Uus käyttäjä

Joo, aattelin siis sanoo moi. Olin tääl joskus käyttäjänimel j oku miele mhäiri ö mut olin idiootti ja kerroin jollekkin mun ig nimen ja koska vitun syöpä24 tulee liian helposti googlessa nii joku selvitti sen käyttäjän. Toivon nyt että noi välit estäis googlettamisen. Mut siis en vittu oikeest välitä. Kuolen kumminki ennen kun joku jaksais välittää. Saa kysyy mitä vaa jos muistaa mut tai muuten vaa :)
Eli joo...

20

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva nähdä sinuakin taas. :)

• andrukela

Aamuja. Miten elemä on edennyt viime kerrasta?

• Mitäs täs, elossa oon vielä :)

• Tyralle.tuli.banksit
      • andrukela

Mä en kyllä tajua noita. Suoraa voin vaan katsoa sen alkuperäsen videon itte, ei siihen välikättä tarvii.

• swergtwer
        andrukela kirjoitti:

Mä en kyllä tajua noita. Suoraa voin vaan katsoa sen alkuperäsen videon itte, ei siihen välikättä tarvii.

Niin mutta jos on kyseessä joku semmonen kippale josta ite tykkää kovasti niin mukavampihan se on nähdä jos joku toinenki pitää siitä kovasti ja ilmaisee sen tehokkaasti, kuten nuo isä ja poika. Sitä tarvettahan nuo videot palvelee

• andrukela
        swergtwer kirjoitti:

Niin mutta jos on kyseessä joku semmonen kippale josta ite tykkää kovasti niin mukavampihan se on nähdä jos joku toinenki pitää siitä kovasti ja ilmaisee sen tehokkaasti, kuten nuo isä ja poika. Sitä tarvettahan nuo videot palvelee

Näköjään. Ite katon vain Keijo keripukin videoita. Muuta hyvää ei ole löytynyt.

• Mikset muuten n. vuosi sitte vastannu enää mun viesteihin?

• sdvsd

Kai ne tämän palstan hankaluudet nosti seinän pystyyn. Tänne kun on niin työläs saaha kommenttia näkyviin ku pitää noita liikennemerkkejä likkailla minuuttikaupalla

• sdvsd kirjoitti:

Kai ne tämän palstan hankaluudet nosti seinän pystyyn. Tänne kun on niin työläs saaha kommenttia näkyviin ku pitää noita liikennemerkkejä likkailla minuuttikaupalla

Tarkotin yksityisviestejä.

• Siis lähin täältä kokonaan kun vahingos yks tyyppi sai tietää siit käyttäjäst ja poistin sen. En vaan jaksanu kun se sai tietää jotai mitä sen ei pitäny.
        Mut nyt oon tääl taas :)

• Sekotyttö kirjoitti:

Siis lähin täältä kokonaan kun vahingos yks tyyppi sai tietää siit käyttäjäst ja poistin sen. En vaan jaksanu kun se sai tietää jotai mitä sen ei pitäny.
        Mut nyt oon tääl taas :)

Miks en jotenkin ees usko et oot jokumielenhäiriö?

Ps. Se oli whatsapp jota tarkotin :d

• Piiskatin kirjoitti:

En tiiä, oliko pakko kirjottaa noi ku joku saattaa hakee nii ja nii....

• Piiskatin kirjoitti:

Mikä sun profiili kuva on?

• Sekotyttö kirjoitti:

En tiiä, oliko pakko kirjottaa noi ku joku saattaa hakee nii ja nii....

Okei sori, en aatellu.

• Sekotyttö kirjoitti:

Mikä sun profiili kuva on?

Se oli muistaakseni sillon nuuskamuikkunen, mutta ei oo enää ku en saa käyttää vanhaa puhelinta tietystä syystä.

• Piiskatin kirjoitti:

Se oli muistaakseni sillon nuuskamuikkunen, mutta ei oo enää ku en saa käyttää vanhaa puhelinta tietystä syystä.

Löysin käyttäjän whatsappissa jossa oli nuuskamuikkunen

• Sekotyttö kirjoitti:

Löysin käyttäjän whatsappissa jossa oli nuuskamuikkunen

juu no se on varmaan se mun entinen

• andrukela.hisseilemässä

Juuh niih juuh. Pakko myöntää, että en muista ollenkaan entisiä aloituksia. Menisin tutkimaan, mutten halua törmätä omiin kommentteihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      88
      1813
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      56
      990
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      90
      981
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      9
      945
    5. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      200
      914
    6. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      879
    7. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      843
    8. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      779
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      760
    10. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      79
      756
    Aihe