Te jotka teette tarinoita

TarinaFani

Missä järjestyksessä ja miten te teette niitä tarinoita? Otatteko ensin kuvia ja sitten teette tarinan vai toisinpäin? Kaikki tieto otetaan vastaan. Yritän itse tehdä tarinaa, mutta on tosi vaikeeta. Tein ensin vähän tekstiä, mutta oli hirmu vaikeeta ottaa sitten niitä kuvia, että ne sopisi tarinaan. Nyt yritän toisinpäin, joten otan ensin muutaman kuvan ja sitten yritän tehdä tarinaa. Miten toiset on niin hyviä tässä? Kertokaa vinkkejä. En halua käyttää mitään koodeja enkä ylimääräisiä ohjelmia. Onko siinä syy, että on niin vaikeeta?

1

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinentarinoitsija

Mä tein tarinointiaikoinani niin, että mulla oli Sims ikkunatilassa ja siinä vieressä sitten tekstinkäsittelyohjelma, ja tein kuvat ja tekstin ns. "ristikkäin". Eli nappasin yhden kuvan kerrallaan, kirjoitin sille tekstin, nappasin seuraavan kuvan jne. :)

Kiva kuulla, että kiinnostuneita tarinoitsijoita vielä on! Mitä Sims-versiota meinaat tarinoihisi käyttää?
      Ilman koodeja ja ladattuja vetävän tarinan teko on kyllä haaste, mutta en väittäisi sitä mahdottomaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5050
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3522
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3345
    4. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2541
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2513
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2207
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2069
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1809
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1699
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1678
    Aihe