ja nyt olen raskaana. Ektoplasmaraskaus siis kyseessä. Kuinka monella teistä on haamuraskaus??
Rakastelin kummituksen kanssa
6
212
Vastaukset
- Alexandra_Sahlberg
Minulla oli, mutta tein abortin.
Se kävi kivuttamasti, menin vain keskiyöllä peilin eteen ja huusin 3 kertaa : "PERSE !"
Ei siinä sen kummenpaa tarvittu.- Sofie_Sahlberg
Näin se kävi minullekin, ja ektoplasmasikiö katosi hetkessä kuin pieru Saharaan.
- Pröötsanoperse
Sofie_Sahlberg kirjoitti:
Näin se kävi minullekin, ja ektoplasmasikiö katosi hetkessä kuin pieru Saharaan.
Minä pieraisin kerran saharassa, mutta ei se mihinkään kadonnut! Kamala krapulapierun haju velloi ilmassa pitkän aikaa.
- Sofie_Sahlberg
>>Minä pieraisin kerran saharassa, mutta ei se mihinkään kadonnut! Kamala krapulapierun haju velloi ilmassa pitkän aikaa.<<
-------------------------------------
Ei se Saharassa piereminen mitään auta.
Pitää olla peilin edessä keskiyöllä ja huutaa kolmasti: "PERSE !".
Se onnistuu vaikka omassa kotivessassakin !
Eikä tule hajuja eikä muitakaan komplikaatioita !
- HuhuuHaamuPuhuu
Näe ihmeessä asian valoisat puolet.
Pienet söpöt haamuvauvat ovat varmasti oikein mukavia. - SpiritIsmo666
Itselle näin on usein käynyt eikä siinä muu auta kuin se kolmasti "PERSE" huutaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917355- 373907
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 2302615
- 402403
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292229Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202065- 451922