Miksi Torpin koulun Opintiellä ei ole valoja. Ei olisi kun kilometrin pätkä laittaa Opintielle valot Nyt maa mustana , koululaiset tulee pimellä kouluun ja lähtevät pimellä. Turvallisuus nolla. Valot tuo turvaliisuutta muutenkin kylään jossa ei ole mitään.
Torpin koulun katuvalot
6
509
Vastaukset
- Pimeäkylä
Muutama lamppu Opintielle ja Kuoppalantielle ei luulisi olevan liian kallista . Ainoastaan välinpitämätöntä kunnalta. Torpissakin asuu veronmaksajia mutta ei ole palveluja vastikkeeksi. Olisi edes muutama lamppu ihmisille.
- kiiluthelvetiin
Mitä tänne valoja lisää tarvitsee. Rientolan talonmies polttelee 1000 watin lamppuja että naapurien silmät sokaistuu. Piruttaan kiusaa kaikella tavalla Opintien rivitalon asukkaita. Voisko siitä poliisille ilmoittaa. Minä ukko käyn heti ne kiilut repimässä itse alas. Oikeassa ole opintiellä voisi olla muutama lamppu ,Kuoppalantiellä myös . Turvallisuuden ja ihmisyyden takia. Töissä käymme mekin ja veromme maksamme. Mitään ei saada sen eteen Torpissa.
- Tuttuheppu
Raju Raisan velikö se siellä sekoilee taas.
- keksimiesruotsista
rr8dexrlptssekm
- Sairausvaatiiuhrit
Vai on mennyt ynpärivuotiseksi kiusaamiseksi . Yleensä heiluvat enemmän syksyllä ja keväällä kun lehti putoaa tai lehti alkaa tulla nämä persoonhäiriköt. Siunausta ja rauhaa teille sinne.
- Anonyymi
???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493979Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso123591Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai492967Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122952Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1452551- 552290
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist201663"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1051456Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631334Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t391213