Kannattaiskohan siirtyä kaljan nauttimiseen kun Teneriffalle lähtee. Meinaan, että missähän hinnoissa kaljan ja siiderin hinta siellä liikkuu?
Siiderin hinta Terihfalla
5
1403
Vastaukset
- -------------------
ehdottomasti kannattaa opetella kaljan juontia,voit kuolla janoon ennen kuin löydät sieltä kelvollista siideriä.ps,kiljukin on parempaa kuin Engelsmannien siideri.
- Elämä on :P
Siiderin hinta paikasta riippuen 4-6 euroa eli ei halpaa pullollisesta siideriä. Suosittelen paikallisia oluita ja varsinkin viinejä jotka ei hinnalla pilattuja.
- Maija
Siiderit ovat siis englantilaisia versioita jos niistä tykkään niin hinnat tosiaan baarissa sen 4-6.
Breezereitä ja vastaajia löytyy pienistä kaupoista (joista saa viinaakin) kannattaa vain etsiä hyllyistä tai kysyä. Niiden hinta 1,5-2e pullo. Isosta kaupasta en niitä jostain syystä löytänyt. Olut kaupassa 30 sentistä ylöspäin, riippuu mitä ottaa. Tuliaisiksi voi ostaa viiniä pienissä "granditetroissa", musta aika vitsikkäitä. Myös sangriaa litran tölkeissä alkaen 85 snt. - Puerto
Hiper Dinosta saa 6x25cl-siideripaketin hintaan 1,3 e. Olin itse siellä tammikuussa pari viikkoa ja oluet ostin myös samasta paikasta; tölkki espanjalaista cervezaa maksoi alennushyllyllä 19 c, joten sitä tuli lipiteltyä.
- Höpö
Missäs päin tämä Hiper Dino kauppa on? Ollaan menossa PDLA:seen ensi vkolla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214