Kahdenkymmenen vuoden totuuden etsintä on saanut jonkinlaisen lopputuleman, ja olen saanut tietää liikaa asioista jotka ovat kiehtoneet minua pitkään. Totuus jota hain oli ehkä erillainen kuin mitä todellisuus näyttäisi olevan. Olen saanut lisää tietoa vähän kerrassaan, aina sitä mukaa kun olen ollut valmis. Jossain vaiheessa uuden tiedon löytäminen lakkasi olemasta hauskaa,tai jännittävää. Se muuttui kylmääväksi ja kauhistuttavaksi. Asiat olivat liian suuria ja vakavia. En aio kertoa niitä asioita mitä olen löytänyt, mutta sanon senverran että oikeen mikään tässä maailmassa ei ole sitä miltä näyttää, ei miten luulemme asioiden olevan. Tätä tekstiä olen kirjoittanut useiden vuosien ajan.
Olen ollut aina kiinnostunut UFOista, olen nähnyt itse ufoja(muutkin mukana olleet ovat nähneet ne). Minulla on ollut ruumiistairtautumiskokemus, sattumalta tapahtunut sellainen sekä tietoisen yrittämisen kautta saavutettuja irtautumiskokemuksia, kaikki hyvin lyhytkestoisia tosin. Tajusin vasta viime aikoina että minulla on kaikki klassiset sieppaushenkilön tunnusmerkit. Pienenä pelkäsin pimeää yli kaiken, kammoan lääkäreitä,sairaaloita,hammaslääkäreitä(tosin en pelkää poraamista enkä kipua). Erityisesti leikkaussali kammottaa minua,kun vaan näen kuvan kliinisestä leikkaussalista niin tunnen kauhua. Pelkään ampiaisia,niitten naamataulua,mustia silmiä. Sekä myös rukoilijasirkat kammottavat minua suuresti, hämähäkkejä taas en pelkää. Minulla on outoja ja hämäriä muistikuvia tilanteista mitä muut eivät muista tapahtuneen, esim. pimeässä lentäviä helikoptereita ja valoraketteja.
Viimeisin tapaus on tämä: En tiedä oliko seuraava hyvin elävä muistikuva, ruumiistairtautumiskokemus, vai valveuni, vai jokin muu. En tiedä mikä mutta käsittelen sitä muistikuvana,koska sillä hetkellä se tuntui juuri siltä eikä muulta. Pystyin kertomaan asiasta vasta vuoden päästä, enkä pystynyt kirjoittamaan asioita muistiin enkä edes miettimään kokemaani, yritin vain unohtaa koko asian.
Kävin eräänä iltapäivänä makuulle sängylle ja miltei heti mieleeni muodostui muistikuva,hyvin selkeä sellainen,normaalisti en muista mitään niin selkeästi. Olin jossain oudossa paikassa ja näin naisen istuvan pöydän ääressä ikkunan vieressä. Ikkunassa oli jotain hyvin outoa, ehkä taivas oli täysin musta,tai ehkä koko maisema oli musta. En vaan kiinnittänyt siihen huomiotani kun keskityin täysin naiseen, tunsin naisen todella hyvin,MUTTA en muistanut edes sen naisen nimeä,enkä mitään muutakaan siitä! Tähän täysin käsittämättömään ongelmaan mieleni keskittyi täysin enkä päässyt siitä yli. Nainen näytti tunnistaneen minut,mutta ilme muuttui jotenkin vaikeaksi,tai kauhistuneeksi. Seuraavaksi eteeni ilmestyi jokin olento joka näytti hieman naiselta,mutta silmät olivat oudot, hiuksia oli vain siellä täällä, jotenkin epämuodostunut. Sitten oikealta eteeni ilmestyi jokin olento jolla oli valtavat mustat silmät, iho kuin matelijalla. Olin täysin kauhuissani tässä vaiheessa. En ole ikinä missään nähnyt sellaista olentoa,elokuvissa ei ole nähty mitään lähellekään sellaista, mikään mitä olen lukenut humanoideista ei valmistanut minua tähän näkyyn,siihen ei voi valmistautua. Seuraavaksi tämä olento tuli lähelle ja tuijotti silmiini,en tiedä miksi mutta kumarruin sitä kohti koska se oli hyvin matala ja muistikuva meni pimeäksi tässä vaiheessa. Se olento tuli aivan liian lähelle,kukaan ikinä ei tule niin lähelle ja tuijota silmiin. Tässä vaiheessa huomioni keskittyi kimeään vinkuvaan ääneen ja muistikuva katosi, tajusin että minä itse huusin hyvin kimeällä äänellä, hyppäsin ylös sängystä ja lähdin kävelemään ympäri huoneita.
