Kivaa, rentoa matkaseuraa, illallisen ja glögin merkeissä kaipaa 50plus aviopari-harmi kun ketään tuttuja ei saada seuraksi- vaan voihan sitä kai näinkin saada?
Laitatko meili os jos samoille aalloille osuttais?
Joulu laivalla
5
494
Vastaukset
- Siljalle
Sä olet nyt väärällä palstalla...tai sitten et ole lukutaitoinen....
- enniinnuorienää
Kyllä siellä laivalla seuraa löytyy jos haluaa juttuseuraa.......viime jouluna olin yksin Tallinnan laivalla, mutta hyvin sieltä juttuseuraa löytyi ja jopa tanssittajia molemmille illoille :)
- Siljalle
Oliko Tallinnan laivalla aikuisviihdettä? Toivottavasti Siljalta löytyy.
- enniinnuorienää
Millaista viihdettä haet? Itse halusin vain vaihtelua yksin vietettävään kotijouluun ja viettää mukavan ja rauhallisen joulun ja eritoten laivareissun kerrankin ilman känniääliöitä ja se toteutui hyvin. Laivalla todella rauhallista, kun nuorisoa ja lapsia siellä ei juurikaan ollut eikä myöskään niitä humalaisia joita normiristeilyillä....... suurin osa porukasta oli varttuneempaa väkeä.
- Jari.Nuutinen
OLen 37-vuotias Jannu Kanta-Hämeestä ja olisin halukas lähtemään rentoutumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881541
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701285- 301161
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171000Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46928- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66808- 46743