ISÄNPÄIVÄN ILOT.

arvo.e

Parhaat ohjeet?
Pitäisikö isälle kaataa aamukahvi vuoteeseen?
Pukea pukiksi vaatia lahjoja?
Tarjota terästetty aamukahvi neekerinsuukoilla.

40

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä on kuollut jo 70-luvulla, vien kynttilän haudalle.
      Lasten isäkin on jo haudassa, kynttilä hänellekin.

    • Minunkin isäni on kuollut.

      H.

    • Byääääh. Mullakaa ei ole enää isää elävien kirjoissa.

      • Mut minä voin kertoa yhden isänpäivälahjavinkin. Osta hyvät nahkaiset lämminvuoriset sormikkaat, jotka iskä voi sitten myydä eteenpäin ja ostaa viinapullon.


      • 1eero

        Juomaton viinapullo on kaapissa sekä eilen ostama olut-tölkki, käsineitä..valtavakokoiset pilkkirukkaset, lapasesta lähtee on käsineitä joka lähtöön. Iskänpäivä kortti kunniapaikalla nii aamusella soi känny " hyvvee päevee isille "


      • 1eero kirjoitti:

        Juomaton viinapullo on kaapissa sekä eilen ostama olut-tölkki, käsineitä..valtavakokoiset pilkkirukkaset, lapasesta lähtee on käsineitä joka lähtöön. Iskänpäivä kortti kunniapaikalla nii aamusella soi känny " hyvvee päevee isille "

        Ai sie olet saanut valtavat rukkaset ;).
        Mulleiole iskää, ei iskäniskää enää elossa. Lasteniskälle en enää kehtaa iskänpäiväonnitteluja laittaa. Laittakoot lapset ite jos niin kahtovat parraaksi :). Isäpuolele, siis äiskän kumppanille olen joksus jotai isänpäivähässäkkää laittanu vaikkei sukulaisia sillain ollakkaa. Tehny täytekakkua ja sillee.


      • siilenämää kirjoitti:

        Ai sie olet saanut valtavat rukkaset ;).
        Mulleiole iskää, ei iskäniskää enää elossa. Lasteniskälle en enää kehtaa iskänpäiväonnitteluja laittaa. Laittakoot lapset ite jos niin kahtovat parraaksi :). Isäpuolele, siis äiskän kumppanille olen joksus jotai isänpäivähässäkkää laittanu vaikkei sukulaisia sillain ollakkaa. Tehny täytekakkua ja sillee.

        Ai niin ja äitiniskää en ole koksaa nähnytkään muuta kuin kuvissa.


      • 1eero
        siilenämää kirjoitti:

        Ai niin ja äitiniskää en ole koksaa nähnytkään muuta kuin kuvissa.

        Iänikuiset rukkaset, kaik vanhemmat on hautuumualla, vettä sattaa huomenna niin nytteki kuin esterin päivänä.


      • 1eero kirjoitti:

        Iänikuiset rukkaset, kaik vanhemmat on hautuumualla, vettä sattaa huomenna niin nytteki kuin esterin päivänä.

        Ennen wanhaan kaikki oli kestävämpää, rukkasetkin.
        Täälläki on satanu vettä ajoittain. Joku oli aukaissut meidän koira-aitauksen portin sillä seurauksella et hää oli pässy vapauteen. Onneksi ei ole tottunu liikkuaan yksin niin oli löytynyt etupihan puolelta ojanpientareelta istumasta. Hupinsa joillakin.


      • 1eero
        siilenämää kirjoitti:

        Ennen wanhaan kaikki oli kestävämpää, rukkasetkin.
        Täälläki on satanu vettä ajoittain. Joku oli aukaissut meidän koira-aitauksen portin sillä seurauksella et hää oli pässy vapauteen. Onneksi ei ole tottunu liikkuaan yksin niin oli löytynyt etupihan puolelta ojanpientareelta istumasta. Hupinsa joillakin.

        Muistaako koirasi isäänsä he isä ei taida muistaa muuta kuin alulle panon.
        Joo koirat lähtee mielellään seikkailemaan.


