kysyisin ,, onko mic mac merkki vaate?
itse käytän mic mac vaatteita,
musta se vaikuttaa maineekkaalta ??!!??
vastaa pliis,,,,,
mic mac
13
2097
Vastaukset
- rexxel
Micmac ei ole merkkivaate, vaan halpismerkki, sellainen pentujen käyttämä paskan näköinen asuste. Itse en laittais micmacin vaatteita päälleni, koska ainakin täälläpäin nauretaan kaikille jotka pitää micmacejä. Oli se joskus kauan sitten täällä muotia, mutta nykyään me pidämme kalliimpia ja hienompia vaatteita. Eli heitä ne micmacit roskiin ja osta uusia.
- xxxxxxxx
Ihan tyylikkäitä vaatteita ne nykyään tekee, tekee ihan pillihousuista hoppareihin, en minäkään niitä 5 vuotta vanhoja lökäpöksyjä enää päälle pukis, pelleltä näyttäis... totta kyllä että jotkut micmacin vaatteet on pilattu pistämällä joku älytön micmac logo jokapaikkaan
- hahhg
hahhah aika noloo "hienompii" vaatteit lol
- kiva
se on hyvä muotimerkki
- Julia
...MicMac on sellasten kakstoistavuotiaiden wannabe- katu-uskottavien vaatteita. Eli mä en henk. koht tykkää MicMacista. Kyllä sieltä vois jonkun paidan löytää, mutta h*lvetti kun niissä kaikissa lukee jättikirjaimilla se MIC MAC.
Mutta siis tottakai sä pukeudut MicMacciin jos diggaat siitä, hitot mitä muut sanoo!- hju
EI micmacille.
- Sikuriina
...kaikki micmac pellet!! Jotkut ei muuta päällensä laitakaan!! Micmacceja oli muuten jo äitini lapsuudessa...
- Oka
En sanoisi MicMac vaatteita muoti merkiksi, mutta se on kyllä erittäin vanha brandi joka on sen verran ajatonta, että jokainen omassa nuoruudessaan jossain vaiheessa on omistanut ja käyttänyt MicMacin vaatteita. Suht edullisia ja ihan kivan näkösiä, itsekkin käytin niitä pienempänä. Nyt tosin oon siirtyny niistä täysin pois ja käytän ainoastaan Hugo Bossin vaatteita mut se on taas oma lukunsa ;)
- hehheh
on paska... nauran täällä helsingissä kaikille jotka pukee mic maccia haha.... mic mac on kallis ja PASKA... mic mac oli jo muodissa mutta ei oo enää
- myysy
ennen micmacillä tuntui olenvan vaan jotain hoppari vaatteita!nykyään sieltä jo vaik minkä laisii paitoi ja housui...ihan tyylikkäitä!kävin yhes liikkees täs vähän aikaa sitten ja mua vaivas yx juttu et joka helvetin vaattees pitää lukee micmac!löysin yhen kivan topin mis oli toinen olkapää paljaana ja se oli tosi kiva muuten,mut eessä lukee kissan kokoisin kirjaimin micmac!siis mautonta!kyllä sen ehkä ymmärtää et jossain hupparissa tai housuis,mut et jossain glamour tyyppisessä topissa ni ei ikinä!
- Rap 5-0
Me an' my homies boikotoidaan tota 10v wannabe muksujen merkkiä. SUCK IT DEEP WHO WEAR IT! FAGS!
- -
Minusta Adidas ja Nike ovat hyviä merkkejä, vaikka ne ovatkin ajattomia...
- lolihqd44
kyl niitä vaateit käyttäs kai mut parempii noi skedet ja selatteet vaikkei nekä oo mtn parasta laatuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809