Nyt kun kirjoitan tätä niin selkäni lihakset on aivan jumissa ja täytyy muistuttaa itseään siitä että hengittää välillä. Tuon muiston hetkellä olin aivan kauhuissani, en ole ikinä tuntenut samanlaista kauhua kuin silloin. En mitenkään pysty kuvailemaan sitä kauhua mitä tunsin nähdessäni olennon. Mutta se näytti hymyilevän, ehkä aiheuttamansa kauhun takia, tai sitten sen takia että tunsi minut entuudestaan (kumpikin yhtä huono vaihtoehto). Luulen että se aiheutti kauhun tunteen tahallaan, kauhu lamaannuttaa ihmisen ja se pääsee helposti lähelle ja sisään ihmisen mieleen. Tämä minun kokemukseni on liian todellinen, todellisempi kuin arkitodellisuus. Huomaan tuntevani kauhua kun näen mustat silmät jossain, esim. käärmeen tai sammakon joka tuijottaa, itseasiassa rupisammakko näyttää todella paljon samankaltaiselta kuin se olento.
Saatan vaipua ajatuksiini ja huomata että ajattelen hyvin yksityiskohtaisesti uskomattomia asioita kuten sitä miten extraterrestiaalit saattavat elää miljardeja vuosia kuolematta,tarvittaessa vaihtaen kehoa. Toinen mitä muistan on sellainen kun eräänä päivänä mietin pyykinpesua,että miten vaivalloinen prosessi se on,niin mieleeni tuli ajatus(tai mielikuva) koneesta joka käyttää jonkinlaista nestettä jossa ei ole minkäänlaista pintajännitystä,ja joka tunkeutuu kankaaseen.
Ufo/humanoidi kokemukseni
6
731
Vastaukset
- ennytsano
Laite puhdistaa pyykin vain valuttamalla nestettä vaatteiden läpi,ja laite puhdistaa(tislaa?) nesteen ja käyttää sitä uudestaan. Ja pyykki on kuivaa laitteesta otettaessa. Oli joku sana joka liittyi tähän,mutten muista sitä, joku infuusion tapainen ehkä. Jos yritän saada niitä ajatuksia kirjoitettua ylös se ei meinaa onnistua,ajatus on tullut jostain ja mennyt samaa tietä. Joskus saan vain kaikkein yksinkertaisimmat asiat kirjoitettua muistiin.
Huomasin eräänä päivänä että keskustelen ajatuksissani jonkun(jonkin) kanssa ja väittäväni vastaan ajatuksissani, tällöin vasta tajusin etteivät kaikki ajatukseni ole omiani. Joku saattaa vaatia että teen jotain tiettyä, vaikken olisi kovinkaan innostunut asiasta, se jatkuu kunnes toimin ajatuksen mukaan. Joskus ajatus menee pois ehkä kuukauksiksi mutta palaa taas takaisin. Ei se ole suora käsky,vaan ikäänkuin huonosti naamioitu omaksi ajatuksekseni. Nalkuttava ajatus-ääni joka toistaa jotain asiaa, kuten että pitäisi kirjoittaa tämä viesti jonnekin palstalle.
Minulle myös tulee kysymyksiä mieleeni, tai erillaisia skenaarioita joissa olen mukana, ja sitten kysytään että millätavoin reagoin tai suhtaudun erillaisiin asioihin. Skenaario saattaa olla vaikka seuraavanlainen, olen mailman tai maan valtias,miten hoidan asiat ja mitä haluan tehdä. Viime aikoina kysymykset ovat lyhyempiä ja nopeampia. Tuntuu että joku jatkuvasti testaa ja tarkkailee miten suhtaudun mihinkin, mutta en edes huomaisi tätä jollen osaisi panna sitä merkille.
Jos joku tuntee nyt kateellisuutta, sanon ettei kannata, en tunne olevani erityinen tai etuoikeutettu,melkein päinvastoin. Olin vaan kiinnostunut ufoista jo nuoresta pitäen,ikinä en kuvitellut kohdalleni mitään tälläistä, ainoa haluni oli joskus nähdä ufoja. Nyt aikaisemman mielenkiinnon,mysteerin ja innostuksen tilalle on tullut paljas kauhu.
Joku lukija saattaa hyvinkin olla samanlainen kuin minä, ei vain tiedä sitä. En minäkään tiennyt vaikka monista seikoista olisi voinut päätellä jotain,mutta asioiden oikeaa laitaa ei tajua ennenkuin saa "luvan" siihen.