      • Taikuritässä

        Isäni kuolemasta on muutama vuosi.
        Hän ei hirveästi perustanut isänpäivänvietosta, piti markkinamiesten keksintönä. Tietenkin vietettiin, kuten äitienpäivää.
        Meidän ikäisemme mies, voi mielestäni hyvin lahjoa itseään isänpäivän merkeissä.
        Onnea huomiseen päivään isät! Aamukahvin taustamusiikiksikin.
        https://youtu.be/U9UHZT3Oo8A


      • 1eero kirjoitti:

        Muistaako koirasi isäänsä he isä ei taida muistaa muuta kuin alulle panon.
        Joo koirat lähtee mielellään seikkailemaan.

        Ei kai se nyt alullepanoa muista kun oli vasta pilkkeenä isänsä silmäkulmassa :D. Tai nappuloina isänsä ruokakupissa. Itse asiassa viime kesänä ois ollu tarjolla treffata isäänsä mut sattumien vuoksi ei sitten onnistunutkaan. Mut jos sitten ensi kesänä.


      • hompsantuusa
        1eero kirjoitti:

        Juomaton viinapullo on kaapissa sekä eilen ostama olut-tölkki, käsineitä..valtavakokoiset pilkkirukkaset, lapasesta lähtee on käsineitä joka lähtöön. Iskänpäivä kortti kunniapaikalla nii aamusella soi känny " hyvvee päevee isille "

        Ei sitten "lähtenyt lapasesta" kerran on korkkaamattomina :)


    • Jaa-a taitaapi olla 26-27 vuotta isän kuolemasta. Poikani isäkin on kuollut muutama vuosi sitten.
      Onhan se upeata, jos tällä palstalla vielä on jollakin vanhemmat elossa.

    • Kenelle minä kahvia muuten kuin itselleni, orpo vanhapiika ...
      Lapsenikin ovat puoliorpoja ja lapsettomia. Menee isänpäivä heilläkin ihan huomaamattomasti.

      • nyt.on.SE.päivä

        Minä voin toimia teidän laina tai vara isänä, keitelkää te siellä kahvinne, mun automatic palvelee aamulla minua. Muistaa lausua, iskä meidän joka olet suomessa, muista pyhittää sinulle leimattu lepopäivä. Lippu saljossasi liuhukoon.

        Ukki isät ja oma isäni ovat hautojensa hallussa, olleet vuosikymmeniä, kaukana kukkieni ja kynttilöiden ulottumattomissa.
        Isäni kuoli 2 pv isänpäivän jälkeen, silloin joskus. Sellaista ei unohda vaikka olin nuori.


      • nyt.on.SE.päivä kirjoitti:

        Minä voin toimia teidän laina tai vara isänä, keitelkää te siellä kahvinne, mun automatic palvelee aamulla minua. Muistaa lausua, iskä meidän joka olet suomessa, muista pyhittää sinulle leimattu lepopäivä. Lippu saljossasi liuhukoon.

        Ukki isät ja oma isäni ovat hautojensa hallussa, olleet vuosikymmeniä, kaukana kukkieni ja kynttilöiden ulottumattomissa.
        Isäni kuoli 2 pv isänpäivän jälkeen, silloin joskus. Sellaista ei unohda vaikka olin nuori.

        Mitä v''''a. Mun viesti on poistettu muka sääntöjen vastaisena. Mitähän sääntöjen vastaista siinä oli?


      • 1eero
        siilenämää kirjoitti:

        Mitä v''''a. Mun viesti on poistettu muka sääntöjen vastaisena. Mitähän sääntöjen vastaista siinä oli?

        Ylläpitäjä teki piloillaa kiusatakseen.


      • 1eero kirjoitti:

        Ylläpitäjä teki piloillaa kiusatakseen.

        Nii. Sillä täytyy olla varmaan jotenkin tylsää. Toisaalta tuossa poistossa ei mainittu ylläripåitoa vaan oikso se sitten röbotti, tuo tekoälyn hieno maamerkki tehnyt tuon?

        Noh. pelleilkööt rauhassa. Minun häytyy alkaa imuroida suurimmat roskat lattialta kun meidän ukille tulee lapsenlapsi käymään ja vaikka koirulin kanssa samanikäiset ovatkin, niille ei samat sattumat lattialta oikein suuhun passaa :D.


    • lapset.parasta

      Isänpäivän ilot on omat lapset. Varmaan saan kahvit ja kakut sänkyyn kun kömmin takaisin vuoteeseen ennenkuin lapset heräävät, lahjakin on kuulemma hommattu.

      Minä sain lahjani silloin kun lapseni syntyivät, nyt vain nautin heidän seurastaan.

