Joo, aattelin siis sanoo moi. Olin tääl joskus käyttäjänimel j oku miele mhäiri ö mut olin idiootti ja kerroin jollekkin mun ig nimen ja koska vitun syöpä24 tulee liian helposti googlessa nii joku selvitti sen käyttäjän. Toivon nyt että noi välit estäis googlettamisen. Mut siis en vittu oikeest välitä. Kuolen kumminki ennen kun joku jaksais välittää. Saa kysyy mitä vaa jos muistaa mut tai muuten vaa :)
Eli joo...
Uus käyttäjä
20
206
Vastaukset
Kiva nähdä sinuakin taas. :)
- andrukela
Aamuja. Miten elemä on edennyt viime kerrasta?
- Tyralle.tuli.banksit
Pirätkö re-aktiovireoista, kuten AMAn https://youtu.be/MMvBEwJRZwg?t=3 tai A&P reactsin https://youtu.be/vW4U9i_fS4A?t=47 tuotoksista ??
- andrukela
Mä en kyllä tajua noita. Suoraa voin vaan katsoa sen alkuperäsen videon itte, ei siihen välikättä tarvii.
- swergtwer
andrukela kirjoitti:
Mä en kyllä tajua noita. Suoraa voin vaan katsoa sen alkuperäsen videon itte, ei siihen välikättä tarvii.
Niin mutta jos on kyseessä joku semmonen kippale josta ite tykkää kovasti niin mukavampihan se on nähdä jos joku toinenki pitää siitä kovasti ja ilmaisee sen tehokkaasti, kuten nuo isä ja poika. Sitä tarvettahan nuo videot palvelee
- andrukela
swergtwer kirjoitti:
Niin mutta jos on kyseessä joku semmonen kippale josta ite tykkää kovasti niin mukavampihan se on nähdä jos joku toinenki pitää siitä kovasti ja ilmaisee sen tehokkaasti, kuten nuo isä ja poika. Sitä tarvettahan nuo videot palvelee
Näköjään. Ite katon vain Keijo keripukin videoita. Muuta hyvää ei ole löytynyt.
Mikset muuten n. vuosi sitte vastannu enää mun viesteihin?
- sdvsd
Kai ne tämän palstan hankaluudet nosti seinän pystyyn. Tänne kun on niin työläs saaha kommenttia näkyviin ku pitää noita liikennemerkkejä likkailla minuuttikaupalla
sdvsd kirjoitti:
Kai ne tämän palstan hankaluudet nosti seinän pystyyn. Tänne kun on niin työläs saaha kommenttia näkyviin ku pitää noita liikennemerkkejä likkailla minuuttikaupalla
Tarkotin yksityisviestejä.
Siis lähin täältä kokonaan kun vahingos yks tyyppi sai tietää siit käyttäjäst ja poistin sen. En vaan jaksanu kun se sai tietää jotai mitä sen ei pitäny.
Mut nyt oon tääl taas :)Sekotyttö kirjoitti:
Siis lähin täältä kokonaan kun vahingos yks tyyppi sai tietää siit käyttäjäst ja poistin sen. En vaan jaksanu kun se sai tietää jotai mitä sen ei pitäny.
Mut nyt oon tääl taas :)Miks en jotenkin ees usko et oot jokumielenhäiriö?
Ps. Se oli whatsapp jota tarkotin :dPiiskatin kirjoitti:
Miks en jotenkin ees usko et oot jokumielenhäiriö?
Ps. Se oli whatsapp jota tarkotin :dEn tiiä, oliko pakko kirjottaa noi ku joku saattaa hakee nii ja nii....
Piiskatin kirjoitti:
Miks en jotenkin ees usko et oot jokumielenhäiriö?
Ps. Se oli whatsapp jota tarkotin :dMikä sun profiili kuva on?
Sekotyttö kirjoitti:
En tiiä, oliko pakko kirjottaa noi ku joku saattaa hakee nii ja nii....
Okei sori, en aatellu.
Sekotyttö kirjoitti:
Mikä sun profiili kuva on?
Se oli muistaakseni sillon nuuskamuikkunen, mutta ei oo enää ku en saa käyttää vanhaa puhelinta tietystä syystä.
Piiskatin kirjoitti:
Se oli muistaakseni sillon nuuskamuikkunen, mutta ei oo enää ku en saa käyttää vanhaa puhelinta tietystä syystä.
Löysin käyttäjän whatsappissa jossa oli nuuskamuikkunen
Sekotyttö kirjoitti:
Löysin käyttäjän whatsappissa jossa oli nuuskamuikkunen
juu no se on varmaan se mun entinen
- andrukela.hisseilemässä
Juuh niih juuh. Pakko myöntää, että en muista ollenkaan entisiä aloituksia. Menisin tutkimaan, mutten halua törmätä omiin kommentteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568