onko kuka asioinut keittiötukussa...jos millainen laatu/hinta/ym palvelu heillä
keittiötukku
9
5363
Vastaukset
- kyseessä
On siis olemassa keittiötukku ja keittiötukut. Keittiötukku oli otsakkeessasi ja sitä varmaan tarkoitit, mutta varmistettava kuitenkin...
- suunnitteleva
anteeksi keittiöjätti piti kirjoittamani on ainakin jyväskylässä liike heillä.
- on liian
suunnitteleva kirjoitti:
anteeksi keittiöjätti piti kirjoittamani on ainakin jyväskylässä liike heillä.
kallis jos vertaa oikeastaan mihin vaan koska hinta/laatu -suhde on huono. Olen ollut läheisessä tekemisissä keittiöjätin myyjän kanssa ja hän haukkui jätin kalliiksi. Jos käyt joskus esim. hämeenlinnassa, niin siellä on edullinen paikka kantolassa (taisi olla nimeltään vahinkovarasto). Runsaasti joutuu kyllä itse ihmettelemään ja suunnittelemaan mutta niin siitä paras tulee. sieltä saa lyhyellä varoitusajalla rungot, ovet ja tasot. Altaan ostaisin vaikka bauhausista tai vastaavasta. Itse kun vielä asentaa niin säästää vähintään 50% jätin hintaan verrattuna...
- suunnitteleva
on liian kirjoitti:
kallis jos vertaa oikeastaan mihin vaan koska hinta/laatu -suhde on huono. Olen ollut läheisessä tekemisissä keittiöjätin myyjän kanssa ja hän haukkui jätin kalliiksi. Jos käyt joskus esim. hämeenlinnassa, niin siellä on edullinen paikka kantolassa (taisi olla nimeltään vahinkovarasto). Runsaasti joutuu kyllä itse ihmettelemään ja suunnittelemaan mutta niin siitä paras tulee. sieltä saa lyhyellä varoitusajalla rungot, ovet ja tasot. Altaan ostaisin vaikka bauhausista tai vastaavasta. Itse kun vielä asentaa niin säästää vähintään 50% jätin hintaan verrattuna...
kävin ko. liikkeessä lauantaina ja ihastuin vanhantyyliseen kaapistoon vaniljaväriset ovet kirsikka taso kooltaan n.2.5m x 1.40 kulmalla
hinnaksi tuli2500e jota pidin aika kovana.
olemme mökille vailla keittiökaappeja ja kaikki hyvät paikat tässä jyväskylän lähiympäristössä tarpeen. - http://ylijaama.htk.fi/
on liian kirjoitti:
- suunnitteleva
http://ylijaama.htk.fi/ kirjoitti:
kiitos osoitteesta vaikutti hyvältä:))
- Tyytyväinen
on liian kirjoitti:
Minulla on Keittiöjätin hinta/laatusuhteesta päinvastainen käsitys (ja kokemus). Tein kuukausi sitten keittiörempan ja pyysin tarjouksia kuudelta toimittajalta. Keittiöjätti oli halvin, jopa halvempi kuin Kalustetukku vaikka he toimittavat tasot viimeistelemättöminä ja rungot kasaamattomina!! Toimitusaika (joka piti) oli kaksi päivää ja palvelu erittäin asiantuntevaa ja ystävällistä. Laatuvertailussa yllätyksekseni huomasin Puustellin ja Keittiöjätin käyttävän saman valmistajan laatikoita ja saranoita. Rungon osalta pidin Keittiöjätin runkoa ylivoimaisena, valmistaja on nykyään kuulemma kotimainen Martela-group. Kuten sanottu keittiöni ostin valmiiksi koottuna Keittiöjätistä enkä totisesti ole kauppaani katunut, tuttavillenikin olen hyvällä omallatunnolla suositellut.
- huh huh
Tyytyväinen kirjoitti:
Minulla on Keittiöjätin hinta/laatusuhteesta päinvastainen käsitys (ja kokemus). Tein kuukausi sitten keittiörempan ja pyysin tarjouksia kuudelta toimittajalta. Keittiöjätti oli halvin, jopa halvempi kuin Kalustetukku vaikka he toimittavat tasot viimeistelemättöminä ja rungot kasaamattomina!! Toimitusaika (joka piti) oli kaksi päivää ja palvelu erittäin asiantuntevaa ja ystävällistä. Laatuvertailussa yllätyksekseni huomasin Puustellin ja Keittiöjätin käyttävän saman valmistajan laatikoita ja saranoita. Rungon osalta pidin Keittiöjätin runkoa ylivoimaisena, valmistaja on nykyään kuulemma kotimainen Martela-group. Kuten sanottu keittiöni ostin valmiiksi koottuna Keittiöjätistä enkä totisesti ole kauppaani katunut, tuttavillenikin olen hyvällä omallatunnolla suositellut.
Tuollainen paskan puhuminen harmittaa.. Lukekaa tuo juttu kahteen kertaa ja miettikää onko tuon asiakas kirjottanut. Kyllä on nyt provikka myyjä päässyt mielikuvineen vähän liian pitkälle. (Kuulemma kotimainen Martela-group) Tälläisenhan perus asiakas kysyy..huh huh!!
Itse kyselin tarjoukset läpi jkl:n seudulta enkä päätynyt kyllä Jättiin! Ihan ok oli sekin mutta kokonaisuus ei miellyttänyt. - vitsimiehiäkö
Tyytyväinen kirjoitti:
Hyvä vitsi! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058