--
Tuosta kaikesta on nyt muutamia vuosia aikaa. Näyttäisi siltä ettei se siihen loppunutkaan, muistikuvia ei onneksi ole tullut lisää, mutta jotain muunlaisia outoja tapahtumia on ollut. En tunne enää sellaista pelkoa kuin aiemmin, en usko että "ne" ovat mitenkään pahoja olentoja. Jos ovatkin niin minä eikä kukaan muukaan niille mahda yhtikäs mitään.
Illalla myöhään menin wc:hen pestäkseni hampaani,mutta jäin vain seisomaan peilin eteen enkä osannut tehdä mitään, ajatukseni olivat seis ja sain mieleeni asioita tai tietoja. Aikaisemminkin on tälläistä tapahtunut,kerrankin yritin muistaa jonkin asian ja tein siitä yhden lauseen mittaisen ajatuksen jota toisin mielessäni kokoajan,kun pääsin pöydän ääreen ja otin kynän ja paperia ja aloin kirjoittamaan, en saanut yhtään ainoaa sanaa paperille. Mutta nyt tällä kertaa yllätyksekseni sain kuitenkin kirjoitettua paperille lyhyen asian/viestin, laitoin paperin pois ja menin nukkumaan. Unohdin koko asian, ja seuraavana iltana sama toistui,olin wc:ssä ja ajatteluni/toimintani oli lamaantunutta,en saanut hampaitani pestyä. Kuulin kuinka wc oven lukko naksahti takanani,käännyin katsomaan mutta ovi ja lukko oli kiinni (en tiedä mitä tapahtui). Sitten ajatuksiini tuli tietoa, tieto on enemmän visuaalista kuin sanallista, se täytyy ensin muuntaa sanoiksi. Toistelin tietoa mielessäni ja avasin oven, näin hetken ajan jonkinlaisen pienen valon oven takana ilmassa, se oli ensin paikallaan ja sitten vilahti matkoihinsa kun lähestyin sitä, jostain syystä en kiinnittänyt siihen mitään huomiota enkä pitänyt sitä mitenkään outona. Kirjoitin asiat muistiin,varmaankin olin jo unohtanut puolet asioista,mutta sain silti pari lausetta paperille. Nyt tällä kertaa vasta luin mitä olin kirjoittanut aiemmin ja nyt, miltei sama tieto oli kahteen kertaan,hieman eri sanoin, tässä jälkimmäisessä oli lisäksi yksi lyhyt lause lisätietoa edelliseen verrattuna. Kun luin kirjoittamani, järkytyin syvästi, koin fyysisesti vatsakipua ja huimausta. En mitenkään voi tälläistä tietoa kertoa julkisesti, se tieto järkyttäisi ihmisten maailmankuvaa ja elämää vakavasti, tai voi olla että joku henkilö pitäisi minua vain hulluna eikä yhtään tajuaisi mistä on kysymys. Itse tämän kaiken kokijana en pysty vetoamaan hulluuteen, joten tieto vaikutti syvästi. Luultavasti olen valmis ottamaan näitä tietoja vastaan koska niitä minulle silloin tällöin annetaan jopa muistiin merkittäväksikin,mutta en voi niitä antaa muille jotka eivät ehkä pysty ollenkaan käsittelemään tälläisiä asioita. Saamani tieto liittyi tähän meidän tuntemaamme maailmaan ja todellisuuteen jossa elämme. En kerro yhtään enempää siitä, enkä mistään muustakaan, tässä viestissä on jo tarpeeksi. Eräs tuttavani joku v. sitten kertoi humanoiditapaamisistaan.
