Nyt vasta vapautetaan autokoulunopetus pyrokratiasta opetin molemmat lapseni jo vuosia sitten vaikka luvn saanti oli työlästä mutta tuli iso säästö ja hyvät kuljettajat ei sakkoja eri kolareita ja ovat kumikin yli 40v. Alkavat jo neuvoa opettajaansakin. Suomessa kaikki uudistukset tulevat viiveellä tämä on pinimpiä haittoja.
hyvä uudistu kerrankin
4
164
Vastaukset
- Opetuksen_taso
Liikenneopettajan ammattitutkinnon suorittanut ja monta vuotta käytännön liikenneopetusta antanut henkilö osaa neuvoa ja opettaa paljon paremmin. Oikeaoppisesti. Hän tekee sitä hommaa ammattimaisesti työksensä eikä harrastepohjalta. On siinä se hintalappu silloin reilusti kalliimpi. Sitä ei käy kieltäminen. Laatu maksaa.
- eläkeläislehtori
Kyllä ainakin lapseni oppivat hyvin 20v kolarittomasti vaikka en ole liikenneopettaja vaikka pedakoomikko olenkin
- Sakoton
Itse olen saanut ajokortin opiskelemalla autokoulussa. Pidän edelleenkin sitä opetusmuotoa parempana kuin vanhempien ym "besservissereiden" opettamaa. Opetus on reilua ja asiallista.
- jottaeimetsään
sotilaspoliiseille myös kannattaa yleensä opettaa jeepillä ajamisen ta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764