Saapuessani lähinnä symbolisen rakennuksen ovelle on aikani ehtiä lääkekaapille tulkinnasta riippuen joko autuaan tahi tuskallisen vähissä, mikä maailman tuntuessa hidastetulta kilpikonnahyutelöltä on äärimmäisen huolestuttava asiantila. Tuhlaamatta aikaani rivinvaihtoon ja muuhun ruotsalaisten taidehomojen hifistelyyn astun sisään ovesta, jonka yläpuolella on teksti "Ken tästä käy, lie kaiken toivonsa jo ajat sitten heittänyt." sekä hieman pienemmällä fontilla "akusedien maja paikka". Ensimmäinen näkemäni asia samalla ovenavauksella sisään kipittävää theriania, joka nopeasta pulssistaan päätellen on jonkinlainen hiiri, lukuunottamatta on kevytcola 100-pack, jonka yli lähden subjektiivisen hidasta vaikkakin nopeutuvaa vauhtia hyppäämään. Sekotyttö istuu nojatuolissa lukemassa kuntoilusta, vaikka hänellä terve leposyke onkin etenkin verrattuna jokutyyppi19:aan, jonka sydämen lyönnit toistuvat doom-metaliin synkronoituina kahdesti minuutissa. Näitten huomioitten tekemisestä päätellen olen jo olohuoneessa, mutta aikanikin on lauseista päätellen ehtymässä. SciurusVulgaris nojaa keittiön ovenpieleen muka viattomana, mutta sykkeestä päätellen on juuri tehnyt jotain kiihdyttävää. Myös Lukiolaislikkoja on kiihtynyt, mikä ei ilmene sykkeestä (onko hän ihminen?) vaan aksidentaalisesta ruotsin puhumisesta. Eniten kuitenkin kiihtyvät lauseet ja maailma. Ryntään kaapille kaataen työskentelevän Oldien kumoon. Hänen sykkeensä kiihtyy yllätyksestä. Avaan kaapin oven. Otan vastalääkkeen. Ehdin! Pimeys.
Syke (lyhyttarina)
3
114
Vastaukset
- andrukela.pilailuvideot
On hyvä teema :D On!
👏
Mä en ees tiiä oonko sarkastinen vai en...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372405Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752