Uus käyttäjä

Sekotyttö

Joo, aattelin siis sanoo moi. Olin tääl joskus käyttäjänimel j oku miele mhäiri ö mut olin idiootti ja kerroin jollekkin mun ig nimen ja koska vitun syöpä24 tulee liian helposti googlessa nii joku selvitti sen käyttäjän. Toivon nyt että noi välit estäis googlettamisen. Mut siis en vittu oikeest välitä. Kuolen kumminki ennen kun joku jaksais välittää. Saa kysyy mitä vaa jos muistaa mut tai muuten vaa :)
Eli joo...

20

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva nähdä sinuakin taas. :)

    • andrukela

      Aamuja. Miten elemä on edennyt viime kerrasta?

      • Mitäs täs, elossa oon vielä :)


    • Tyralle.tuli.banksit
      • andrukela

        Mä en kyllä tajua noita. Suoraa voin vaan katsoa sen alkuperäsen videon itte, ei siihen välikättä tarvii.


      • swergtwer
        andrukela kirjoitti:

        Mä en kyllä tajua noita. Suoraa voin vaan katsoa sen alkuperäsen videon itte, ei siihen välikättä tarvii.

        Niin mutta jos on kyseessä joku semmonen kippale josta ite tykkää kovasti niin mukavampihan se on nähdä jos joku toinenki pitää siitä kovasti ja ilmaisee sen tehokkaasti, kuten nuo isä ja poika. Sitä tarvettahan nuo videot palvelee


      • andrukela
        swergtwer kirjoitti:

        Niin mutta jos on kyseessä joku semmonen kippale josta ite tykkää kovasti niin mukavampihan se on nähdä jos joku toinenki pitää siitä kovasti ja ilmaisee sen tehokkaasti, kuten nuo isä ja poika. Sitä tarvettahan nuo videot palvelee

        Näköjään. Ite katon vain Keijo keripukin videoita. Muuta hyvää ei ole löytynyt.


    • Mikset muuten n. vuosi sitte vastannu enää mun viesteihin?

      • sdvsd

        Kai ne tämän palstan hankaluudet nosti seinän pystyyn. Tänne kun on niin työläs saaha kommenttia näkyviin ku pitää noita liikennemerkkejä likkailla minuuttikaupalla


      • sdvsd kirjoitti:

        Kai ne tämän palstan hankaluudet nosti seinän pystyyn. Tänne kun on niin työläs saaha kommenttia näkyviin ku pitää noita liikennemerkkejä likkailla minuuttikaupalla

        Tarkotin yksityisviestejä.


      • Siis lähin täältä kokonaan kun vahingos yks tyyppi sai tietää siit käyttäjäst ja poistin sen. En vaan jaksanu kun se sai tietää jotai mitä sen ei pitäny.
        Mut nyt oon tääl taas :)


      • Sekotyttö kirjoitti:

        Siis lähin täältä kokonaan kun vahingos yks tyyppi sai tietää siit käyttäjäst ja poistin sen. En vaan jaksanu kun se sai tietää jotai mitä sen ei pitäny.
        Mut nyt oon tääl taas :)

        Miks en jotenkin ees usko et oot jokumielenhäiriö?

        Ps. Se oli whatsapp jota tarkotin :d


      • Piiskatin kirjoitti:

        Miks en jotenkin ees usko et oot jokumielenhäiriö?

        Ps. Se oli whatsapp jota tarkotin :d

        En tiiä, oliko pakko kirjottaa noi ku joku saattaa hakee nii ja nii....


      • Piiskatin kirjoitti:

        Miks en jotenkin ees usko et oot jokumielenhäiriö?

        Ps. Se oli whatsapp jota tarkotin :d

        Mikä sun profiili kuva on?


      • Sekotyttö kirjoitti:

        En tiiä, oliko pakko kirjottaa noi ku joku saattaa hakee nii ja nii....

        Okei sori, en aatellu.


      • Sekotyttö kirjoitti:

        Mikä sun profiili kuva on?

        Se oli muistaakseni sillon nuuskamuikkunen, mutta ei oo enää ku en saa käyttää vanhaa puhelinta tietystä syystä.


      • Piiskatin kirjoitti:

        Se oli muistaakseni sillon nuuskamuikkunen, mutta ei oo enää ku en saa käyttää vanhaa puhelinta tietystä syystä.

        Löysin käyttäjän whatsappissa jossa oli nuuskamuikkunen


      • Sekotyttö kirjoitti:

        Löysin käyttäjän whatsappissa jossa oli nuuskamuikkunen

        juu no se on varmaan se mun entinen


    • andrukela.hisseilemässä

      Juuh niih juuh. Pakko myöntää, että en muista ollenkaan entisiä aloituksia. Menisin tutkimaan, mutten halua törmätä omiin kommentteihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe