Kivaa, rentoa matkaseuraa, illallisen ja glögin merkeissä kaipaa 50plus aviopari-harmi kun ketään tuttuja ei saada seuraksi- vaan voihan sitä kai näinkin saada?
Laitatko meili os jos samoille aalloille osuttais?
Joulu laivalla
5
485
Vastaukset
- Siljalle
Sä olet nyt väärällä palstalla...tai sitten et ole lukutaitoinen....
- enniinnuorienää
Kyllä siellä laivalla seuraa löytyy jos haluaa juttuseuraa.......viime jouluna olin yksin Tallinnan laivalla, mutta hyvin sieltä juttuseuraa löytyi ja jopa tanssittajia molemmille illoille :)
- Siljalle
Oliko Tallinnan laivalla aikuisviihdettä? Toivottavasti Siljalta löytyy.
- enniinnuorienää
Millaista viihdettä haet? Itse halusin vain vaihtelua yksin vietettävään kotijouluun ja viettää mukavan ja rauhallisen joulun ja eritoten laivareissun kerrankin ilman känniääliöitä ja se toteutui hyvin. Laivalla todella rauhallista, kun nuorisoa ja lapsia siellä ei juurikaan ollut eikä myöskään niitä humalaisia joita normiristeilyillä....... suurin osa porukasta oli varttuneempaa väkeä.
- Jari.Nuutinen
OLen 37-vuotias Jannu Kanta-Hämeestä ja olisin halukas lähtemään rentoutumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401429
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8767J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736