Audi pro t9 aktiivikautin ei toimi

kaiutinproblem

Moi,

Osaisko joku neuvoa, onko kotikonstein korjattava ongelma:

Minulla on Audi Pro t9 aktiivi buetooth kaiutin. Takuu loppunut aika vasta ja nyt ongelmana on, että antaa kyllä yhdistää bluetooth laitteen mutta ääntä ei kuulu. Aluksi alkoi temppuilemaan silloin tällöin mut nyt ei toimi ollenkaan. Oisko jotain mitä vois tehdä vai täytyykö viedä liikkeeseen?

2

1969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos yhteys kahden laitteen välillä on muodostettu eikä kummankaan laitteen volumea ole säädetty tosi hiljaiselle, niin äänen pitäisi kyllä kuulua. Eri laitteilla saattaa kuitenkin olla erilaisia lisäsäätöjä. Jos soitat musiikkia esim. läppäriltä, kannattaa varmistaa läppärin ääniasetuksista, että äänen ulostuloksi on valittu bluetooth.

Kannattaa myös kokeilla yhdistää kaiuttimeen joku toinen äänilähde (läppäri, tabletti, puhelin tai vaikka kaverin puhelin) ja yrittää sillä. Jos vika toistuu useammalla laitteella, vika on todennäköisemmin kaiuttimessa. Jos ääni rupeaa kuulumaan toisella laitteella, vika liittyy ensimmäisen laitteen ja kaiuttimen väliseen yhteyteen.

Mikäli takuu on juuri mennyt umpeen, niin käsittääkseni kuluttajansuojaan kuuluu jonkinlainen "lisätakuu". Laitteella voidaan siis olettaa olevan tietty käyttöaika. Jos kaiuttimella on takuuaikaa vuosi ja se hajoaa 14kk ostopäivästä, niin on kohtuullista vaatia, että laite menee vielä takuun piikkiin. Asia selviää kysymällä liikkeestä, josta laite on ostettu, ja jos siellä ollaan tylyjä niin käänny kuluttajaneuvonnan puoleen.

• Mistä.laitteesta

Ajat ääntä Audio pro kaiuttimiin? Mulla joku kännykkä ei tunnista bluetooth yhteyttä noihin kaiuttimiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe