Onko mesivesiuima-altaat auki helmikuussa, jos on niin miten paljon porukkaa niissä käy ja mikä on veden lämpötila silloin. Mikä näistä merivesiuima-allas paikoista on mukavin, komein tai muuten vaan suositeltavin.
Merivesi helmikuussa
8
312
Vastaukset
- eu01
On ainakin Brzezno ja Jelitkowo rannat missä "mursut" käy (puolaksi morsy). On heillä omat nettisivutkin: http://www.morsy.pl/index.php
- eu02
Oletkohan "eu01" väärällä palstalla??
- rouvali
Helmikuu on vilpoinen kuukausi Madeiralla tuulineen ja sateineen. Ei siinä kyllä merivesialtaita kummemmin kaipaile.
- vilutonkissa
Rouvali taitaa olla melkoinen vilukissa. Olen ollut yli 10 kertaa Madeiralla helmikuussa ja joka kerta on ollut hiki - ja siksikin on pitänyt välillä pulahtaa merivesialtaisiin , jotka siis ovat auki myös helmikuussa. En nyt osaa mitään niistä erityisesti suositella - kaikki ihan uitavia.
- Kylmiäpentele
vilutonkissa kirjoitti:
Rouvali taitaa olla melkoinen vilukissa. Olen ollut yli 10 kertaa Madeiralla helmikuussa ja joka kerta on ollut hiki - ja siksikin on pitänyt välillä pulahtaa merivesialtaisiin , jotka siis ovat auki myös helmikuussa. En nyt osaa mitään niistä erityisesti suositella - kaikki ihan uitavia.
Hotellin lämmitettyyn altaaseen kyllä pulahdan, mutta ehdoton nounou lämmittämättömille altaille. Meriveden lämpötila 16C helmikuussa, riittää avantouimareille.
- Näinonvesi
Merivesi ei ole talvella niin märkää kuin kesän lämmössä. Lämmitetty allas on parempi, koska siinä vesi ei ole niin kovaa kuin meressä.
- Puli_Puli
No hyvä, eletään toivossa, että olisi lämpimät päivät silloin. Täytyyhän niissä ainakin kerran käydä. Paljonko niihin on pääsymaksun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850