ja nyt olen raskaana. Ektoplasmaraskaus siis kyseessä. Kuinka monella teistä on haamuraskaus??
Vastaukset 6
- Alexandra_Sahlberg
Minulla oli, mutta tein abortin.
Se kävi kivuttamasti, menin vain keskiyöllä peilin eteen ja huusin 3 kertaa : "PERSE !"
Ei siinä sen kummenpaa tarvittu.- Sofie_Sahlberg
Näin se kävi minullekin, ja ektoplasmasikiö katosi hetkessä kuin pieru Saharaan.
- Pröötsanoperse
Sofie_Sahlberg kirjoitti:
Näin se kävi minullekin, ja ektoplasmasikiö katosi hetkessä kuin pieru Saharaan.
Minä pieraisin kerran saharassa, mutta ei se mihinkään kadonnut! Kamala krapulapierun haju velloi ilmassa pitkän aikaa.
- Sofie_Sahlberg
>>Minä pieraisin kerran saharassa, mutta ei se mihinkään kadonnut! Kamala krapulapierun haju velloi ilmassa pitkän aikaa.<<
-------------------------------------
Ei se Saharassa piereminen mitään auta.
Pitää olla peilin edessä keskiyöllä ja huutaa kolmasti: "PERSE !".
Se onnistuu vaikka omassa kotivessassakin !
Eikä tule hajuja eikä muitakaan komplikaatioita !
- HuhuuHaamuPuhuu
Näe ihmeessä asian valoisat puolet.
Pienet söpöt haamuvauvat ovat varmasti oikein mukavia. - SpiritIsmo666
Itselle näin on usein käynyt eikä siinä muu auta kuin se kolmasti "PERSE" huutaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482