Nuoret on ihan hyviä..kaikki kokeilee jotakin joskus..ei pidä syyllistää..mutta näinkin se on että mitä vanhemmat edellä sitä nuoremmat perässä..ei myöskään pidä syyllistää sellaisista asioista mitä itse on tehnyt jasitten kaikki anteeksi annettu ja syyllistämmä muita samasta asiasta..olen pyörinyt paljon tuolla yhden kaupungin tanssipaikassa ja kivaa on ollut, muttajos ei käy ja ei juo eikä hyväksy kaikkea, niin jopa aletaan keksimään..pinet on piirit..nimim. taasdoori maistaa omaa lääkettään
nimim. kukaan ei ole enkeli
Suvaitsevaisuutta
0
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947733- 374087
- 483650
- 2473206
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402752Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as402715Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212684- 462623
- 1402588
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292549