Aihe

Uskallanko muuttaa tyyliä

Kohtabrunette

Olen 7 luokalla oleva tyttö, ja tahtoisin värjätä hiukset blondista brunetteen kasvivärillä, mutta en tiedä uskallanko, vaikka todella olen tahtonut ruskeita hiuksia pitkään. Tarkoitan uskaltamisella että uskallanko vaan värjätä ja mennä kouluun normaalisti sen jälkeen. Uskallanko tehdä rohkean tyylin muutoksen?

3

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä tuo mikään suuri muutos ole. Kannattaa uskaltaa, jos kerran sitä haluat.

• Sekotyttö

Minäkin haluasin värjätä hiukseni mutta vanhemmat ei anna. Kannattaa uskaltaa :)

• Aloittajavain

Kiitos vastauksista, ja saan värjätä sävytteillä/kasviväreillä kunhan en teollisilla kemikaali massoilla rupeaa läträämään.. Viime vuonna mulla oli puoli vuotta punkit hiukset mutta annoin haalistua omaan tumman vaaleaan väriin.. Olen aina haaveillut ihanista ruskeista hiuksista joten taidan vain värjätä kun on mahis :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      18608
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      365
      6853
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2022