nissan juke

apuaapuatarviin

osaako joku sanoa miten sais alas maskiin sais tälläsen kiini https://www.motonet.fi/fi/tuote/403277/Maskiverkko-hopea-33x100cm tai https://www.motonet.fi/fi/tuote/403211/Maskiverkko-25x10020x120cm-alumiini
auto on tän näkonen edestä https://media.ed.edmunds-media.com/nissan/juke/2014/oem/2014_nissan_juke_4dr-hatchback_sl_fq_oem_1_1280.jpg tai https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQSPObbrHs0g8-FXG9deAd6RxqEV2gO_O10lXcdFJMduWVUDSc2 niin miten sellasen voi kiinnittää autoon kiinni sinne alas keskelle siihen sumu valojen keskelle käyn ostaan sellasen ritilän niin miten sen saakiinni ja onko sellasta maski suojusta autoon sellasta valmista vai pitääkö ostaa tällänen leikattava http://www.motormarket.fi/maskisuoja-yleismalli-44-x-110-ts595-5.html

17

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • madeinusa

      Tilasin suoraan jenkeistä valmiit verkot. Itse tekemällä olisi tietysti saanut reippaasti halvemmalla, mutta kun ei ole työkaluja eikä intoa askarrella, niin ratkaisin homman rahalla.

      https://www.customcargrills.com/proddetail.asp?prod=11_Nissan_Juke
      (Malli Gloss Black Small Diamond )

      Ne on olleet nyt kolme vuotta auton nokalla ja ovat edelleen hyvin kiinni. Alareunassa käytin paketissa tulleita ruuvikiinnitteisiä nippusideankkureita (näkyy tuotekuvassa), mutta hain kaupasta reilusti pidemmät nippusiteet yläreunan kiinnitämistä varten. Asennusvideolla näytetään aika hyvin miten ne kiinnitetään.

      • apuaapuatarviin

        miten maksoit pystykö maksaan verkkopankissa vai pitikö olla joku muu tapa


      • apuaapuatarviin
        apuaapuatarviin kirjoitti:

        miten maksoit pystykö maksaan verkkopankissa vai pitikö olla joku muu tapa

        moi voitko tilata mullekin sieltä sellaset niin mä maksan sulle 35 euroa niistä hinta sisältäs postikulut käviskö säjoka kirjoitit tuon äskösen viestin eli madeinusa kirjoittaja koitan ettiä myös ite sellasia netistä jos en löydä niin voitko tila tuollaset mullekin mä maksan kyllä tuon 35 euroa sulle
        ja tiiäkkö saako jostan maski suojusta


      • apuaapuatarviin
        apuaapuatarviin kirjoitti:

        moi voitko tilata mullekin sieltä sellaset niin mä maksan sulle 35 euroa niistä hinta sisältäs postikulut käviskö säjoka kirjoitit tuon äskösen viestin eli madeinusa kirjoittaja koitan ettiä myös ite sellasia netistä jos en löydä niin voitko tila tuollaset mullekin mä maksan kyllä tuon 35 euroa sulle
        ja tiiäkkö saako jostan maski suojusta

        en löytäny mistään muualta sellasia jos voit sellaset mulle tilata niin mie maksan sulle 35 euroa hinta sisältää postimaksut en halua käytettyjä vaan sellaset jotka tilaat mulle ja mä maksan ne sulle


    • eikoskaannissania

      Mistä johtuu, että Nissan haluaa tehdä rumimmat ja huonoimmat autot.

      • apuaapuatarviin

        ei mun mielestä ole ruma se on maku asia


    • madeinusa

      Maksoin pankkikortilla. Kaikki debit- ja credit kortit käy myös ulkomaisissa nettikaupoissa, jos niissä on otettu verkkomaksu käyttöön. Tarkista omasta pankistasi. Tavarat tuli normaalina postipakettina, mutta tullin kautta.

      Paketista piti maksaa postikulujen lisäksi tulli ja ALV, koska lähetys tuli EU:n ulkopuolelta. En muista paljonko hintaa tuli lisää, mutta tulli näyttäisi olevan 4,5 % tavaran hinnasta ilman postikuluja ja ALV on 24 % koko lähetyksen hinnasta (tavara tulli postikulut).

      Tullauksen tullin nettisivulla. Tulli lähettää automaattisesti saapumisilmoituksen, jossa on koodi ja koodin avulla tehdään tulli-ilmoitus. Ilmoitukseen tulee lähettäjän nimi, maa, tavaran tullinimike (itse laitoin että Puskurit ja niiden osat, 8708109000), tavaran hinta dollareissa ja postikulujen hinta. Päätös tulee automaattisesti saman tien ja tullin ALV:n voi maksaa tullin omassa "verkkokaupassa". Sen jälkeen paketti lähtee tullista ja tulee postiin ihan kuin mikä tahansa muu paketti. On tosiaan helppo ja suoraviivainen homma ja kaikki onnistuu netissä.

      Maskisuojia en ole etsinyt Jukeen.

      • hintakysyjä

        joo mut kävisko että sä tilaat ja mä maksan sen pelkän tuotteen hinnan


      • hintakysyjä

        jos ei käy niin en sit voi sellasia hankkia saispa jostain suomesta sellasia jos jokutietää jonkuliikkeen tai verkkosivun joka on suomessa niin sieltä sellaset tilaisin


      • madeinusa

        Löysin sattumalta tullauspäätöksen auton papereiden joukosta. ALV:n määräksi tuli 11,30 euroa. Tullia ei tarvinnut maksaa EU:n tullittomuusasetuksen nojalla (EY N:o 1186/2009, artikla 23), koska lähetyksen arvo oli alle 150 euroa ja se oli lähetetty suoraan vastaanottajalle (eli ei jälleenmyyjälle).


      • hintakysyjä

        moi madeinusa voitko tilata mullekin tuollaset taiootko huutonetissä tilaa itelles ja laita huutonettiin tai tori.fi myyntiin ne uudet 35 eurolla niin mä ostan ne sulta hinta tietenki sisältäs postikulut käviskö


    • tömaskprotektori

      vaihtakaa johonkin kunnon autoon ettei tarvii pelleillä tollasten naurettavien maskisuojien kanssa,johan teille nauraa variksetkin :D

    • apuaapuatarviin
      • Oletko varma, että korttisi verkkomaksuasetus on päällä? Ainakaan minun Visa Electron -kortissa ei oletuksena ollut, vaan se piti itse käydä panemassa päälle pankin sivuilta.


      • apuaapuatarviin

        tä mikä verkomaksu asetus mä kokeilen ehkä tännään sen toisen pankin kortilla jos silläkään ei onnistu niin sit pitää antaa varmaan olla


    • Ruma-auto

      Kyll o sitte ruma auto Nissan Juke.

      • eioleruma

        hei sie joka sanoit nissan jukea rumaksi niin olisit vain pitäny omana tietona nissan juke on hyvä auto eikä ole ruma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe