Olisiko palstalla asiantuntioita hartsipinnoitteen osalta? Kylpyhuoneen uudistus mielessä ja hartsipinnoitteessa kiinnostaisi saumattomuus, olisi helppo pitää puhtaana ja myös kuivata.
Vai onko tämä joku "pikafiksaus" ja tee vuoden päästä koko kylppäri uusiksi laattojen vaihdosta alkaen.
Hartsipinnoite kylpyhuoneeseen
5
10498
Vastaukset
- kgigiglgv
Aina kannattaa tehdä eritavalla kun normirakentaminen
- nottasilleen
onhan noita kylppäreitä kuidutettu, jos sitä tarkoitat, ja itse lasikuidutus ei ole mitenkään vaikeaa hommaa.. tosin asuminen siinä käryssä ei varmaan ole mukavaa..
- jospa_vaikka
Jospa tässä tarkoitettiin ns. epoksipinnoitettua lattiaa. Sehän olisikin todella harvinainen pinnoite, joka ei käyttöäkään kestä. Varmaan siitä syystä sitä näkee julkisissa WC-tiloissa, ammattikeittiöissä, jne.
- pltrg
Jos kyse on epoksilattiasta niin suosittelen lämpimästi. Käyttökokemusta useammalta vuodelta, paras materiaali ikinä, ja jatkossakin jos kylppäriä joskus uusitaan lattia tulee epoksista. Meillä se epoksi jolla on vedeneristyssertifikaatti myönnetty.
- NickNailer
Minun mielestäni se on enemmänkin teollisuuteen ja teknisiin tiloihin sopiva.
Aika paljon vaikuttaa sekin, mitä se alla on. Ei minun mielestäni mikään Gyprocin päälle siveltävä. Betonin päälle sen voi laittaa.
Rakentaa voi monella tapaa, eikä yhtä oikeaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291731Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51290Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61254