Vikakoodi P0420

Toi_ota

Corollassa ilmenee vikakoodi ”P0420 katalyyttijärjestelmä tehokkuus alle kynnysarvojen lohko 1”. Mitä tämä tarkottaa? Autossa on uusi katalysaattori ja lambda anturi joka on ennen katalysaattoria on myös vaihdettu. Missähän vika on?
Corolla on vm-02 ja ajettu 238tkm.

8

7146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkkivinkkinen
      • greenfriik

        Onko hybriidis noita vitun katteja alusta turvoksissa, myös? Vitun kasvihuone kusetusta, autoilijan harmiksi!


      • saasteetOnOikeaOngelma

        Mitäs luulet onko hybridin bensakoneessa katti? Laatuautoissa nuo katit kestää useamman satatuhatta kilsaa.
        Onko saasteet mielestäsi ongelmattomia?


    • TS36

      Sama vikakoodi P0420. Siksi ei mennyt läpi katsastuksessa. Miten saan tuon vikakoodin nollattua halvimmalla? Tarkoitus ei ole vaihtaa katalysaattoria.

      • Vaihda_katti

        Sen saa nollattua halvalla muutaman kympin vikakoodin lukijalla. Ei se silti katsastuksesta läpi mene, koska auton oma diagnostiikka nollautuu samalla, ja auton testitila on kesken. Kun se on valmis, on vikakoodikin takaisin.


      • ihaaaaaa

        Sontaa taas jauhetaan, vikakoodi sammutetaan ennen katastusta? Tommoseen kinkukka paskaan mitää uusia katteja ruveta ruuvaamaan!


      • TS36
        Vaihda_katti kirjoitti:

        Sen saa nollattua halvalla muutaman kympin vikakoodin lukijalla. Ei se silti katsastuksesta läpi mene, koska auton oma diagnostiikka nollautuu samalla, ja auton testitila on kesken. Kun se on valmis, on vikakoodikin takaisin.

        Kauankohan testitila kestää? Ajelen rauhallisesti 150 km matkan ja katson uudestaan tuleeko virhekoodi.


      • TS36
        Vaihda_katti kirjoitti:

        Sen saa nollattua halvalla muutaman kympin vikakoodin lukijalla. Ei se silti katsastuksesta läpi mene, koska auton oma diagnostiikka nollautuu samalla, ja auton testitila on kesken. Kun se on valmis, on vikakoodikin takaisin.

        Nollasin koodit, ajoin 200 kilsaa ja läpi meni. Uusinta maksoi 5 euroa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      955
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe