Vastatkaa nyt joku kiltti ihminen mistä johtuu,kun pääset huoneeseen ja sitten nikkien kohdalla lukee vaan lataa... Eikä mitään tapahdu.Eli et pääse chattailemaan,vaikka oot jo sisällä.
Lataa....lataa
5
633
Vastaukset
- Pipari
Todennäkösesti palomuurin asetukset liian tiukalla.
Palomuuri ei päästä dataa takasi koneelle niin että nikit näykyis. Mulla on sama ongelma duunin koneella.- please
vaikka ois koko palomuuri pois päältä.Sitä mä itsekin aluksi epäilin.
Mitähän toi Jennan vastaus tähän kuuluu.Aina tulee asiattomia linkkejä,eikä mun kone auennu niillekään...
Mulla kans tekee samaa.. Nikkilista ei näy, samoim "yläpalkissa" olevat painikkeet ei näy... Hymiöt ja kirjoitusruutu kyllä näkyy. Eli pystyy puhumaan ihan normaalisti mut ei nää nikkejä.. ÄRSYTTÄVÄÄ! Sain ohjeet ylläpidolta että asia korjaantuisi mut ei niistä ollut apua..
Mulla auttaa päivittäminen (joskus raivoisakin F5:n painaminen) tai sitten käyn kokonaan ulkona lenkin ja tuun takas... Mut ei noikaan konstit ole pomminvarmoja.
Olis tosiaan kiva saada selvyys mistä toi johtuu. Palomuuria ne ylläpidossakin epäili mut ei toimaa niin ei....- please
Mä en pysty ees juttelemaan.Miksi siis edes pääsee siihen huoneeseen,ellei pääse siitä eteenpäin...
alapalkissa lukee siirtää dataa ja rinkula pyörii niin julmetusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743840Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873090Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572451Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632250- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372