Tulen Lahteen huvittelemaan tuossa helmikuun lopussa, onko lahdessa minkälainen tarjonta maksullisista naisista ?
Tietääkö joku kontakteja?
Entä "etumiehet"?
Maksullisia naisia
22
8048
Vastaukset
- knude
Kyl tääl tähän asti on kunnon miehet saanu ilmasiks.
- Tuleva
En siis ole kunnollinen mies, vaikka kunto muuten onkin hyvä ja tarvittaessa kova.
Moraaliltani olen alhainen.
- kaksin kivaa
Kyllä tääl vois olla sulle yks ystävä ihan normaalin hauskan merkeissä! Milloin oot tulossa -tiedätkö jo tarkan päivän? Voitais sopia joku paikka...
- suski
moro!
ootko viel tulos ja paljon maksaisit jos tulisit meille, yhdestä yöstä ja ehkä illasta jossain ravintelissa... tääl vois olla sulle seuraa kunhan hinnasta sovitaan.
T: Suski- Jo oleva
En tiedä tuosta orginaalista kyselijästä, mutta minua voisi kiinnostaa. Kerrotko hiukan lisää itsestäsi...ikää jne.
- Poliisi
Kertokaahan mullekkin, tai siis meillekkin.
- puupää
No käyks maksuks vaikka se, että saat munaa?
- Anonyymi
Jo oleva kirjoitti:
En tiedä tuosta orginaalista kyselijästä, mutta minua voisi kiinnostaa. Kerrotko hiukan lisää itsestäsi...ikää jne.
79 vuotta.
- viideneuronpillu
Eikö ne kaikki siellä ole sellasia?
- Anonyymi
oisko lahessa naista tarjolla
- Anonyymi
Thaihieromosta saa ukkomies tyydytystä.
- Anonyymi
Muistakaa turvaväli.
- Anonyymi
Pitääkö tässä ryhtyä maksulliseksi, että saisi miestä?!?Miksi olette niin ujoja? Puhukaa naisille, niin saatte ihan ilmaiseksi. Jätkät katsoo maahan, kun kävelen vastaan, mitä hittoa! Ja sitten kysellään maksullisia...
- Anonyymi
Laita viestiä [email protected] niin jutellaan lisää. Puhun kyllä livenäkään ja katson aina silmiin
- Anonyymi
Itse kaipaan löysää vakinaa vaan naaman päälle. Mitä isompi, sitä herkumpi
- Anonyymi
Jos löysä iso vittu kiinnostaa niin Kiti Pakkanen 38v. Nykyisin suhteellisen vitun kauheen näköi haahka blondeine hiuksineen, mutta löytyy se 3 revennyt vittu ja on löysä 👍
- Anonyymi
Vitosella saat koittaa kympillä haistaa ja lopusta sovitaan.
- Anonyymi
Sopiva taksa! Laita viestiä
Eihän sitä koskaan tiedä.....
- Anonyymi
Ois pari fetissiä oiskos meil paikka toteuttaa niitä tyttö 84 keväällä ja PS ei oo uusia fofotoja näkynyt t 55 fani mies
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241