niin siis olisiko kokkolassa tai lähellä softaus paikkoja tai onko nettisivustoa. oon 14-v alottelija
airsoft kokkola
6
1327
Vastaukset
- Anonyymi
Itekki oon meinanu alottaa kyseisen olen 13v ja yksi rinnakkalais LUOKKALAINEN harrastaa sitä
- Anonyymi
Kokkolasta löytyy kaksi järjestäjää peleille.
Kauppa nimeltä airsofttrooper.fi
Ottakaa yhteytä kaupan pitäjään
Toinen järjestäjä on nimeltään airsoft kokkola. Heihin saa ehkä parhaiten yhteyden facebookin kautta
Myöskin airsofttrooper löytyy facesta- Anonyymi
Airsoft Kokkolan porukka otti heti vastaan ja opasti mukavasti. Kenttä on vielä uusi ja kuulemma laajenee koko ajan. Ilmeisesti saavat jopa valaistuksen pimeitä varten! Jäi oikein hyvä fiilis, kunhan koronat on ohi, niin jäsenhakemus lähtee.
Meinasin testata myös tuota truuperin kenttää, mutta siellä on joku "salainen" ryhmä facessa, jota ei pääse katsomaan. Joku sano, että pelaavat vanhalla asevarikolla, mutta sielläkin portit kiinni. No, Airsoft Kokkolan porukka otti mukaan, oli jäsen tai ei, eikä tartte kuulua mihinkään salaisiin systeemeihin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Airsoft Kokkolan porukka otti heti vastaan ja opasti mukavasti. Kenttä on vielä uusi ja kuulemma laajenee koko ajan. Ilmeisesti saavat jopa valaistuksen pimeitä varten! Jäi oikein hyvä fiilis, kunhan koronat on ohi, niin jäsenhakemus lähtee.
Meinasin testata myös tuota truuperin kenttää, mutta siellä on joku "salainen" ryhmä facessa, jota ei pääse katsomaan. Joku sano, että pelaavat vanhalla asevarikolla, mutta sielläkin portit kiinni. No, Airsoft Kokkolan porukka otti mukaan, oli jäsen tai ei, eikä tartte kuulua mihinkään salaisiin systeemeihinKävin ensimmäisen ja viimeisen kerran airsoft kokkolan peleissä. Vetäjät eivät puutu mitenkään siihen mitä kentellä tapahtuu. Tiputin yhden tyypin pari kertaa ja se seuraavan kerran onkin "kuolematon" ja juoksee mua päin liipasin pohjassa kiroillen. Vetäjä oli tornissa valvomassa peliä eikä välittänyt vaikka kuinka huusin.
En suosittele enkä varsinkaan jos meinaat lapset viedä. - Anonyymi
Troopperin pelit kokkolan parhaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Troopperin pelit kokkolan parhaat
se troopperin kenttä on kyllä paras ja se kokkola airsoft on vähä sellanen speedsoft tyyppinen jossa on vaan ärsyttäviä pelaajia mutta kyllä pelinvetäjien pitäis jotenki puuttua asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172433
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694