sataako siellä

sadepelko

Sataako siellä koko ajan, niinkuin säätiedote kertoo? Voiko joku paikalla olija vastata?

4

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohchang12

Aurinkoista aamusta alkaen, 13-16 aikoihin alkaa sade joka kestää noin tunnin, sitten taas kirkastuu ja aurinko paistaa auringonlaskuun noin 18:09 asti.
      Kokemusta alkaen 12.11.2017 alkaen ja edelleen nautitaan täällä Khao Lakissa.

• Sadepelko

Kiitos vastauksesta. Jatkan sitten pakkaamista ja saavun sinne lämpimään ensi viikolla.

• Netissäonkaikki

Katso jokin webbikamera, vaikkapa tämä
      https://fi.webcams.travel/webcam/1448620908-เขาหล-ก-khaolak-the-briza-beach-resort-khaolak

Voi kelata viimeiset 24 tuntia, sataako vai paistaako hotelli Briza Beachin rannalla. Tai jokin muu, webkameroita löytyy, kun laittaa hakuun webcam khao lak. Tai webcam phuket tai krabi tai mitä vaan. Monet ei varmaan tajua, että voivat olla nettikamerassa altaalla... mutta kiva tapa tsekata kelit.

• Kohchang12

weather2.com, ennusteet pitävät paikkansa koskien Khao Lak.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      266
      3348
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      83
      1508
    3. 66
      1213
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1049
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      55
      1015
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      49
      961
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      951
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      797
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      113
      726
    Aihe