Tulen Lahteen huvittelemaan tuossa helmikuun lopussa, onko lahdessa minkälainen tarjonta maksullisista naisista ?
Tietääkö joku kontakteja?
Entä "etumiehet"?
Maksullisia naisia
21
8152
Vastaukset
- knude
Kyl tääl tähän asti on kunnon miehet saanu ilmasiks.
- Tuleva
En siis ole kunnollinen mies, vaikka kunto muuten onkin hyvä ja tarvittaessa kova.
Moraaliltani olen alhainen.
- kaksin kivaa
Kyllä tääl vois olla sulle yks ystävä ihan normaalin hauskan merkeissä! Milloin oot tulossa -tiedätkö jo tarkan päivän? Voitais sopia joku paikka...
- suski
moro!
ootko viel tulos ja paljon maksaisit jos tulisit meille, yhdestä yöstä ja ehkä illasta jossain ravintelissa... tääl vois olla sulle seuraa kunhan hinnasta sovitaan.
T: Suski- Jo oleva
En tiedä tuosta orginaalista kyselijästä, mutta minua voisi kiinnostaa. Kerrotko hiukan lisää itsestäsi...ikää jne.
- Poliisi
Kertokaahan mullekkin, tai siis meillekkin.
- puupää
No käyks maksuks vaikka se, että saat munaa?
- Anonyymi
Jo oleva kirjoitti:
En tiedä tuosta orginaalista kyselijästä, mutta minua voisi kiinnostaa. Kerrotko hiukan lisää itsestäsi...ikää jne.
79 vuotta.
- viideneuronpillu
Eikö ne kaikki siellä ole sellasia?
- Anonyymi
oisko lahessa naista tarjolla
- Anonyymi
Thaihieromosta saa ukkomies tyydytystä.
- Anonyymi
Muistakaa turvaväli.
- Anonyymi
Pitääkö tässä ryhtyä maksulliseksi, että saisi miestä?!?Miksi olette niin ujoja? Puhukaa naisille, niin saatte ihan ilmaiseksi. Jätkät katsoo maahan, kun kävelen vastaan, mitä hittoa! Ja sitten kysellään maksullisia...
- Anonyymi
Laita viestiä [email protected] niin jutellaan lisää. Puhun kyllä livenäkään ja katson aina silmiin
- Anonyymi
Itse kaipaan löysää vakinaa vaan naaman päälle. Mitä isompi, sitä herkumpi
- Anonyymi
Vitosella saat koittaa kympillä haistaa ja lopusta sovitaan.
- Anonyymi
Sopiva taksa! Laita viestiä
Eihän sitä koskaan tiedä.....
- Anonyymi
Ois pari fetissiä oiskos meil paikka toteuttaa niitä tyttö 84 keväällä ja PS ei oo uusia fofotoja näkynyt t 55 fani mies
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753