Joo, aattelin siis sanoo moi. Olin tääl joskus käyttäjänimel j oku miele mhäiri ö mut olin idiootti ja kerroin jollekkin mun ig nimen ja koska vitun syöpä24 tulee liian helposti googlessa nii joku selvitti sen käyttäjän. Toivon nyt että noi välit estäis googlettamisen. Mut siis en vittu oikeest välitä. Kuolen kumminki ennen kun joku jaksais välittää. Saa kysyy mitä vaa jos muistaa mut tai muuten vaa :)
Eli joo...
Uus käyttäjä
20
195
Vastaukset
Kiva nähdä sinuakin taas. :)
- andrukela
Aamuja. Miten elemä on edennyt viime kerrasta?
- Tyralle.tuli.banksit
Pirätkö re-aktiovireoista, kuten AMAn https://youtu.be/MMvBEwJRZwg?t=3 tai A&P reactsin https://youtu.be/vW4U9i_fS4A?t=47 tuotoksista ??
- andrukela
Mä en kyllä tajua noita. Suoraa voin vaan katsoa sen alkuperäsen videon itte, ei siihen välikättä tarvii.
- swergtwer
andrukela kirjoitti:
Mä en kyllä tajua noita. Suoraa voin vaan katsoa sen alkuperäsen videon itte, ei siihen välikättä tarvii.
Niin mutta jos on kyseessä joku semmonen kippale josta ite tykkää kovasti niin mukavampihan se on nähdä jos joku toinenki pitää siitä kovasti ja ilmaisee sen tehokkaasti, kuten nuo isä ja poika. Sitä tarvettahan nuo videot palvelee
- andrukela
swergtwer kirjoitti:
Niin mutta jos on kyseessä joku semmonen kippale josta ite tykkää kovasti niin mukavampihan se on nähdä jos joku toinenki pitää siitä kovasti ja ilmaisee sen tehokkaasti, kuten nuo isä ja poika. Sitä tarvettahan nuo videot palvelee
Näköjään. Ite katon vain Keijo keripukin videoita. Muuta hyvää ei ole löytynyt.
Mikset muuten n. vuosi sitte vastannu enää mun viesteihin?
- sdvsd
Kai ne tämän palstan hankaluudet nosti seinän pystyyn. Tänne kun on niin työläs saaha kommenttia näkyviin ku pitää noita liikennemerkkejä likkailla minuuttikaupalla
sdvsd kirjoitti:
Kai ne tämän palstan hankaluudet nosti seinän pystyyn. Tänne kun on niin työläs saaha kommenttia näkyviin ku pitää noita liikennemerkkejä likkailla minuuttikaupalla
Tarkotin yksityisviestejä.
Siis lähin täältä kokonaan kun vahingos yks tyyppi sai tietää siit käyttäjäst ja poistin sen. En vaan jaksanu kun se sai tietää jotai mitä sen ei pitäny.
Mut nyt oon tääl taas :)Sekotyttö kirjoitti:
Siis lähin täältä kokonaan kun vahingos yks tyyppi sai tietää siit käyttäjäst ja poistin sen. En vaan jaksanu kun se sai tietää jotai mitä sen ei pitäny.
Mut nyt oon tääl taas :)Miks en jotenkin ees usko et oot jokumielenhäiriö?
Ps. Se oli whatsapp jota tarkotin :dPiiskatin kirjoitti:
Miks en jotenkin ees usko et oot jokumielenhäiriö?
Ps. Se oli whatsapp jota tarkotin :dEn tiiä, oliko pakko kirjottaa noi ku joku saattaa hakee nii ja nii....
Piiskatin kirjoitti:
Miks en jotenkin ees usko et oot jokumielenhäiriö?
Ps. Se oli whatsapp jota tarkotin :dMikä sun profiili kuva on?
Sekotyttö kirjoitti:
En tiiä, oliko pakko kirjottaa noi ku joku saattaa hakee nii ja nii....
Okei sori, en aatellu.
Sekotyttö kirjoitti:
Mikä sun profiili kuva on?
Se oli muistaakseni sillon nuuskamuikkunen, mutta ei oo enää ku en saa käyttää vanhaa puhelinta tietystä syystä.
Piiskatin kirjoitti:
Se oli muistaakseni sillon nuuskamuikkunen, mutta ei oo enää ku en saa käyttää vanhaa puhelinta tietystä syystä.
Löysin käyttäjän whatsappissa jossa oli nuuskamuikkunen
Sekotyttö kirjoitti:
Löysin käyttäjän whatsappissa jossa oli nuuskamuikkunen
juu no se on varmaan se mun entinen
- andrukela.hisseilemässä
Juuh niih juuh. Pakko myöntää, että en muista ollenkaan entisiä aloituksia. Menisin tutkimaan, mutten halua törmätä omiin kommentteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 56990
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/90981- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58843Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756