mp mun tekemäst biisist

musiikki123

jos sä katot mua silmii ja sanot sen äänee/<br>
lupaan että en pelkää enkä lähe menee/<br>
en anna pelolle tilaa en anna sille valtaa/<br>
koska se kaiken rakennetun päälle kaataa/<br>
se tuhoo ja repii mut kahtii/<br>
mut lupaan jäädä perääs vahtii/<br>
ettei sua satuteta ettei kukaan vie sua multa/<br>
ettei kukaan vie mua sulta/<br>
ja ku mä joku päivä lähden/<br>
kuiskaa ilmaan ja sano et tiiät mun olevan siinä/<br>
koska haluun sun viereen jäädä/<br>
kuolemankin jälkeen sun viereen tähä/<br>
anna mun olla joku päivä sun suojelusenkeli/<br>
anna mun suojella pahalta ja lopettaa peli/<br>
jossa sua sattuu mut mä oon sun olkapää/<br>
johon voit itkee ja surut tyhjentää/<br>
vaik se mua tulee särkemään/<br>
kun tuun sut onnettomana näkemään/<br>
mut lupaan sun kyynelees pyyhkii/<br>
pitää susta loppuun asti kii/<br>
älä pelkää kuiskata ilmaan sanoja kolmee/<br>
koska en oo valmis luotas poiskaa menee/<br>
jos kaikki ympäriltäs häviää/<br>
muista ettet koskaan ilman mua jää/<br>
oon sun suojelusenkeli taivaassa ja päällä maan/<br>
kaiken sun kanssas jaan/<br>
en pelkää enää sanoo sitä äänee tai korvaas kuiskaa/<br>
mä oon suojelusenkelis kuljen sun kaa/<br>
vierelläs ja rinnallas en koskaan jätä varjooni/<br>
koska se on pimee puoleni/<br>
enkä anna pelolle valtaa/<br>
vaikka se koittaa mua jahtaa/<br>
ottaa kii ja puristaa viimesetkin pisarat/<br>
niistä tunteista mitä sisällä kannat/<br>
mut lupaan etten koskaa päästä näitä menemää/<br>
lupaan etten päästä tätä lähtemää/<br>
mä oon tässä suojelusenkelis/<br>
kuiskaan korvaas ei oo mitään mitä en sun takia tekis.

16

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdasd123123

      siis voi vittu mitä paskaa

      • musiikki123

        Kiitos mielipiteestä!


    • eewrgw

      Hyvä, mutta kuka sopisi laulajaksi? Eniten kuulostaa semmoselta jonka Miaköl Keipriel ja Tiantra vosiivat esittää, mikseivät myöskin M.A.Numminen, Vesa-Matti Loiri, Jarkko Ahola , Uncle Sam Patriot tai Salkkarien Benjamin? Entäs minkälainen orkesteri? Harppu, kaksi huilua papattimatto ja sähköbasso / quiro, tuuba, munniharppu ja polkuharmooni/ kantele, sähkötön sähkökitara, säkkipilli ja lautaset? Siitä se lähtee, muuta kun bändiä kasaamaan

      • musiikki123

        Kiitos todella paljon hyvästä palautteesta, olen tähän itse melodian kitaralla säveltänyt ja laulanut tätä. Bändin kasaaminen jäänyt nyt vähän sooloiluun, sillä en tunne ketään joka olisi tälläisestä toiminnasta kiinnostunut, harmi sinänsä.


    • frtjhu

      Millä sävelellä tuo lauletaan? Hämähämähäkin, Jumala loi auringon kuun-laulun sävelin, Suvivirren , Lehti puusta variseepin vai onko sulla jokin oma sävellys tuohon?

      • musiikki123

        Olen kitaralla säveltänyt itse melodian tähän!


      • Rössypottukeijo

        Soitatko sen Pekka Simojoki-tyylillä akustisesti vai sähke-kitaralla? Ite en kyllä osaa soittaa mitään ees kaikukoppaisella. Moottorisaha on aina mitä osaan soittaa


      • xfgbxfdg
        musiikki123 kirjoitti:

        Olen kitaralla säveltänyt itse melodian tähän!

        Sanat saa melodian jäämään päähän ja melodia auttaa meitä muistamaan sanat, varsinkin jos molemmat ovat onnistuneita. Tia riittää varmaan että ees toinen onnistuu hyvin.


    • Ihan OK sanoitukset, vaikkakin kliseiset. Enemmän voisi sanoa, jos soittaisit & laulaisit tuon vaikka youtubeen.

      • Tarkemmin miettien enemmänkin kuin OK, ja vielä paremmaksi tekee, että ei ole kertosäettä. Se vähentää kliseisyyttäkin.


    • jrome94

      Todella hyvän kuuloinen! Nuorethan nykyään kuunteleekin tuon tapaista musaa ainakin käsityksieni mukaan..

    • 87hoi

      Sanoitukset hyvät, mutta jään kaipaamaan juuri laulua minkä olisit tästä voinut youtubeen esim. pistää.

    • Hannu34

      Nuo sanat on nyt tuohon jotenkin sillaan hankalahkosti laseteltu, että niitä on vaikee ja rasittava lukea.jJoka rivin loppussa olevan viimeisen sanan kolme viimeistä kirjainta (olipa hiukan hassusti ilmaistu ;O ) voisi kuvitella kuulevan jotenkin Chiikki/Elastis-laihomaisena soinnittomana ähkäsynä. Tai outappas, Tuli muuten juuri mieleen noista sanoituksista kovassa huurossa oleva kouluja koluava reilu 5-kymppinen nuorisomuusikko-evankelista-kirjailija Riku Rinne. Noista sanoista osa sopisi jotenki Rikun suuhun. Ja sitten kannattaa olla tunteikas laulaja, semmonen vähän rempseämpi kuin joku Harri Syrjänen https://youtu.be/bz2Mvc4ieT8?t=30 mutta ei tarte kuitenkaan välttämätä mossata ja kirkua niiku Floor Jansen parhaimmillaan ollessaan: https://youtu.be/L21dXQMNOQs?t=514

    • sdfvsd

      Mikä on tämän jutun clue, eli kuka täsä puhuu kulle tahi kutkat keskustelevat.?Lohduttaako aito suojelusenkeli jotakuta vai pitääkö joiku kansaihmistä suojelijanaan? Mitä ovat BR:T rivien lopussa? Sitäkö että laulajaa palelee?

    • ksk7658nbh

      hyvät sanat ja liikuttavat

    • Ei toimi ilman melodiaa. En jaksa lukee aikasempii kommentei mut uskon että joku on jo sanonu tän :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe