Onko kyseessä fuckboy?

jenna15vv

Eli oon 15-vuotias tyttö ja oon todella vahvasti alkanu epäillä et oon rakastunu fuckboyhin. Tää kaikki alko siis sillee et olin mun kaverin ja sen poikaystävän kanssa shoppailee, sit sen poikaystävän yks kaveri oli mukana kans, ja se kaverin poikaystävä sano et se on ollu kiinnostunu musta jo pidemmän aikaa. ( En siis tiiä kusettiks se jo siinä vaihees tai autto sitä kaveriaan ). No sit meillä kulki juttu ihan hyvin sen tyypin kans ja annoin sille mun numeron. Sit oltiin nähty ja juteltu jonki viikon ajan ja viikonloppu oli tulossa ja oltiin juteltu et mentäs sänkyyn ja päätettiin sit tehä niin, miten oli sovittu, no meil oli useita kertoja sen viikonlopun aikana. No sit laitoin sille viikolla viestiä, mut se vaa vastaili vaan jotenki nii, mm, juu et sitä ei oikein kiinnostanut, mut sit perjantaina se laitto taas aktiivisesti viestiä, et tehtäskö taas viikonloppuna jotain. No en sit viittiny kieltäytyäkkää, kun se ite laitto nyt viestiä mulle ni aattelin et jos se tästä lähtis rullaa. No sit kumminki viikolla se ei taaskaan oikee vastaillu ja kysyin et eikö se pidä musta, ja se vastas siihen ettei se johu musta, vaan että sillä on viikolla vähä kaikkee harrastuksia ja muuta. Auttakaa onks se fuckboy eikä haluu koskaan mitään vakavaa, vaan pelkkää hyötyä musta :(. Itkettää kun mul on oikeesti tunteita sitä kohtaan.

6

3392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei vaikuta hyvältä ihmiseltä, vaan etpä sinäkään, kun kaverisi poikaystävän veit. Sovitte siis toisillenne oikein hyvin.

      • Eikun käsitinkin kai väärin. Anteeksi siitä.
        Mutta tekstisi alkupuoli oli kyllä hiukan epäselvä.


      • jenna15vvv

        joo pahoittelen huomasin itekki et teksti oli epäselvä, sit ku oli jo postannu


    • kunhan_kyselen

      saitko ihanan lämmintä spermaa ?

    • zuntturi

      Menit sänkyyn ku olitte jutellu viikon!? Kuulostaa että jätkä sai/saa mitä haluaa ja muulla ei niin välii

    • poitsutäält

      Se poika on tyypillinen fuckboy. Hän haluaa viikonvaihteen lähestyessä vain päästä taas sänkyyn kanssasi, mutta viikolla hän ei viitsi vaivautua takiasi. Jos jatkat hänen kanssaan, voi olla, että joudut vielä kärsimään paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe