Joopa joo, kerrankin olisi ollut helppo homma vaihtaa polttimot rekkarikilven valoihin. Mutta eipä sitten ollutkaan, koska kilven alla oleva muovikehys, jossa alareunassa lukee "autosalpa" on sen verta korkea, että lampun kupu/kuori ei siitä mahdu tulemaan...voi vee. Ei auta, kuin ilmeisesti repiä koko kilpi irti ja poistaa tuo muoviläpyskä sieltä kilven alta. Millähän tuo on kiinni, kun ruuveja ei näy? No, eiköhän tuon pois saa vaikka sitten paloina. Millähän ihmeellä on saatu polttimot aikaisemmin vaihdettua, vai onko muka alkuperäiset.
Rekisterikilven valot megane 2004
7
1148
Vastaukset
- DGC
Kilpitelineen ruuvit ovat siellä kilven takana. Alareunan klipsit ovat irroitettavat, toivottavasti lähtevät ehjänä.
- teknic
Follkkareissa samaa tekniikka on havaittu, muovi ruuvit ei ruostu!
- Vaikeetaontaas
Okei, kyllä vähän kattelinkin, että lähteekö alareunan klipsit irti ja pienellä ruuvarilla yritin irrottaa. Mutta täytyypä tutkia uudelleen ja kokeilla niivittää niitä irti. Kiitos vinkistä. Ja jos ei lähe ehjänä, niin kilpitelineen revin sitten vaikka paloina, pärjään ilman sitäkin.
Se muoviläpyskä siellä rekisterin alla on nimeltään mainos. Itse viskannut jokaisesta sen pois ensitöikseni
- hekohekoo
Se salpaa lampunvaihon
- Vaikeetaontaas
Ai niin, unohdin kertoa, että klipsit irtos kun hieman crc:tä suihkautin. Loppujen lopuks helppo homma.
- Torstif
Hatchback malliin on kyllä mukava vaihtaa polttimo. Se kupu kammetaan talttapäisellä meisselilla pois kolosta . sitten vaan uus sukkula polttimo paikalle. Samalla kannattaa pestä se kupu kerää mukavasti likaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882