    • nihilisti-

      Juhlitaanko nyt isijä, vai isejä? Minusta isi on lempinimi, ja isä on se oikea nimitys.
      Samoissa mietteissä ajattelin, että jätänkö pihaan muuttaman haavan, vai muutaman haapan. Kun jätän muutaman Orpon, vai jätänkö muutaman orvon. Turku, turun, turkun.

      Kaikesta huolimatta ei niitä kahveja pidä sänkyyn tuoda, eikä ainakaan kaataa.

      • Isänpäivän iloja :D.


      • hompsantuusa

        Isi on sellainen pikkulapsen hellittelysana isälle. Onhan isi helpompi oppia lausumaankin tai siis "iti".


    • Grampa

      Omatekemä ruoka; punaista, runsaassa voissa paistettua porsaanfileepihviä ja pottumuusia.
      Palanpainikkeeksi omatekemää kotiviiniä.
      Kortit lapsilta ja lapsenlapsilta.

    • 1eero

      Uskaltaako ylläpitäjä poistaa tämän.
      Olen vihainen jos poistat, uskallappas.

      • Taikuritässä

        Minusta tuntuu, että palstoilla liikkuu räyhähenki, joka huvittelee varsin omalaatuisella tavalla. Pitäisikö ruveta vainoharhailemaan?


    • Meillä on isänpäivän noutopöytä, jokainen saa noutaa jääkaapista mitä haluaa ja lämmittää itse sapuskansa.
      Leivoin kyllä omenakanelimarmeladi-torttuja, vaikka varpaani murtui eilen.

      • Tuskallista

        Varpaan murtuminen on tuttu juttu. Mutta kun yhdessä jalassa on se murtunut varvas, ja toisessa kihti ja sitten vielä välilevy luiskahtaa, niin siinä on naurussa pitelemistä.


      • Tuskallista kirjoitti:

        Varpaan murtuminen on tuttu juttu. Mutta kun yhdessä jalassa on se murtunut varvas, ja toisessa kihti ja sitten vielä välilevy luiskahtaa, niin siinä on naurussa pitelemistä.

        No tuollainen yhdistelmä on varmasti tuskallista, eihän siinä tiedä kummalla jalalla uskaltaa askeleen ottaa.
        Minä sentään pienen lenkin ontuen kävelin, raikkaassa vesisateessa.


    • meillä ei ajatella isänpäivää, ei äitienpäivää jne. Vain joulu ja muutamaa sukutapaamien vuodessa on myös 17 jälkeläistä ajatellen mukava perinne.

      on joka päivä iloa, ainakin niin kauankun on työtä, koulua, tai päiväkotia jokaiselle tarvitsijalle ja tietysti katto päänpäällä ja terveyttä.

      • Täysin samaa mieltä. Juhlien parhain aihe on läheisten hyvä olo.


    • Per-kel

      Isä pesi tänään ikkunat ja sai talvirenkaat vanhan romun alle !

      • mimmimum-..mi

        Teillä on sitten ahkera isä ollut....minäkin tarvisin nyt isän....tyhjentämään kellarivarastoa....kun se maalataan lattiasta...voi voi kun ei oo isää....


    • mimmimum-..mi

      Urheilusta kiinnostuneilla ..Isillä.. oli hieno urheilupäivä...ruudun edessä... Bottas ja RÄIKKÖNEN palkintopallille....ja Suomi voitti Kanadan 4-3 jääkiekossa...hyvä Suomen pojat...

      • Onni yksillä. Bottakselle palkinto. Minulle kaahaamisesta ylinopeudesta sakko.


      • mimmimum-..mi

        Katselitkos formuloita ja sitten lähdit liikenteeseen.....Poliisi joskus kirjoitti että rallikisojen jälkeen ajetaan ylinopeuksia enemmän....innoittaako se ehkä ajamaan lujempaa....Vähän ne sakot kirpaisee kukkaroa ja mieltä.


      • mimmimum-..mi kirjoitti:

        Katselitkos formuloita ja sitten lähdit liikenteeseen.....Poliisi joskus kirjoitti että rallikisojen jälkeen ajetaan ylinopeuksia enemmän....innoittaako se ehkä ajamaan lujempaa....Vähän ne sakot kirpaisee kukkaroa ja mieltä.

        Nykyisin poliisit ovat anteliaampia. 5 km ylinopeudesta huomautus.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe