Olisiko palstalla asiantuntioita hartsipinnoitteen osalta? Kylpyhuoneen uudistus mielessä ja hartsipinnoitteessa kiinnostaisi saumattomuus, olisi helppo pitää puhtaana ja myös kuivata.
Vai onko tämä joku "pikafiksaus" ja tee vuoden päästä koko kylppäri uusiksi laattojen vaihdosta alkaen.
Hartsipinnoite kylpyhuoneeseen
5
11865
Vastaukset
- kgigiglgv
Aina kannattaa tehdä eritavalla kun normirakentaminen
- nottasilleen
onhan noita kylppäreitä kuidutettu, jos sitä tarkoitat, ja itse lasikuidutus ei ole mitenkään vaikeaa hommaa.. tosin asuminen siinä käryssä ei varmaan ole mukavaa..
- jospa_vaikka
Jospa tässä tarkoitettiin ns. epoksipinnoitettua lattiaa. Sehän olisikin todella harvinainen pinnoite, joka ei käyttöäkään kestä. Varmaan siitä syystä sitä näkee julkisissa WC-tiloissa, ammattikeittiöissä, jne.
- pltrg
Jos kyse on epoksilattiasta niin suosittelen lämpimästi. Käyttökokemusta useammalta vuodelta, paras materiaali ikinä, ja jatkossakin jos kylppäriä joskus uusitaan lattia tulee epoksista. Meillä se epoksi jolla on vedeneristyssertifikaatti myönnetty.
- NickNailer
Minun mielestäni se on enemmänkin teollisuuteen ja teknisiin tiloihin sopiva.
Aika paljon vaikuttaa sekin, mitä se alla on. Ei minun mielestäni mikään Gyprocin päälle siveltävä. Betonin päälle sen voi laittaa.
Rakentaa voi monella tapaa, eikä yhtä oikeaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381483- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621