Rajaton netti Pohjolassa ja Baltiassa sekä 10 Gt/kk EU:ssa 11 €/kk 11 kuukauden ajan, jonka jälkeen 29,90 €/kk. Vain uudet liittymät verkkokaupasta 11.11. klo 11–22.
mitä jos irtisanoo kun käyttäny 10kk joutuuko maksaa 10kk sen 29,90@ per kk ? koska 29€ sikahinta
telia tarjous
17
2313
Vastaukset
- teliajee
Voi irtisanoa heti kun tarjousaika päättyy. Itse sain juuri tilattua vaikka telian sivut täysin jumissa. Alla lainaus tilausvahvistuksesta.
"Singles’ Dayn kunniaksi Yhteys puhelimeen L-paketti etuhintaan 11 €/kk 11 kuukauden ajan, jonka jälkeen 29,90 €/kk tai paketin kulloinkin voimassa oleva hinta. Ei määräaikaisuutta. " - puhelinmyyjähh
Ei tarvitse, itsekkin juuri tilasin, 11k jälkeen voi tarttua samantien toiseen tarjoukseen.
Aika huippu tarjous telialta täytyy myöntää, taitaa elisa ja dna menettää tänään paljon asiakkaita!
Telian sivut oli ainakin itsellä vähän hitaat, varmaan niin kuormitetut tällä hetkellä, mutta maltilla sain liittymän tilattua! - hyvää.-halvalla
Itse tilasin 5 uutta liittymää. Tahmeaa kyllä oli. DNAt lähtevät maata kiertävälle radalle.
- saunalahtikoh
Lähti saunalahti kanssa maata kiertävälle radalle. Tässähän tekee vuodessa melkein parin sadan säästön!
- saunalahtikoh
Mielenkiintoista laittaako muut puh liittymät vastatarjouksia? aika vaikea pistää paremmaksi. Voi laittaa puhelinmyyjälle jauhot suuhun
- nshdyl
Tilattu, hinta kohillaan.. vaikken paljon soita,textaa,surffaa , vaihdan nykyiselle operaattorinumerolle perusliittymän varapuhelimeen varalle, tulevaisuuteen..
11,00€ = 65,40 markkaa - Kiitokset.siitä
Mahtavaa kun köyhät sopulit rynnäköivät Soneralle ruuhkauttamaan Soneran ja DNA:n verkkoja. Tarkoittaa sitä että Elisan verkko nopeutuu huomattavasti :-D
- onneamatkaan-
Sitä päivää tuskin tulee Elisan verkko suomen huonoin hitain kokemusta vantaa,eteläinen suomi useassa paikassa tökkiny jo vuosia monella tutulla sama 3g hidas,tökkii
- MaksaRauhassa
Maksa rauhassa tupla tai tripla hintaa ;)
- mrojala
mikä laskuoppi? 11€/kk !!
- pfffft
Olin 2,5v Telian asiakas ilman moitteita. Ostin L-liittymän reilu kuukausi sitten 24,90e/kk. Nyt sai 11e/kk. Melko törkeä temppu vanhoja asiakkaita kohtaan, jotka jätettiin kokonaan tuon tarjouksen ulkopuolelle, ilman mitään hyvitystä. Yritin kysellä chatissa, jossa ei tullut mitään vastausta asialliselle ehdotukselleni.
Taidan vaihtaa operaattoria, ja suosin muita vastaavankaltaisessa tilanteessa olevia tekemään samoin. Elisa vastaava liittymä mutta 50M on 22,90. Pitäkööt uudet pienikatteiset asiakkaansa.- uutta-vaan
Ei pitäisi rakastua liikaa vanhaan numeroonsa :-D
- davojdojnvedqa
Toivottavasti olet antanut Telialle markkinointiluvan. Saatat saada Telialta vielä hyvän viimehetken tarjouksen, kun Elisa yrittää numeronsiirtoa.
- Vaihtoonmeni
Elisa myi ainakin sunnuntaina itiksen prismassa uusia huoletom premium 50M liittymiä 11€/kk ekat 11kk
- Vaihtoonmeni
Vaihtoonmeni kirjoitti:
Elisa myi ainakin sunnuntaina itiksen prismassa uusia huoletom premium 50M liittymiä 11€/kk ekat 11kk
Siis nimenomaan telian asiakkaille
- Sitäsaavatmitätilaavat
Ja eilen tuli tarjous DNA:lta 11€/kk 12 kk:n ajaksi, ja nimenomaan Telian asiakkaille. Vaihtoon meni, kun jäi sen verran kyrsimään tuo Telian Singles' Day tarjous. Itse maksoi yli tuplahintaa samasta.
- jaskass
Ainahan se on noin ollu, oikeaan aikaan oikeassa paikassa ja päinvastoin..
Etu koskee vain uusia liittymiä. Singles’ Day -tarjous on voimassa 11.11.2017 klo 11.00–22.00.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039