ja enoxi ja joo tiiän et se ei oo optimaaline putki mut eioo nyt parempaakaa. Mut tosiaa nää kaikki on viel asentamatta mutta löisin vetoa et aika monella muullaki on ollu sama tekniikka ni kertokaapas mitkä välit ois parhaat sellai et jaksaa lähtee semi äkäsee mut huiput ois kuiteki melkei korkeimmillaa? Mulla ei siis oo mitään hajua minkä kokoset rattaat pitäs hommata.

      • Anonyymi

        13/64 pitäis lähtee semi äkäsee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13/64 pitäis lähtee semi äkäsee

        Mulla oli 50 13/62 ja ne oli semi lyhyet että aika nopeeta pitää vaihteita heittää ylöspäin ku kierrokset loppuu kesken


      • Anonyymi

        Mitkä välit sulla nyt loppuenlopuks oli ja oliko hyvät


    • Anonyymi

      Sitten ei muuta kun konttorille.

    • Anonyymi

      ei tarvitse petilaakereita, ei kytkinjousia ei uutta kampiakselia. saattaa mennä jotain 80-90 mittariin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe