jos sä katot mua silmii ja sanot sen äänee/<br>
lupaan että en pelkää enkä lähe menee/<br>
en anna pelolle tilaa en anna sille valtaa/<br>
koska se kaiken rakennetun päälle kaataa/<br>
se tuhoo ja repii mut kahtii/<br>
mut lupaan jäädä perääs vahtii/<br>
ettei sua satuteta ettei kukaan vie sua multa/<br>
ettei kukaan vie mua sulta/<br>
ja ku mä joku päivä lähden/<br>
kuiskaa ilmaan ja sano et tiiät mun olevan siinä/<br>
koska haluun sun viereen jäädä/<br>
kuolemankin jälkeen sun viereen tähä/<br>
anna mun olla joku päivä sun suojelusenkeli/<br>
anna mun suojella pahalta ja lopettaa peli/<br>
jossa sua sattuu mut mä oon sun olkapää/<br>
johon voit itkee ja surut tyhjentää/<br>
vaik se mua tulee särkemään/<br>
kun tuun sut onnettomana näkemään/<br>
mut lupaan sun kyynelees pyyhkii/<br>
pitää susta loppuun asti kii/<br>
älä pelkää kuiskata ilmaan sanoja kolmee/<br>
koska en oo valmis luotas poiskaa menee/<br>
jos kaikki ympäriltäs häviää/<br>
muista ettet koskaan ilman mua jää/<br>
oon sun suojelusenkeli taivaassa ja päällä maan/<br>
kaiken sun kanssas jaan/<br>
en pelkää enää sanoo sitä äänee tai korvaas kuiskaa/<br>
mä oon suojelusenkelis kuljen sun kaa/<br>
vierelläs ja rinnallas en koskaan jätä varjooni/<br>
koska se on pimee puoleni/<br>
enkä anna pelolle valtaa/<br>
vaikka se koittaa mua jahtaa/<br>
ottaa kii ja puristaa viimesetkin pisarat/<br>
niistä tunteista mitä sisällä kannat/<br>
mut lupaan etten koskaa päästä näitä menemää/<br>
lupaan etten päästä tätä lähtemää/<br>
mä oon tässä suojelusenkelis/<br>
kuiskaan korvaas ei oo mitään mitä en sun takia tekis.
mp mun tekemäst biisist
16
183
Vastaukset
- asdasdasd123123
siis voi vittu mitä paskaa
- musiikki123
Kiitos mielipiteestä!
- eewrgw
Hyvä, mutta kuka sopisi laulajaksi? Eniten kuulostaa semmoselta jonka Miaköl Keipriel ja Tiantra vosiivat esittää, mikseivät myöskin M.A.Numminen, Vesa-Matti Loiri, Jarkko Ahola , Uncle Sam Patriot tai Salkkarien Benjamin? Entäs minkälainen orkesteri? Harppu, kaksi huilua papattimatto ja sähköbasso / quiro, tuuba, munniharppu ja polkuharmooni/ kantele, sähkötön sähkökitara, säkkipilli ja lautaset? Siitä se lähtee, muuta kun bändiä kasaamaan
- musiikki123
Kiitos todella paljon hyvästä palautteesta, olen tähän itse melodian kitaralla säveltänyt ja laulanut tätä. Bändin kasaaminen jäänyt nyt vähän sooloiluun, sillä en tunne ketään joka olisi tälläisestä toiminnasta kiinnostunut, harmi sinänsä.
- frtjhu
Millä sävelellä tuo lauletaan? Hämähämähäkin, Jumala loi auringon kuun-laulun sävelin, Suvivirren , Lehti puusta variseepin vai onko sulla jokin oma sävellys tuohon?
- musiikki123
Olen kitaralla säveltänyt itse melodian tähän!
- Rössypottukeijo
Soitatko sen Pekka Simojoki-tyylillä akustisesti vai sähke-kitaralla? Ite en kyllä osaa soittaa mitään ees kaikukoppaisella. Moottorisaha on aina mitä osaan soittaa
- xfgbxfdg
musiikki123 kirjoitti:
Olen kitaralla säveltänyt itse melodian tähän!
Sanat saa melodian jäämään päähän ja melodia auttaa meitä muistamaan sanat, varsinkin jos molemmat ovat onnistuneita. Tia riittää varmaan että ees toinen onnistuu hyvin.
Ihan OK sanoitukset, vaikkakin kliseiset. Enemmän voisi sanoa, jos soittaisit & laulaisit tuon vaikka youtubeen.
Tarkemmin miettien enemmänkin kuin OK, ja vielä paremmaksi tekee, että ei ole kertosäettä. Se vähentää kliseisyyttäkin.
- jrome94
Todella hyvän kuuloinen! Nuorethan nykyään kuunteleekin tuon tapaista musaa ainakin käsityksieni mukaan..
- 87hoi
Sanoitukset hyvät, mutta jään kaipaamaan juuri laulua minkä olisit tästä voinut youtubeen esim. pistää.
- Hannu34
Nuo sanat on nyt tuohon jotenkin sillaan hankalahkosti laseteltu, että niitä on vaikee ja rasittava lukea.jJoka rivin loppussa olevan viimeisen sanan kolme viimeistä kirjainta (olipa hiukan hassusti ilmaistu ;O ) voisi kuvitella kuulevan jotenkin Chiikki/Elastis-laihomaisena soinnittomana ähkäsynä. Tai outappas, Tuli muuten juuri mieleen noista sanoituksista kovassa huurossa oleva kouluja koluava reilu 5-kymppinen nuorisomuusikko-evankelista-kirjailija Riku Rinne. Noista sanoista osa sopisi jotenki Rikun suuhun. Ja sitten kannattaa olla tunteikas laulaja, semmonen vähän rempseämpi kuin joku Harri Syrjänen https://youtu.be/bz2Mvc4ieT8?t=30 mutta ei tarte kuitenkaan välttämätä mossata ja kirkua niiku Floor Jansen parhaimmillaan ollessaan: https://youtu.be/L21dXQMNOQs?t=514
- sdfvsd
Mikä on tämän jutun clue, eli kuka täsä puhuu kulle tahi kutkat keskustelevat.?Lohduttaako aito suojelusenkeli jotakuta vai pitääkö joiku kansaihmistä suojelijanaan? Mitä ovat BR:T rivien lopussa? Sitäkö että laulajaa palelee?
- ksk7658nbh
hyvät sanat ja liikuttavat
Ei toimi ilman melodiaa. En jaksa lukee aikasempii kommentei mut uskon että joku on jo sanonu tän :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901927
- 581093
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971045- 9985
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html204969Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64931IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56909Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175828Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.82817Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41780