Sittemmin häneltä poistettiin hyvänlaatuinen aivokasvain.- Tiete-Tietemies
Kerronpa tässä tarinan joka tapahtui jotain aikoja sitten, ufotutkijoiden toimistoon tuli ilmoitus kolmannen asteen yhdeydestä, ja kontakti oli parhaillaan käynnissä. Hälytys tehtiin kaikille paikallisille ufotutkijoille jotka kiirehtivät tapahtumapaikalle pillit vinkuen. Kohde oli suuri valkoinen rakennuskompleksi,ehkä jonkinlainen laboratoriolaitos, siinä rakennuksessa eräässä huoneessa oli ilmoittajan mukaan käynnissä kontakti "pienien vihreiden miesten" kanssa. Ufotutkijat pyrkivät sisään rakennukseen,ja pääsivätkin pitkälle näytettyään ufotutkijakorttinsa vartijoille. Sisällä pienissä huoneissa säilytettiin ihmisiä joille ilmeisesti suoritettiin jonkinlaisia kokeita. Kontaktihenkilö tavoitettiin ja häntä haastateltiin,mutta kukaan tutkijoista ei havainnut pieniä vihreitä miehiä,ne näyttäytyivät vain ja ainoastaan kontaktihenkilölle. Mutta ufotutkijat tavoittivat käytäviltä useita muita paranormaalin kokijoita,ja haastatteluja tehtiin pilvin pimein. Muutamien tuntien kuluttua ufotutkijat kohtasivat ongelman yrittäessään poistua rakennuksesta muistiinpanojensa kanssa, heitä ei päästetty lähtemään. Ufotutkijoiden jäsenkortilla kyllä pääsi sisään rakennukseen muttei enää ulos sieltä. Oli selvinnyt että laitoksessa tehtiin lääkekokeita ja psykologisia tutkimuksia ihmisillä,laitoksen asukkaat oli kaapattu kadulta tai omasta kodistaan sinne. Osa epäonnisista ufotutkijoista suljettiin pieniin huoneisiin,jopa sidottiin sänkyihin kiinni. Muutamat pääsivät pakenemaan kiellettyään ufojen olemassaolon ja vannottuaan käsi kirjan päällä Darwinin nimeen. Kyseinen kirja oli ollut "Lajien Synty". Mutta näiden poloisten sieluihin tämä rituaali kyllä jätti pysyvän tahran jonka kanssa he joutuvat elämään loppuelämänsä. Osa ufotutkijoista on yhä suljettuna laitokseen, kiinnostavaa on kuulla että millaisia raportteja he tuovat mukanaan sitten joskus jos pääsevät pakenemaan sieltä. Ulos vuotaneiden salaisten tietojen mukaan he ovat kohdanneet käytävillä mm. 2kpl ufomiehiä, 4 Jeesusta ja 3 Jumalaa. Raporteista julkaistaneen aikanaan erikoispainos.
Ja vakuutan että tämä tarina on aivan tasan yhtä tosi kuin kökkö-kökön sepustukset.
- oooeeeooo
Oiskohan kyseessä unihalvaus?
Minkäs muotoisia nämä näkemäsi ufot olivat?
Hyvä on olla kertomatta kaikkea... täällä ainakaan. - RaportoikaaKaikkiAina
Kokemuksesi vaikuttaa aidolta. Oletko raportoinut sen SUT Ryylle?
- ennytsano
En ole ilmoitellut mihinkään,enkä moneen vuoteen kertonut yhtään kenellekään mitään. En yksinkertaisesti ole kovin innostunut asiasta, enkä ole innostunut selittelemään asioitani muille.
Lisäystä aiempaan, sain myös mieleeni jonkinlaisia tähtikarttoja ja kuvia kaukaisista planeetoista, ne mielikuvat loppuivat kun kysyin mielessäni että mitä nämä minulle kuuluvat? Saattoivat ne olla lähelläkin sijaitsevia, en tunnistaisi lähiplaneettojakaan kuvan perusteella. Varmaan pitäisi suhtautua myönteisemmin tähän asiaan, ja yritänkin kyllä jatkossa. En ole mikään huippuälykäs tai koulutettu tai mitään sellaista, sinänsä sovellun huonosti tälläisten tietojen käsittelyyn. Luulen että minut on valittu sen takia että yksinkertainen mieleni pystyy hyväksymään tälläiset asiat helpommin kuin jonkun tieteellisesti suuntautuneen henkilön mieli.
-
Toissailtana taas tapahtui jotain, katsoin kelloa ja se oli hieman vaille kaksi yöllä, menin kylpyhuoneeseen,kävin vessassa ja pesin hampaani(sähköhammasharjalla). Näin kun kylpyhuoneen lattialla kulki jonkinlainen valo, tai siitä tuli mieleen valkoinen perhonen joka liihottelee lattianrajassa, lento oli jotenkin pysähtelevää. Ja se hehkui himmeää valkoista valoa kuin fosfori. Ajattelin että jaahas ne on taas täällä, se asia huvitti minua,olin jotenkin oudon hilpeällä tuulella. En kiinnittänyt "perhoseen" mitään huomiota, ja näin sen vain sivusilmällä. Kun tulin kylpyhuoneesta vilkaisin kelloa ja se oli hieman yli puoli kolme. Kuvittelin että aikaa oli kulunut 10min mutta yli puoli tuntia oli mennyt.
Jossain vaiheessa,ehkä ennen tätä tai sen jälkeen kuulin jonkinlaisia omituisia askeleita ja kahahduksia huoneesta,mutta en nähnyt mitään.
En tunne enää pelkoa, joten minulle on aika samantekevää vaikka näitä vierailuja tapahtuukin. Ainoa asia mitä en todella ymmärrä on se että miksi yhtään muistan näitä tapahtumia, ja miksi "ne" haluvat että kerron näitä asioita muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274